dostarczony
Nissan Leaf zaraz pójdzie pod nóż i stanie się crossoverem SUV-a.
Nissan ma zamiar wycofać się z wieloletniego artykułu, doniesiono.
Ale zwróci go niemal natychmiast z nowym nadwoziem crossovera SUV, według europejskiego prezesa Nissana, Guillaume Cartier.
Porozmawiaj z Cartierem Autosamochód w Wielkiej Brytanii Niedawno potwierdzono, że nowy crossover będzie wykorzystywał wspólną platformę Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance MF-EV i będzie produkowany w Sunderland w Wielkiej Brytanii wraz z Juke, Leaf i Qashqai.
Ta platforma jest taka sama, którą będziesz wspierać Elektryczny SUV AriyaNie ma słowa na temat tego, czy ten model podaruje odrodzonemu Liście którekolwiek ze swoich urządzeń elektrycznych.
Dla przypomnienia, Ariya będzie oferować kilka różnych opcji ulepszeń.
Czytaj więcej:
* Japoński rząd lobbował za fuzją Nissana i Hondy
* Alians Renault-Nissan ponownie pod presją
* Renault planuje dwa nowe elektryczne SUV-y
* Nissan przygląda się nowemu wyczynowemu SUV-owi Tesli
Najwyższej klasy wysokowydajny napęd AWD Aria jest wyposażony w akumulator o pojemności 87 kWh, który przekazuje moc do dwóch silników, po jednym na każdą oś. Moc wyjściowa wynosi 290 kW/600 Nm, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 kilometrów na godzinę w 5,1 sekundy.
Jeśli wolisz, dostępna jest również wersja z napędem na dwa koła o mocy 160 kW / 300 Nm. Dla taniej Arii dostępna jest również mniejsza bateria o mocy 63 kWh. To mogłoby zadziałać w przypadku papierowego crossovera, ale będziemy musieli poczekać i zobaczyć.
Nissan chce, aby jego gama została w pełni zelektryfikowana do 2025 r., według Trener fitness, wykorzystujące pełną moc elektryczną lub ich hybrydową instalację E-power.
Nie wiadomo, w jaki sposób wpłynęło to na Navarę, chociaż zeszłoroczna aktualizacja była postrzegana jako ciężki lifting, a nie zupełnie nowy model, wciąż jest miejsce na aktualizację od podłogi do góry. Podzieli się też DNA z Mitsubishi Triton.
Nissan będzie polegał na Sojuszu również w innych sektorach, w tym na małym samochodzie, który zastąpi Micra.
„Będziemy szukać w Alliance pełnej oferty i silników” – powiedział Cartier. „Jeden temat wciąż otwarty to wpis [the Micra-sized replacement]. Kluczową kwestią jest to, w jaki sposób oferujemy coś w rodzaju sojuszu z marką Nissan”.
Dodał, że chodzi o to, aby było to opłacalne, a samochód „zdecydowanie” byłby pojazdem elektrycznym.
Damien O’Carroll
Liczba nowych samochodów elektrycznych dostępnych w Nowej Zelandii cały czas rośnie – i tutaj jest to już dostępne.
Tymczasem dyrektor generalny Nissana, Makoto Uchida, potwierdził, że nie będzie szukał energii wodorowej.
„Nasi konkurenci mają wiele rozwiązań technologicznych” – powiedział. „Dla nas zdecydowaliśmy się na pojazdy elektryczne. Kiedyś mieliśmy technologię wodorową w Nissanie i być może w innym świecie nadal ją mamy. Ale jak dotąd to jest [EVs] To nasza siła i to, kim chcemy być”.
Dodał, że więcej informacji o planach elektrycznych Nissana zostanie ujawnionych wkrótce.