Nowa Corvette Hybrid Chevroleta to piekielny prezent z lat 70-tych

Nowa Corvette Hybrid Chevroleta to piekielny prezent z lat 70-tych

Dokładnie 70 lat po debiucie pierwszej Corvette w Nowym Jorku, Chevrolet zaprezentował następną generację rodziny C8 Corvette — zelektryfikowany, ultramocny samochód. Hybryda e-Ray.

Nie jest to wtyczka, ponieważ akumulator o pojemności 1,9 kWh zapewnia energię elektryczną, która jest ładowana przez hamowanie rekuperacyjne. Chevy nie powiedział, jak daleko zajdzie na samej energii elektrycznej, ale E-Ray może jechać z prędkością do 72 kilometrów na godzinę, działając bez V8 w „trybie ukrycia”.

Ponieważ ma oczywiście silnik V8, znajomą jednostkę o pojemności 6,2 litra, która dostarcza 369 kW i 637 Nm na tylne koła. współpracujący z ośmiobiegową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów, Tak jak zwykła Vette C8.

Oto E-Ray, pierwsza w historii zelektryfikowana Corvette.

dostarczone

Oto E-Ray, pierwsza w historii zelektryfikowana Corvette.

Ale w przeciwieństwie do zwykłego C8 'Vette, ten ma napęd na wszystkie koła. Akumulator ten zasila silnik elektryczny zamontowany na przedniej osi, zwiększając całkowitą moc do 481 kW. Łączne wartości momentu obrotowego nie są jeszcze dostępne.

Czytaj więcej:
* Prezes General Motors twierdzi, że samochody elektryczne będą opłacalne do 2025 roku
* Test drogowy: Chevrolet Corvette Stingray 3LT
* Posłuchaj, jak nowa Corvette jedzie na torze Nurburgring
* Chevrolet ogłasza całkowicie elektryczne Silverado

Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 2,6 sekundy, a ćwierć mili w 10,5 sekundy, co czyni E-Ray najszybszą seryjnie produkowaną Corvette.

Jest to również pierwszy samochód sportowy, w którym zastosowano wolnossący silnik V8 w połączeniu z silnikiem elektrycznym.

dostarczone

Jest to również pierwszy samochód sportowy, w którym zastosowano wolnossący silnik V8 w połączeniu z silnikiem elektrycznym.

Co zrozumiałe, Chevrolet jest bardzo dumny ze swojego stworzenia, nazywając go pierwszym samochodem sportowym, w którym zastosowano wolnossący silnik V8 w połączeniu z silnikiem elektrycznym. Nie przychodzi nam do głowy żaden inny samochód — zarówno Ferrari 296 GTB, jak i McLaren Artura używają silników V6 z podwójnym turbodoładowaniem, podczas gdy silnik V8 Ferrari SF90 również miażdży.

READ  Jak to jest na pokładzie największego statku wycieczkowego świata Icon of the Seas

Układ AWD „ciągle uczy się nawierzchni drogi”, dostosowując przekazywanie mocy na koła w zależności od kierowcy i warunków drogowych. Może przenosić większą moc na przednią oś w śliskich warunkach lub w scenariuszach „szarpania”.

„Corvette powinna zapewniać ekscytujące wrażenia z jazdy po bocznych drogach i szlakach, a technologia E-Ray to umożliwia” — powiedział Tadge Juechter, główny inżynier Corvette.

Takie subtelne plakietki dotyczą wszystkiego, co odróżnia E-Ray od innych Corvette.

dostarczone

Takie subtelne plakietki dotyczą wszystkiego, co odróżnia E-Ray od innych Corvette.

„Technologia elektryfikacji zwiększa poczucie kontroli w każdych warunkach, dodając nieoczekiwany stopień opanowania”.

Wizualnie trudno jest odróżnić promienie elektronowe To czysto spalinowe rodzeństwo, z wyjątkiem niektórych znaczków, specjalnych kół i opcji lakierowania, w tym ekskluzywnego pakietu elektrycznych niebieskich pasków na całej długości nadwozia. W przeciwnym razie jest to w zasadzie to samo, co zwykła Corvette.

rzeczy Skontaktowałem się z GMSV, aby sprawdzić, czy jesteśmy na liście E-Ray, a jej rzecznik powiedział nam: „Z wielkim podekscytowaniem możemy potwierdzić, że następna generacja Corvette, E-Ray, będzie schodzić w dół. Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej informacji.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *