dostarczony
Ora Good Cat prawie na pewno przybędzie do Nowej Zelandii, prawdopodobnie przed końcem roku.
Lokalny szef Great Wall Motors potwierdził, że sub-marki Ora i Tank już przyjeżdżają do Nowej Zelandii.
Rozmawiając z Automatyczna rozmowaOczekuje się, że obie marki pojawią się tutaj najpóźniej na początku 2023 r., powiedział Todd Groves.
Dokładne modele, które otrzymujemy, wciąż nie są znane, a Groves przytacza „wyzwania związane z niedoborem surowców do akumulatorów oraz dostawcami walczącymi o zaspokojenie rosnącego popytu i kosztów akumulatorów od producentów”.
DAMIEN O’CARROLL / DOSTARCZONE ZDJĘCIA
Oto naszych pięciu faworytów z 2021 Shanghai Auto Show.
Potwierdzono elektryczny właz Good Catjednak z cokram aura Nagle pojawił się niedawno jako nowy dealer w Christchurch, część Cockram Motor Group.
Czytaj więcej:
* Czy w Nowej Zelandii dostaniemy Ora Good Cat?
* Fajna oferta zbiorników GWM staje się globalna
* Subaru Hybrid w Nowej Zelandii
Z zewnątrz dostępne są dwie opcje akumulatorów, pakiet litowo-jonowy fosforanowy o pojemności 48 kWh i większa potrójna jednostka litowo-jonowa o pojemności 63 kWh. Zasięg oceniany jest na 336 km dla akumulatora 48 kWh lub 420 km dla pakietu 63 kWh.
Wykrycie ustawienia silnika jest nieco trudne, ponieważ modele chińskie i tajskie mają silnik elektryczny 105 kW / 210, podczas gdy modele europejskie i chińskie z najwyższej półki uzyskują najmocniejsze 126 kW / 250 Nm.
Nowa strona internetowa Cockram Ora pokazuje Good Cat w felgach standardowych i GT, które mają niefunkcjonalne wloty narożne, tylny spoiler, dwukolorowe wnętrze, kontrastowy wygląd zewnętrzny i ładniejsze koła. Nie podano żadnych lokalnych szczegółów. Zainteresowani mogą jednak zgłosić swoje zainteresowanie w celu uzyskania dalszych aktualizacji.
„Mamy bardzo dobrą sieć dealerów i jesteśmy bardzo podekscytowani nadchodzącymi przyszłymi produktami, więc myślę, że starają się stworzyć kilka przedsprzedaży, zanim cokolwiek oficjalnego”, powiedział Groves w odniesieniu do nowego dealera. Żaden inny agent tego nie potwierdził, ale ta informacja nie powinna być odległa.
podczas gdy, Czołg . marka Prawdopodobnie będzie emulować linię australijską, która obejmuje modele Tank 300 i 500.
300 to mały SUV, który jeździ na platformie o trafnej nazwie „Tank” firmy Great Wall. Jest napędzany 2,0-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 167 kW, z ośmiobiegową skrzynią ZF przekazującą moc na wszystkie cztery koła. Nie będziemy komentować „inspirującego, wyglądu…”
Przejście na 500 daje albo 3,0-litrowy turbodoładowany V6 o mocy 260 kW/500 Nm, albo 2,0-litrowy hybrydowy czterocylindrowy silnik o mocy 180 kW/380 Nm.
Ceny nie zostały jeszcze potwierdzone, ale jest szansa, że Good Cat może zrujnować imprezę BYM Atto 3, będąc najtańszym EV w Nowej Zelandii…