Otago Polytechnic niedawno podpisało Memorandum of Understanding (MOU) z Future Games, które zapewni rozwój zawodowy dla personelu, kierowanie projektami studenckimi, przegląd i opinie na temat kursów gier Otago Polytechnic, a także szereg materiałów edukacyjnych.
„Program został opracowany i nasz niesamowity personel jest gotowy do pracy” – powiedział profesor Federico Frischi, dyrektor kolegium: Te Maru Bumanawa College of Creative Practice and Enterprise.
„Przyjmuje 19 studentów w drugim semestrze od lipca, a teraz przyjmujemy zapisy.
„Ta oferta opiera się na naszym istniejącym pakiecie oprogramowania związanego z grami i opiera się na naszym rosnącym doświadczeniu, które umożliwia ludziom karierę w szybko rozwijającej się branży gier” – powiedział.
Na nowym torze uczniowie będą odkrywać budowanie świata, tworzenie treści i projektowanie gier za pomocą silnika Unreal Engine, powszechnie używanego silnika gier, który można wykorzystać w różnych środowiskach, w tym na komputerach PC, PlayStation, XBox, Nintendo Switch, iOS i Android .
Program umożliwi również uczniom poznanie sztuki i projektowania 3D w czasie rzeczywistym, oświetlenia i atmosfery, interaktywnej logiki i projektowania gier narracyjnych.
Ten ruch został przyjęty z zadowoleniem przez projektanta gier Edwina McRae, który powiedział Newshub, że granie w różne gry wideo może być naprawdę konstruktywne.
W ten sposób, jeśli ludzie są zainteresowani tworzeniem gier, „rozumieją pełny zakres tego, co jest możliwe w branży gier, a nie tylko najważniejsze cechy AAA”.
Projektant, który nad tym pracował Droga wygnania Powiedział, że zwiększenie możliwości było „bezpośrednią odpowiedzią” na gwałtowny wzrost branży zarówno w Nowej Zelandii, jak i na całym świecie.
„Więc istnieje coraz większe zapotrzebowanie na dobrze wyszkolonych absolwentów, którzy dołączą do studiów tworzenia gier. I jest o wiele więcej studiów niż pięć lat temu, 10 lat temu” – powiedział.
Ma też potencjał, by sięgać daleko poza to, w wirtualnych światach, a nawet filmach.
„Rozgałęzia się na rzeczywistość rozszerzoną i rzeczywistość wirtualną” – powiedział McCray.
„W tej chwili dużo się mówi o metawszechświecie. Wszystkie te obszary rozwijają się, a kino coraz częściej wykorzystuje technologię gier wideo, zwłaszcza silniki gier, takie jak Unreal, do tworzenia wirtualnych ustawień filmów.
„Wszystkie rodzaje mediów zaczynają się mieszać i uczą się od siebie nawzajem”.