Nowy sposób tworzenia gier wideo dla graczy Kiwi zapoczątkowany przez Otago Polytechnic

Nowy sposób tworzenia gier wideo dla graczy Kiwi zapoczątkowany przez Otago Polytechnic

Otago Polytechnic niedawno podpisało Memorandum of Understanding (MOU) z Future Games, które zapewni rozwój zawodowy dla personelu, kierowanie projektami studenckimi, przegląd i opinie na temat kursów gier Otago Polytechnic, a także szereg materiałów edukacyjnych.

„Program został opracowany i nasz niesamowity personel jest gotowy do pracy” – powiedział profesor Federico Frischi, dyrektor kolegium: Te Maru Bumanawa College of Creative Practice and Enterprise.

„Przyjmuje 19 studentów w drugim semestrze od lipca, a teraz przyjmujemy zapisy.

„Ta oferta opiera się na naszym istniejącym pakiecie oprogramowania związanego z grami i opiera się na naszym rosnącym doświadczeniu, które umożliwia ludziom karierę w szybko rozwijającej się branży gier” – powiedział.

Na nowym torze uczniowie będą odkrywać budowanie świata, tworzenie treści i projektowanie gier za pomocą silnika Unreal Engine, powszechnie używanego silnika gier, który można wykorzystać w różnych środowiskach, w tym na komputerach PC, PlayStation, XBox, Nintendo Switch, iOS i Android .

Program umożliwi również uczniom poznanie sztuki i projektowania 3D w czasie rzeczywistym, oświetlenia i atmosfery, interaktywnej logiki i projektowania gier narracyjnych.

Ten ruch został przyjęty z zadowoleniem przez projektanta gier Edwina McRae, który powiedział Newshub, że granie w różne gry wideo może być naprawdę konstruktywne.

W ten sposób, jeśli ludzie są zainteresowani tworzeniem gier, „rozumieją pełny zakres tego, co jest możliwe w branży gier, a nie tylko najważniejsze cechy AAA”.

Projektant, który nad tym pracował Droga wygnania Powiedział, że zwiększenie możliwości było „bezpośrednią odpowiedzią” na gwałtowny wzrost branży zarówno w Nowej Zelandii, jak i na całym świecie.

„Więc istnieje coraz większe zapotrzebowanie na dobrze wyszkolonych absolwentów, którzy dołączą do studiów tworzenia gier. I jest o wiele więcej studiów niż pięć lat temu, 10 lat temu” – powiedział.

Ma też potencjał, by sięgać daleko poza to, w wirtualnych światach, a nawet filmach.

„Rozgałęzia się na rzeczywistość rozszerzoną i rzeczywistość wirtualną” – powiedział McCray.

„W tej chwili dużo się mówi o metawszechświecie. Wszystkie te obszary rozwijają się, a kino coraz częściej wykorzystuje technologię gier wideo, zwłaszcza silniki gier, takie jak Unreal, do tworzenia wirtualnych ustawień filmów.

„Wszystkie rodzaje mediów zaczynają się mieszać i uczą się od siebie nawzajem”.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *