dostarczony
Wielkość dostaw paczek ma wzrosnąć, gdy kraj przejdzie do poziomu alarmowego 3, mówi NZ Post.
Liczba dostarczanych paczek ma wzrosnąć, ponieważ więcej przedmiotów jest dostępnych do zakupu na poziomie alertu 3, a w całym kraju mogą wystąpić opóźnienia, mówi NZ Post.
Brian Dobson, dyrektor ds. obsługi klienta, powiedział, że NZ Post regularnie aktualizuje swoją stronę internetową, a klienci powinni sprawdzać dostępność aktualizacji.
„NZ Post przygotowuje się do sprostania wzrostowi liczby przesyłek i zminimalizowania wpływu wszelkich opóźnień. Od ostatniego zamknięcia przeprojektowaliśmy naszą sieć w Auckland, aby złagodzić potencjalne zatory, stworzyć tymczasowe miejsca przetwarzania i [we are] Pracuje przez wydłużone godziny przetwarzania”.
Powiedział, że zatrudniono dodatkowych pracowników.
Czytaj więcej:
* Piraci paczek plądrują pocztę od jednego na ośmiu kiwi
* NZ Post dostarcza 2 miliony paczek tygodniowo w ostatniej partii przed Bożym Narodzeniem
* Blues w skrzynce na listy: Kiwi wciąż czekają na międzynarodową pocztę z Wielkanocy
Pracownicy ciężko pracowali na poziomie 4 i prosili klientów o cierpliwość i zrozumienie w tych okolicznościach.
Prosimy o życzliwość, miłosierdzie i cierpliwość.
„Twój przedmiot dotrze do Ciebie i może to zająć kilka dni więcej niż w normalnych czasach. Chociaż możesz być podekscytowany otrzymaniem od nas przedmiotu, prosimy wszystkich o ścisłe przestrzeganie zasady dwóch metrów naszego personelu, i nie zbliżać się do kurierów i poczty podczas dostarczania towarów” – powiedział Dobson.
Premier Jacinda Ardern ogłosiła, że obszary na południe od Auckland przejdą na poziom alarmowy 3 dla Covid-19 w przyszłym tygodniu.
NZ Post współpracowała ze sprzedawcami internetowymi, aby zarządzać zwiększonym przepływem paczek i musiała ograniczyć przyjmowane do swojej sieci produkty zgodnie z tym, co mogli rozsądnie zaoferować, a zatem nie otrzymywała wszystkich przesyłek na raz.
Może to oznaczać, że niektóre paczki są opóźnione, zanim dotrą do sieci NZ Post.
Pomoże to uniknąć wzrostu liczby otrzymywanych pakietów, ponieważ kraj przeszedł w zeszłym roku na poziom 3, co doprowadziło do ogromnych zaległości w pakietach, które zakłóciły działanie sieci i spowodowały dodatkowe opóźnienia.
Aramex, który jest właścicielem Blu Courier, również spodziewa się „masowego napływu” przesyłek, gdy kraj przejdzie na Poziom 3. W zeszłym roku wolumeny wzrosły o 150 procent, kiedy kraj spadł na Poziom 3, podała firma w oświadczeniu.
Dyrektor naczelny Scott Jennings powiedział, że tym razem spodziewa się znacznie większej liczby ze względu na większą jasność ze strony rządu na temat tego, jak ludzie powinni prowadzić interesy, szczególnie wśród małych firm.
Jenins powiedział, że Aramex będzie miał gotowych dodatkowych pracowników, gdy nadejdzie czas.
Powiedział, że firma poprawiła swoje plany ciągłości działania po zamknięciu poziomu 4 w zeszłym roku, aby zapewnić płynniejsze przejście usługi między poziomami alertów.
.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”