Marka okularów Oakley wydała film animowany fantasy i komiks zatytułowany „Future Genesis: Chapter One”.
Futurystyczna Genesis opisywana jest jako „podróż do proto-przyszłości, świata, który jest lepszy dzisiaj niż wczoraj”.
Ten budynek wszechświata nieustannie odkrywa markę na nowo w każdym zakątku, w tym w opowiadaniu historii, sprzedaży detalicznej i nadchodzących produktach.
„To coś więcej niż tylko historia i kampania; To ramy, które niosą wizję marki przełożoną na nieograniczoną przyszłość i na realny świat.
„Od renowacji lobby Foothill Ranch i sklepów na całym świecie po projektowanie produktów i innowacje – to początek nowego spojrzenia na wszystko w Oakley” – powiedział Brian Takumi, wiceprezes Oakley ds. kreatywności i ducha.
Pierwszy rozdział filmu ponownie przedstawia Maxa, kamień węgielny dziedzictwa Oakley, a akcja rozgrywa się po oryginalnym filmie zapowiadającym Max Fearlight z 1992 roku, stworzonym we współpracy z Dark Horse.
Celem było połączenie prawie 50-letniego dziedzictwa Oakley z dynamiką nowego pokolenia, obejmującego wizję nadziei i akceptacji, pozostając jednocześnie wiernym swojemu DNA, twierdzi marka.
„Współpraca z Oakley na rzecz Future Genesis: Chapter One to ekscytująca szansa dla Dark Horse i jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia świata Future Genesis dzięki temu jedynemu w swoim rodzaju komiksowi” – powiedziała Cara O'Neil, Wiceprezes ds. marketingu w Oakley. Kreskówka ciemnego konia.
Wkraczając w świat gier, Oakley nawiązał w zeszłym roku współpracę z Fortnite, oferując fizyczne okulary w limitowanej edycji.
Współpraca obejmowała dwa projekty okularów z technologią soczewek Prizm Gaming 2.0, która pomaga graczom usuwać odblaski z ekranów OLED i LED, zapewniając jednocześnie ostre wsparcie wizualne, idealne podczas intensywnych sesji grania.
Future Genesis: Chapter One będzie można obejrzeć na stronie www.oakley.com/futuregenesis.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.