Ocado atakuje polską umowę fabryczną, gdy Rosja zbliża się do granicy konfliktu

Ocado atakuje polską umowę fabryczną, gdy Rosja zbliża się do granicy konfliktu
Oh

Internetowy sklep spożywczy Ocado i wiodący europejski sprzedawca detaliczny Auchan nawiązali drugą współpracę w ciągu dziewięciu miesięcy, planując fabrykę w Polsce do 2024 roku.

Notowana na brytyjskiej giełdzie firma Ocado poinformowała, że ​​jej centrum obsługi klienta będzie obsługiwać obszar Warszawy, ale w przyszłości mogą zostać ogłoszone dodatkowe lokalizacje w kraju.

Oprócz nowej witryny, Auchan Polska będzie korzystać z oprogramowania Ocado w swoich hipermarketach, aby pomóc pracownikom Auchan w bardziej efektywnym odbiorze artykułów spożywczych i niespożywczych online.

Plany pojawiają się, gdy wojna Rosji z Ukrainą zbliża się do polskiej granicy po ataku na bazę wojskową Jaworowa na dalekim zachodzie Ukrainy.

Ale Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Poland, powiedział, że ważne jest, aby patrzeć w przyszłość.

„W obecnej trudnej sytuacji, z którą mamy do czynienia, nasze grupy są bardzo zaangażowane w pomoc ukraińskim uchodźcom przy wsparciu organizacji wolontariackich, takich jak Caritas i Czerwony Krzyż” – powiedział.

„Zdecydowanie nalegamy na pokój na Ukrainie. Jednocześnie chcemy przygotować naszą firmę na przyszłość.

Szef Ocado Tim Steiner przyznał, że ogłoszenie „przychodzi w bardzo trudnym czasie dla wszystkich w Polsce”, w tym dla pracowników w centrach rozwoju technologii we Wrocławiu, Krakowie i innych miejscach.

„Ludzka tragedia na Ukrainie i kryzys uchodźczy na jej granicach wstrząsnęły światem” – powiedział.

Zgodnie z warunkami umowy, Ocado Achan otrzyma część opłat z Polski z góry iw fazie rozwoju swojej warszawskiej bazy. Płatności, które są realizowane po zakończeniu, będą powiązane z kryteriami, takimi jak cele sprzedaży.

Na dłuższą metę umowa ta opiera się również na możliwości osiągnięcia docelowych wartości zapasów Achan na polskim rynku lub zamówienia uzgodnionej rocznej zdolności produkcyjnej z nowego centrum logistycznego.

Ten ruch ma miejsce dziewięć miesięcy po tym, jak Ocado podpisał umowę z marką Auchan’s Alcampo w Hiszpanii.

Achan to jedna z największych sieci spożywczych na świecie z przychodami 32 32 miliardów, działająca w 13 krajach.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *