Oczywiście Bugatti Chiron chce kawałek Plaid Tesla Model S

Oczywiście Bugatti Chiron chce kawałek Plaid Tesla Model S

Bugatti Chiron i Tesla Model S Plaid nie wymagają przedstawiania, ale zdecydowanie muszą połączyć wyścig. Kto nie chciałby zobaczyć, jak 1479-konny Bugatti Chiron radzi sobie z 1020-konnym Teslą Model S na pasie hamulca?

Cóż, zapnij pasy, bo chłopaki są w dragtimes Udało mi się umieścić je obok siebie na pasie przeciągania, aby rozegrać wielką bitwę między przeszłością a przyszłością.

Pomyśl o tym, te dwa samochody nie mogłyby się bardziej różnić. Jeden napędzany jest czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym W16 o pojemności 8,0 litra, a drugi trzysilnikowym silnikiem elektrycznym.

Jeden to egzotyczne dwumiejscowe coupe o wartości 3,6 miliona dolarów, którego produkcja jest ograniczona do 500 sztuk na całym świecie, podczas gdy drugi to czterodrzwiowy sedan, który kosztuje tylko 140 500 dolarów i jest produkowany w wielu egzemplarzach, takich jak Tesla można sprzedać.

Jeden to wysokiej jakości, ręcznie robiony produkt, który oferuje niesamowitą personalizację, podczas gdy drugi to pojazd masowo produkowany z jakością wykonania na poziomie marek premium i nie ma wielu opcji dostosowywania.

Moglibyśmy dalej wymieniać różnice, ale rozumiesz. Teraz istnieją również podobieństwa między Bugatti i Teslą. Jednym z nich jest ogromne przyspieszenie, które zapewniają — 0-62 mil na godzinę w 2,4 sekundy przez Chiron I około dwóch sekund na Plaida – po części dzięki temu, że oba mają napęd na wszystkie koła, a drugi to tara.

Pomimo korpusu z włókna węglowego, niezwykle złożony Chiron waży 4398 funtów (1995 kg), co czyni go tak ciężkim jak Ostrze Tesli Model Sktóre przechylają wagę na 4766 funtów (2161 kg). Na papierze przewaga mocy i wagi Chirona nad Plaid Model S powinna pomóc mu wygrać, ale jak dowiedzieliśmy się po obejrzeniu niezliczonych wyścigów drag z Plaid, nigdy nie można go odrzucić.

READ  Sony twierdzi, że PSVR2 nie jest wstecznie kompatybilny z oryginalnymi grami PSVR

Oba samochody pokonały łącznie trzy czwarte mili ze startu stacjonarnego i dwóch sprintów ze startu lotnego, aby znaleźć zwycięzcę, i jak można sobie wyobrazić, byli całkiem blisko – zwłaszcza po pierwszej rundzie, kiedy chłopaki zdali sobie sprawę z nowego pasa startowego nie był wystarczająco lepki, co skłoniło ich do wyjścia z drugiego końca ścieżki. Czas postawić zakłady.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *