Countdown ogłosił, że zmieni nazwę z powrotem na Woolworths.
Gigant supermarketów ogłosił dziś rano, że rebranding zacznie obowiązywać od początku przyszłego roku.
Spencer Sonn, dyrektor zarządzający Countdown and Woolworths Group New Zealand, powiedział, że supermarket ciężko pracuje, aby „stać się lepszym biznesem”.
„W nadchodzących miesiącach i latach zobaczysz, jak wnosimy to, co najlepsze w marce Woolworths w Tasman i w równym stopniu dzielimy się tym, co mamy tutaj, z szerszą grupą Woolworths.
„Zmieniamy się na lepsze, a zmiana nazw naszych sklepów to tylko jeden z elementów tego procesu”.
Zmiany oznakowania poszczególnych sklepów rozpoczną się w najbliższych miesiącach, a cała sieć planowana jest na najbliższe dwa lata.
Inne zmiany
Countdown ogłosiło również szereg innych zmian w swojej działalności w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Nowy program lojalnościowy Everyday Rewards planowany jest na początek 2024 r. W ciągu najbliższych trzech lat planowane są również dalsze inwestycje o wartości ponad 400 mln USD.
Pieniądze zostaną przeznaczone na modernizację sieci sklepów, z naciskiem na sklepy vintage w całym kraju.
Supermarket zainwestuje również 45 milionów dolarów w bezpieczeństwo i podnoszenie kwalifikacji.
„Firma niedawno uruchomiła Sonder, rozwiązanie wellness w całej Woolworths Group, które zapewnia całodobowy dostęp do opieki nie tylko wszystkim członkom zespołu, ale także wszystkim członkom zespołu” — powiedział Brad Banducci, dyrektor generalny The Woolworths Group. .
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”