Oppo inwestuje 1,4 miliarda dolarów w OnePlus TechNode

Oppo inwestuje 1,4 miliarda dolarów w OnePlus TechNode

Wiodący chiński producent smartfonów Oppo będzie traktować Oppo i OnePlus jako swoje „podstawowe” marki, ogłoszono na imprezie z okazji dziewiątej rocznicy OnePlus 17 grudnia. Według Liu Zuohu (Pete Lau), założyciela OnePlus i dyrektora ds.

dlaczego to ma znaczenie: Od czasu fuzji obu firm w 2021 roku sytuacja OnePlusa nieco się zamgliła – oferuje mniej premium doświadczenia w porównaniu do Oppo i stracił część swoich unikalnych funkcji. Wydaje się, że nowa strategia i inwestycja mają stanowić ogromny impuls, aby OnePlus ponownie się wyróżniał.

Detale: Oprócz zainwestowania 1,43 miliarda dolarów, Oppo będzie również dzielić się z OnePlus większymi zasobami w zakresie technologii, kanałów sprzedaży detalicznej i usług posprzedażnych.

  • Akcelerator Innowacji Oppo Research Institute oraz dział badawczo-rozwojowy Oppo wprowadzą do OnePlus więcej najnowocześniejszych technologii w ramach nowej strategii.
  • Oppo umieści również urządzenia OnePlus na półkach w swoich ponad 5000 punktach sprzedaży detalicznej w Chinach.
  • Obie marki będą również współdzielić ponad 1000 sieci rynku wtórnego offline.
  • Zgodnie z komentarzami Liu, Oppo stanie się „globalną marką technologiczną”, a jej serie Find i Reno skupią się odpowiednio na platformach do obrazowania i projektowania.
  • Liu dodał, że OnePlus skupi się na wydajności i sprzedaży za pośrednictwem kanałów internetowych.

kontekst: Liu założył OnePlus w 2013 roku po 15 latach pracy dla Oppo. Obie firmy należą do BBK Electronics, ponieważ OnePlus produkuje swoje telefony w fabrykach Oppo.

  • Lew Wrócił do Oppo Jako Chief Product Officer marki w 2020 roku pełnił tę rolę oprócz swoich obowiązków w OnePlus.
  • Według firmy konsultingowej Canalys, uwzględniając sprzedaż OnePlus, Oppo jest czwartym co do wielkości sprzedawcą telefonów na świecie, odpowiadając za 10% światowego rynku w trzecim kwartale 2022 roku.

Ward Zhou jest reporterem technologicznym mieszkającym w Szanghaju. Obejmuje historie o branży treści cyfrowych, sprzęcie i wszystkim, co maniaków. Możesz uzyskać do niego dostęp za pośrednictwem Ward.zhou[a]technode.com lub Twitter @zhounanyu.
Więcej od Zou Warda

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *