dostarczony
Odliczanie Homs jest nieprawidłowo skategoryzowane. W rzeczywistości są mieszanką czterech ziaren w środku.
Wyobraź sobie to – właśnie wracasz do domu po długim dniu, gotujesz obiad dla siebie i swojej drugiej połówki, otwierasz puszkę hummusu i stwierdzasz, że to właściwie hummus, a nie hummus.
Ta potencjalna katastrofa obiadowa może dotknąć ludzi, którzy kupili w tym tygodniu to, co uważali za puszki z ciecierzycy z Macro Countdown, ale w rzeczywistości były to mieszane fasole z powodu problemu z etykietą.
„Wygląda na to, że w całym kraju jest kilka puszek błędnie oznakowanych mieszanej fasoli” – powiedział rzecznik odliczania.
Powiedziała, że urzędnicy ds. zapewnienia jakości prowadzą dochodzenie, a klienci, którzy znajdą pudełka z nieprawidłowymi kartami, mogą skontaktować się z centrum obsługi Countdown.
Czytaj więcej:
* Czy naprawdę taniej jest kupować artykuły spożywcze z Australii?
* Cena nie zawsze jest odpowiednia: błędy w supermarketach denerwują kupujących
* Etykiety sosów Wattie wprowadzają konsumentów w błąd
Nie była w stanie określić liczby uszkodzonych puszek fasoli i ciecierzycy, ponieważ sprawa jest nadal w toku.
Nie było to niczym niezwykłym, powiedział Neil Hever, dyrektor zarządzający Wattie w Nowej Zelandii.
„Ciężko pracujący zespół produkcyjny Wattie wytwarza każdego roku miliony produktów i bardzo rzadko można spotkać się z takim problemem.
„Dotknęło to tylko jednej platformy produktów i przeprosiliśmy konsumentów, którzy się z nami skontaktowali. Jeśli ktoś inny ma jedną z tych puszek, prosimy o jak najszybszy kontakt”.
1 news
Pierścionki z brylantami, fortepian i trumny, a także masowe artykuły spożywcze są dostępne w sklepie Costco w Oakland.
Mikstura pojawia się miesiąc po tym, jak kobieta z Waikato kupiła 12 paczek spaghetti Wattie’s w puszkach za 18,90 USD w sklepie w Costco w Aucklandtylko po to, żeby wrócić do domu A znalezienie tylko jednej osoby może faktycznie mieć makaron.
Niektóre sztuki Wattie’s Spaghetti 12x420g były błędnie oznakowane i zawierały Wattie’s Big Red Soup, powiedział Patrick Nunn, dyrektor zarządzający Costco Wholesale w Australii i Nowej Zelandii.
Konsument Szybko zadzwoniłem do Wattiektóry przeprosił za problem i zaoferował pełny zwrot pieniędzy.