Grupa Viaplay i polski operator płatnej telewizji Canal + Polska uzgodniły partnerstwo w zakresie dystrybucji DTH w Polsce, dzięki któremu usługa strumieniowania Viaplay będzie dostępna dla abonentów premium Canal + Polska DTH w całym kraju. Grupa Viaplay będzie również sublicencjonować wybrane mecze Premier League Canal + Polska na kolejne trzy sezony. Mecze będą dostępne w Canal + Polska od początku sierpnia, kiedy rozpocznie się sezon Premier League.
Bezpośredni abonenci pakietu premium Canal + Polska będą mieli dostęp do unikatowego połączenia sportów na żywo, Viaplay Originals, hollywoodzkich filmów, seriali i treści dla dzieci. Dostęp do Viaplay będzie wprowadzany stopniowo, począwszy od tej jesieni; Więcej szczegółów będzie dostępnych w nadchodzących tygodniach.
Od sierpnia dwa najważniejsze mecze Premier League w każdej rundzie będą dostępne na żywo w Canal+ przez kolejne trzy sezony. Wszystkie mecze z sezonu Premier League, który obejmuje 38 rund z łącznie 10 meczami, będą transmitowane na żywo na Viaplay. Z kolei Canal+ Polska licencjonuje do dwóch meczów na żywo na rundę popularnej eWinner I Ligi Żużlowej grupie Viaplay w Polsce. Sublicencjonowane mecze na autostradach będą również nadal dostępne w kanałach i usługach Canal+.
Kim Podder, Chief Commercial Officer Grupy Viaplay skomentował: „Polska jest kluczowym rynkiem dla Viaplay i chcemy, aby jak najwięcej widzów mogło osobiście doświadczyć naszej wyjątkowej usługi. Ta długoterminowa umowa z jednym z największych operatorów płatnej telewizji w Polsce znacznie rozszerzy nasz rynek trasowania. Jest to również ważny krok w kierunku realizacji naszych wysokich ambicji. Pozwala także dotrzeć z Premier League do szerszego grona odbiorców, jednocześnie pokazując jakość naszych transmisji sportowych widzom w każdym zakątku Polski.
Edyta Sadowska, Prezes i Dyrektor Zarządzający, Canal + Polska. Dodał: „Z początkiem przyszłego sezonu dwa ważne mecze w każdej rundzie Premier League będą nadal oglądać na kanałach Canal +, co jest niewątpliwie doskonałą wiadomością dla klientów Canal +. Dzięki współpracy z Viaplay będziemy zapewnić naszym klientom dostęp do bardziej unikalnych treści z wielu różnych kategorii, a nawiązanie współpracy z kolejnym tak wspaniałym partnerem jest potwierdzeniem naszych ambicji i zaangażowania w budowanie jak najbardziej kompletnej i konkurencyjnej oferty filmów, seriali i sport na polskim rynku.”
Oprócz Canal+ Polska, Grupa Viaplay ma wieloletnie partnerstwa dystrybucyjne w Polsce z UPC, Vectra i Play. Viaplay jest również dostępny dla polskich widzów poprzez bezpośrednią subskrypcję.