Hamish McNeely/Personel
Pasażerka Jetstar walczy o zwrot pieniędzy po tym, jak przypadkowo została zawyżona o tysiące dolarów (zdjęcie pliku).
Pasażer, który przez pomyłkę zapłacił 4500 dolarów zamiast 45 dolarów w kiosku Jetstar, miesiąc później wciąż czeka na zwrot pieniędzy od taniej linii lotniczej.
To była Janine Myers Odprawa na lotnisku w Auckland 15 września w samolocie do Christchurch. Z dodatkową torbą w czeku musiała uiścić opłatę za odprawę w wysokości 45 USD, ale kiedy pracownik odprawy Jetstar podał jej kartę kredytową, opłata została przetworzona jako 4500 USD, przez pomyłkę.
Myers powiedział, że przełożony poinformował ją o błędzie przed wejściem na pokład samolotu.
Czytaj więcej:
* Turysta zarabia 4500 dolarów za danie z kebabu w Jerozolimie
* Opis: Jak „anulować odprawę” z lotu?
* TSB Bank zwraca klientom około 470 000 $ po błędnym obliczeniu opłaty interwałowej
„To, co nastąpiło później, było komedią pomyłek”.
Liczba Załoga Jetstarw tym przełożony i kierownik odprawy, próbowali dokonać zwrotu pieniędzy, ale „nie byli pewni, co robią”, powiedziała.
dziewięć
Jetstar przeprosił za wypadek i wydał kupon na zwrot pieniędzy i lot.
Myers została poinformowana godzinę później, że pieniądze zostaną zwrócone na jej konto w ciągu 10 do 15 dni roboczych, ale pracownicy Jetstar nie byli w stanie dostarczyć pokwitowania ani niczego na piśmie, aby udowodnić, że wniosek o zwrot został zrealizowany.
„W tym czasie tata i ja musieliśmy iść do bramki wejściowej i wszystko, co mogliśmy zrobić, to mieć wiarę, że pomyślnie przetworzyli zwrot pieniędzy, jednak moja intuicja podpowiadała mi inaczej”.
Kiedy zwrot pieniędzy nie został otrzymany po 15 dniach i po wielu telefonach do obsługi klienta Jetstar, powiedziano jej, aby była cierpliwa i nadchodził zwrot pieniędzy, o czym powiedziała, że czuła się pod opieką automatycznych odpowiedzi.
W jednym telefonie powiedziano jej nawet, że sprawa została zamknięta bez należnego zwrotu pieniędzy i musiała odpowiedzieć, dostarczając zrzut ekranu wyciągu z karty kredytowej.
Teraz, około miesiąc później, po rozmowie z kilkoma pracownikami obsługi klienta i działem finansowym Jetstar, spodziewa się zwrotu pieniędzy na swoje konto w ciągu najbliższych kilku dni.
„To było bardzo frustrujące doświadczenie. Różnica w wysokości 4455 dolarów nie jest małym błędem” – powiedział Myers.
„Gdybym nie kontaktował się i nie wytrwał, nie odzyskałbym pieniędzy”.
Rzecznik Jetstar powiedział, że linia lotnicza szczerze przeprosiła Myers za opóźnienie zwrotu pieniędzy.
„Nasz zespół finansowy zajął się wczoraj płatnością i w geście dobrej woli daliśmy jej voucher podróżny”.
Jednak Myers nazwał ten gest „policzkiem” i zniewagą.
„Chcę uniknąć podróżowania z Jetstar”.