Pełne informacje o łatce dla aktualizacji Starfield 1.13.61 szczegółowo opisują nowe ustawienia i inne dodatki, gdy Starfield staje się Carfield

Pełne informacje o łatce dla aktualizacji Starfield 1.13.61 szczegółowo opisują nowe ustawienia i inne dodatki, gdy Starfield staje się Carfield

Dziś wieczorem Bethesda ogłosiła, że ​​w ramach przygotowań do nadchodzącego DLC Shattered Space do Starfield gracze będą mieli dostęp do pierwszego pojazdu lądowego w grze, Rev-8, w aktualizacji, która pojawi się wieczorem. Cóż, teraz nadszedł czas na wydanie aktualizacji Starfield 1.13.61.

Głównym elementem tej łatki jest oczywiście Rev-8. To pierwszy pojazd lądowy w grze i po raz pierwszy mu się przyjrzeliśmy Dzisiaj rano w zwiastunieJest całkiem uroczy, skacze między dziurami i innymi rzeczami dzięki swoim małym samolotom i wieżyczce. Spójrz:

Aktualizacja nie koncentruje się tylko na samochodach, chociaż Rev-8 jest bardzo ważna. Dodano szereg nowych ustawień, takich jak docelowa liczba klatek na sekundę, która pozwala graczom wybierać pomiędzy 30, 40, 60 lub nieograniczoną liczbą na ekranach VRR. Monitory bez VRR nadal będą mogły wybierać pomiędzy 30 a 60, chociaż gracze są ostrzegani, że w przypadku wybrania 60 może wystąpić rozrywanie ekranu na monitorach bez VRR. Wprowadzono także nowe ustawienie, które pozwala określić priorytet między grafiką a wydajnością włącz i wyłącz Vsync. Dodano także nowe opcje wydajności Xbox Series S.

Jeśli chodzi o rozgrywkę, większość zmian wydaje się mieć na celu naprawienie różnych błędów lub wprowadzenie innych drobnych poprawek, aby rozgrywka była płynniejsza.

Dzisiejsza aktualizacja wyprzedza znacznie większe rozszerzenie DLC zatytułowane Shattered Space, o którym, jak się dzisiaj dowiedzieliśmy, ukaże się 30 września. Shattered Space zostało po raz pierwszy zaprezentowane w czerwcu podczas Xbox Games Showcase i stanowi pierwsze rozszerzenie fabularne gry. Akcja rozgrywa się w świecie Domu Va'Ruun i zawiera nową planetę, broń, skafandry kosmiczne, sprzęt i nie tylko.

W naszej recenzji premiery przyznaliśmy Starfieldowi ocenę 7/10, stwierdzając, że „wiele sił działa przeciwko niemu, ale ostatecznie urok rozległych misji odgrywania ról i przyzwoitej walki sprawia, że ​​trudno się mu oprzeć”.

READ  Google integruje DeepMind i jego jednostki zajmujące się badaniem mózgu w miarę nasilania się wyścigu AI

Poniżej znajdziesz pełne informacje o łatce.

Nowe ustawienia:

  • Docelowa liczba klatek na sekundę: Możesz teraz wybierać pomiędzy 30, 40, 60 lub bez ograniczeń Liczba klatek na sekundę na monitorach VRR. Jeśli nie masz monitora VRR 120 Hz, nadal będziesz mieć możliwość wyboru pomiędzy 30 a 60. Czasami może wystąpić rozdzieranie obrazu w przypadku wybrania 60 na monitorze bez VRR.
  • Ustaw priorytety: Możesz teraz ustalać priorytety pomiędzy
  • Wizualizacje i wykonanie Próbując utrzymać docelową liczbę klatek na sekundę. Jeśli wybierzesz docelową liczbę klatek na sekundę na poziomie 60 lub więcej, zalecamy zmianę tego ustawienia na Wydajność. Nadanie priorytetu wizualizacjom pozwala zachować najwyższą wierność przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich szczegółów efektów specjalnych, oświetlenia i tłumów. Nadanie priorytetu wydajności zmniejsza wewnętrzną rozdzielczość i szczegółowość efektów specjalnych, oświetlenia i tłumów. Obydwa tryby mogą dynamicznie dostosowywać rozdzielczość wewnętrzną, gdy sceny lub wydarzenia stają się również cięższe. Po przełączeniu między obydwoma trybami zobaczysz na chwilę zmianę oświetlenia, w miarę jak system dostosowuje się do nowego trybu.
  • Synchronizacja pionowa: Możesz teraz włączać i wyłączać VSync. Wybranie opcji Wyłącz spowoduje odłączenie klatek gry od częstotliwości odświeżania ekranu i może spowodować rozrywanie ekranu. Przełączenie na Włączone zsynchronizuje liczbę klatek na sekundę z częstotliwością odświeżania ekranu, aby uniknąć rozrywania ekranu, ale ograniczy liczbę klatek.

Cechy

  • Dodano nowy pojazd Rev-8, który można kupić od technika okrętowego
  • Dodano opcje wydajności Xbox Series S

ogólny

  • Ogólna poprawa wydajności i stabilności
  • Poprawki i ulepszenia interfejsu użytkownika Kreacji

Jak grać

  • Rozwiązano problem, który mógł uniemożliwiać wykonanie pełnego skanowania Beta Marae I
  • Opcje rozgrywki: Rozwiązano problem z legendarną bronią, który mógł powodować odświeżenie efektów „Dobrze nakarmiony” i „Nawodniony”.
  • Opcje rozgrywki: Rozwiązano problem ze zmianą broni, który mógł powodować wielokrotne pojawianie się powiadomienia „Jesteś mokry”.
  • Opcje rozgrywki: Rozwiązano problem, który mógł powodować, że efekty mocy przestały działać w wersjach NG+
  • Naprawiono problem z przeładowaniem karabinu snajperskiego Novastrike
  • Naprawiono błąd, który powodował, że inne postacie niepoprawnie trzymały karabin Novastrike
  • Naprawiono problem wizualny z animacją przeładowania Magshota w Zero Gravity
  • Na ekranach można teraz wyświetlać skafandry kosmiczne odporne na ekstremalne temperatury
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować pojawianie się wielu przedmiotów na platformach wystawowych
  • Można teraz wejść w interakcję z Grzechotnikiem wyświetlonym na ścianie siedziby Sojuszu Tropicieli
  • Studnia Grawitacyjna nie przyciąga już NPC-ów na statki w Chop Shopie
  • Dostosowano znaczniki lokalizacji na mapie w miastach, aby usprawnić szybką podróż
  • Mieszkanie w Studni w Nowej Atlantydzie ma teraz znacznik na mapie
  • Znak sklepu Shepherd's General Store w Akila musi wyświetlać się poprawnie
  • Naprawiono błąd powodujący, że legendarny efekt Rapid nie działał poprawnie w przypadku broni białej
  • Rozwiązano problem, który mógł powodować, że Lyle Brewer stał się agresywny w stosunku do gracza jako stronnika
  • Tekst statusu został zaktualizowany dla modyfikacji Ekranowanego Chwytu i Dużego Ekranowanego Chwytu dla Przecinarki Plazmowej
  • Balans w Głosie Tajemniczego Tropiciela został skorygowany
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować nieoczekiwany hałas podczas wchodzenia do Loży w przypadku wariantów NG+
READ  Dziennikarz gier uważa, że ​​następna Zelda: BOTW 2 będzie prawdopodobnie w 2022 r.

Statki

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że mosty dokujące pozostawały wysunięte
  • Rozwiązano problem polegający na tym, że modyfikacja statku innego niż macierzysty, który wylądował na lądowisku, mogła spowodować pojawienie się na lądowisku zduplikowanego modelu statku
  • Stoczniowiec: Wersje modułów statków i odwrócone kopie będą teraz poprawnie przywracane do oryginału po naciśnięciu przycisku anulowania
  • Dekorowanie statku: Naprawiono błąd w Ecliptic Claymore, który mógł umożliwiać umieszczanie przedmiotów na zewnątrz statku

Grafika

  • Naprawiono błąd powodujący wyłączenie ustawienia generowania klatek, gdy do skalowania w górę wybrano DLSS (PC)
  • Stałe oświetlenie wnętrz statków i stacji w trybie fotografowania
  • Poprawiona jakość odbić w płytkich stawach
  • Rozwiązano problem ze skalowaniem, który mógł powodować zniekształcenia wizualne planet oglądanych z kosmosu
  • Hełmy będą teraz poprawnie zamieniane na powalonych towarzyszy w trybie strzelania

Interfejs użytkownika

  • Rozwiązano problem z menu statków i ekwipunku w rozdzielczości 21:9
  • Naprawiono problem z rozmiarem udźwigu wyświetlanym w ekwipunku, gdy włączona jest duża czcionka
  • Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem bili białej i ping-pongowej w ekwipunku

Placówki

  • Dekoracyjne elementy oświetlenia powodziowego będą się teraz prawidłowo włączać i wyłączać w lokalizacjach na pierwszym planie, które mają zasilanie

Rebecca Valentine jest starszą reporterką w IGN. Czy masz wskazówkę dotyczącą historii? Wyślij go na adres [email protected].

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *