Xbox i Bethesda Showcase w zeszłym tygodniu podkreśliły tworzenie postaci Starfielda i wydaje się, że Bethesda ukrywała schludne małe jajko wielkanocne w suwakach systemu.
Po ujawnieniu rozgrywki w zeszły weekend fani szybko sprawdzili szczegóły, takie jak potwierdzenie szefa studia Todda Howarda, że Starfield będzie obejmował usługi bankowe. Dostrzeżony przez Ciebie / Pomatomaster at gwiezdne pole subreddit (Otwiera się w nowej karcie)ten orleoki fan zauważył, że suwaki tworzenia postaci wyglądają jak paski do elektroforezy.
Dla nieświadomych, prążkowanie w elektroforezie żelowej to metoda badawcza stosowana w biologii molekularnej, która polega na rozdzielaniu segmentów DNA na podstawie ich wielkości lub wagi. u/Pomatomaster wyjaśnia, że polega to na umieszczeniu próbki DNA w „dużej masie gloryfikowanej galaretki”, przepuszczaniu przez nią prądu elektrycznego, aby oddzielić te części.
Jest to proces, który jest również używany do sekwencjonowania DNA, więc – biorąc pod uwagę sposób, w jaki DNA określa nasz wygląd – pasuje tylko to, że Bethesda użyła tego do stworzenia postaci Starfielda.
Uczyń tę przygodę swoją
Podobnie jak w większości gier Bethesdy, nasz bohater Starfield oferuje szeroki zakres opcji dostosowywania. Zmieniające się odcienie skóry, kolory włosów, szczegóły ciała, kolor oczu i wszystkie typowe opcje, których można się spodziewać. Tym razem Bethesda dodała „Tło” i „Tematy”.
Tła oferują trzy początkowe umiejętności. Wybór „Gastronomia” pozwala tworzyć unikalne przepisy na jedzenie i picie, a „Pojedynek” daje dodatkowe 10% obrażeń w bitwach bojowych. Jeśli chodzi o cechy, kształtują one twoją osobowość w bardziej subtelny sposób. Jeśli na przykład wybierzesz cechę „Introwertyk”, będziesz mieć więcej wytrzymałości podczas podróży samotnie, ale mniej z towarzyszami. Nic dziwnego, że nie można łączyć całkowicie przeciwstawnych cech.
Po prostu nie oczekuj żadnych opcji audio. Wkrótce po koncercie Bethesda potwierdziła przez Świergot (Otwiera się w nowej karcie) Został wybrany z perspektywy pierwszej osoby z dialogiem, tym razem o tym, że twoja postać nie mówi. Bethesda próbowała tego wcześniej w Falloucie 4, aspekt, który nie spotkał się z dużym uznaniem. W związku z tym wiadomość o tej zmianie była w większości pozytywna.