Pierwsza jazda: Audi RS e-tron GT

Pierwsza jazda: Audi RS e-tron GT
  • Przedział cenowy: 273,500 $
  • Motoryzacja: Dwa silniki elektryczne o mocy 440 kW / 830 Nm, 22,5 kWh / 100 km, dwubiegowy automatyczny, napęd na cztery koła.
  • Budowa ciała: Następnie
  • Na sprzedaż: lipiec

Audi e-tron GT, podobnie jak wiele samochodów Audis, wygląda trochę jak wilk w owczej skórze. Nie jest to pierwszy w pełni elektryczny model Four Rings, ale jest najmocniejszy. Nadchodzi tutaj.

Uczyń mnie natychmiastowym ekspertem: co muszę wiedzieć?

To wydaje się podłe pod każdym względem.

Dostarczone

To wydaje się podłe pod każdym względem.

Audi i Porsche przez ostatnie pięć lat opracowywały nową platformę elektryczną o nazwie J1. Wspiera Taycana We wszystkich odmianach oraz Audi e-tron GT, które występuje w dwóch wariantach, e-tron GT quattro i RS e-tron GT.

Czytaj więcej:
* Mercedes-Benz kontynuuje zelektryfikowany rozwój z EQS i EQB
* Wszystko elektryczne pojawi się w 2021 roku
* Audi w końcu wypuściło e-tron GT
* Audi jest gotowe, by wykorzystać wielki rok 2020

Naprawdę, to spojrzenie w przyszłość, w której wszystko jest nieco inną wersją czegoś innego, z „osobowością” samochodu w projekcie i innymi drobnymi aspektami.

E-tron GT to w istocie ubrany w Audi Porsche Taycan.

Dostarczone

E-tron GT to w istocie ubrany w Audi Porsche Taycan.

Taycan i e-tron GT mają wiele wspólnego sprzętu, z kilkoma drobnymi poprawkami. Audi rezygnuje z napędu na wszystkie koła od Porsche i wprowadza specjalne wydanie quattro, ale zachowuje sterowanie na wszystkie koła, kontrolowane tłumienie, trójkomorowe zawieszenie pneumatyczne, elektryczny napęd na cztery koła i blokadę mechanizmu różnicowego tylnej osi.

Posiada również dwubiegową automatyczną skrzynię biegów Taycan i parę silników elektrycznych. Audi wyznaczyło moc na 440 kW (475 kW przy over-booster) i 830 Nm w modelu RS, czyli mniej niż w przypadku silnika turbo Taycan 460 kW / 500 kW i 850 Nm.

Oczywiste jest, że główną różnicą między dwoma niemieckimi samochodami jest konstrukcja. Audi nadało e-tron GT nową iterację swojego języka stylistycznego, zachowując jednocześnie firmową osłonę chłodnicy z pojedynczą ramą z najbardziej wyprofilowanym nosem, aby poprawić aerodynamikę samochodu. Jest kilka otworów wentylacyjnych, ale wszystkie sprawiają, że nadwozie jest bardziej śliskie, a nie chłodzi cokolwiek w szczególności (poza kurtynami powietrznymi, które umożliwiają przepływ powietrza przez hamulce).

READ  Oppo inwestuje 1,4 miliarda dolarów w OnePlus TechNode
Być może nie jest to zaskakujące, że wnętrze e-tron GT byłoby znajomą sprawą, gdybyś znał swojego Audisa.

Dostarczone

Być może nie jest to zaskakujące, że wnętrze e-tron GT byłoby znajomą sprawą, gdybyś znał swojego Audisa.

Szarpane, wściekłe reflektory nadają e-tron GT sportową twarz, przycięty wygląd z tyłu, z tylnymi światłami przymocowanymi do paska LED o pełnej szerokości.

Wnętrze jest bardzo znajome. Audi Porsche przyznając e-tron GT, nie wzorowało się na przeprojektowanym wnętrzu w porównaniu z innymi samochodami.

W porównaniu z SUV-em e-tron i innymi modelami RS z wyższej półki jest tu tylko jeden centralny wyświetlacz, kierownica prawie całkowicie podniesiona ze skrzynki z częściami RS, podobnie jak fizyczne przyciski na konsoli środkowej.

Gdzie ją prowadziłeś?

Oliwkowozielony elektryczny samochód Audi został przetestowany na drogach wokół gaju oliwnego.  Właściwy.

Dostarczone

Oliwkowozielony elektryczny samochód Audi został przetestowany na drogach wokół gaju oliwnego. Właściwy.

Audi Nowa Zelandia Udało mu się przywieźć przedprodukcyjną wersję RS e-tron GT z kierownicą po lewej stronie i zaoferować krótką przejażdżkę w tajnym miejscu testowym wokół Wzgórz Bombajskich, około pięć minut od grupy stacji benzynowych i szybko. knajpki z jedzeniem na autostradzie w pobliżu gaju oliwnego.

Mogłem siedzieć za kierownicą tylko około dwudziestu minut, a około dziewiętnastu z nich było przemoczonych w deszczu.

Nie miałem takiego zamiaru Który – który Facet stawia przedprodukcyjny samochód pokazowy w boksie, próbując się popisywać, więc większość jazdy była nieco skromna. Miałem okazję dać RS e-tron GT kilka jagód i połączyło się bez problemu. Samochód nigdy nie wydawał się drżeć ani dziwnie na zakrętach – Quattro jest naprawdę świetny w utrzymywaniu stabilności.

Będąc w pełni tłustym RS, osiągałby 100 km / hw idealnych warunkach w 3,3 sekundy. Na podstawie próbek wytrzymałości ta liczba wydaje się być dokładna. To szybka maszyna, niezależnie od zapewnień Audi, że jest to raczej duży tourer niż samochód sportowy.

Łopatki za kierownicą kontrolują poziom regeneracji akumulatora, a nie to, która część skrzyni biegów. Audi zawołało, żeby zawrócić W porównaniu z SUV-em e-tron, Co oznacza, że ​​bardziej agresywne ustawienie wydaje się polegać na łagodnym hamowaniu silnikiem zamiast stosowania hamulców ciernych.

READ  Przeklęty kontroler Xbox zastępuje przyciski analogowym joystickiem

Również podczas używania hamulców Audi twierdzi, że samochód może odzyskać moc 265 kW, co wyraźnie dotyczy tylko krótkiego okresu, w którym regeneracja akumulatora jest szczytowa. Jednak jest dużo darmowej mocy.

Od zera do 100 km / h we włosie w trzy sekundy?  dobroczynność.

Dostarczone

Od zera do 100 km / h we włosie w trzy sekundy? dobroczynność.

Podobnie jak Taycan i inne wysokowydajne samochody elektryczne, Audi nadało e-tron GT własny dźwięk. To nie jest zupełnie inny świat jak Taycan i jest zdecydowanie cichszy, ale nadal daje Audi pewną prezencję. Trudno to też opisać – coś w rodzaju różnicy między amerykańskim V8 znalezionym w Dodge’u z 1970 roku a dostrojonym warczeniem włoskiego V8, ale na mniejszą skalę.

Coś do zapamiętania – Audi nie naprawiło irytującej małej tylnej szyby Taycana. Nie mogłeś znaleźć więcej miejsca do przechowywania, ponieważ RS e-tron GT oferuje tylko 350 litrów przestrzeni ładunkowej (405 w przypadku e-tron GT quattro).

Co to jest wybór zakresu?

Nie mówmy o tym Turbo S Ponieważ jest o około 100 000 USD droższy niż RS e-tron GT. Cena modelu Taycan Turbo non-S od 289 900 USD, a RS e-tron GT od 273 500 USD. Tymczasem e-tron GT quattro zaczyna się od 194 500 USD.

Więc RS e-tron GT znajduje się nieco poniżej Taycan Turbo.  Ale który z nich jest na Twojej liście życzeń?

Dostarczone

Więc RS e-tron GT znajduje się nieco poniżej Taycan Turbo. Ale który z nich jest na Twojej liście życzeń?

Z tych dwóch i biorąc pod uwagę fakt, że jeździliśmy RS tylko przez dwadzieścia minut, trudno jest zadzwonić. Oba modele e-tron GT znajdują się poniżej najbliższej ceny i osiągów Taycana. Jeśli szukasz dobrze wyglądającego elektrycznego Audi, które nie jest SUV-em, ale ma też ograniczony budżet, wyobrażamy sobie, że podstawowy e-tron GT będzie dobrze.

Jeśli jednak sprzedałeś czterodrzwiowe Audi i chcesz mieć więcej mocy członka premium, RS e-tron GT jest idealnym wyborem. I nie martw się niewielką różnicą w produkcji między RS a Taycanem – musisz iść do piekła, aby zobaczyć to w prawdziwym świecie.

READ  Byłoby lepiej, gdyby to nie był tylko projekt naukowy

Dlaczego powinienem to kupić?

Chcesz atrakcyjnego elektrycznego Audi, które nie jest SUV-em, a mimo to może zdjąć większość innych rzeczy na drodze.

Dlaczego tego nie kupię?

Preferuj Taikana lub poczekaj, aby zobaczyć, czy fakt, że Audi specjalnie dodało „ quattro ” na końcu nazwy e-tron GT, oznacza, że ​​poniżej linii może znajdować się wersja inna niż quattro. Po tym wszystkim, Za mną jest taikan …

W tym samym toku myśli, Audi słynie z szybkich wagonów i Taycan Cross Turismo Porsche Właśnie został uruchomiony. Być może wyjdzie też e-tron GT Avant?

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *