Pierwszy etap Falcon 9 wraca na Cape Canaveral po starcie

Pierwszy etap Falcon 9 wraca na Cape Canaveral po starcie



Cóż, pięć, cztery, trzy, dwa. Ale jest kwestia techniczna i podnieś swojego gospodarza Downrange Monument. Jakie są twoje ulubione stresory? Mamy moc nominalną i telemetrię. W porządku. Jak widać, Falcon 9 usunął wieżę ze stacji sił kosmicznych Cape Canaveral. Właśnie usłyszeliśmy wołanie, że samochód jest szybszy niż dźwięk. Obecnie zamierzamy zdławić silniki w ramach przygotowań do debiutu Max Q. Och, tam to słyszeliśmy. To był moment największej presji aerodynamicznej, jakiej samochód doświadcza dzisiaj w locie, wszystko wydaje się nominalne w przypadku toru pierwszego etapu. Teraz mamy pięć nadchodzących wydarzeń w krótkim odstępie czasu. milimetr. Meco lub główny napęd odcinają separację faz. W pierwszym etapie obróć drugi silnik, uruchom pierwszy silnik i przyspiesz do tyłu, a będziesz mógł śledzić wydarzenia bezpośrednio na osi czasu u dołu ekranu. Piękny widok na ikonę wybrzeża Florydy. Jest to znane jako powrót do miejsca startu, a nie lądowanie statku dronów. Potwierdzono separację etapową Nico Yes, który rozpoczął pierwszy etapowy bieg z szacunkiem. Możesz więc zobaczyć tam po prawej stronie ekranu. Drugi stopień i tylny silnik uruchomiły pierwszy stopień po lewej stronie, wykonując tylne doładowanie, które, jak widzieliście przed chwilą, samoczynnie przewróciło pierwszy stopień i teraz wraca na wybrzeże Florydy. To wszystko brzmi nominalnie z drugim etapem kursu. Znajdują się po prawej stronie ekranu. Ok, więc słyszeliśmy zarzut, że boost back burn zakończył się, że było to pierwsze z trzech przepaleń, jakie wykonałby dzisiaj pierwszy etap, i widzimy, że po lewej stronie ekranu zaczynają się rozkładać żebra siatki. Tak, następnym wydarzeniem, które będziemy robić, będzie jego uczciwy post. mm oni. Cóż, widać, że aerodynamiczne połówki oddzieliły się od pojazdu, odsłaniając statek kosmiczny 105 w pustkę kosmosu. Przypominamy, że po powrocie na Ziemię postaramy się odzyskać obie części zupełnie nowego prezentu, obecnie jesteśmy na pierwszych dwóch oparzeniach M Vac, to pierwsze potrwa do ośmiu plus osiem minut i 20 ton plus osiem minut i 26 sekund. Jeszcze za cztery minuty. Ładne widoki na pierwszą scenę po lewej stronie ekranu i drugą scenę po prawej. Kolejnym kamieniem milowym będzie spalenie pierwszego etapu re-entry boostera. Falcon 9 wykonuje spalanie, aby zwolnić, zanim uderzy w gęstą część atmosfery. Bez tego wypalenia, polegając na samej atmosferze, która spowolni Falcon 9 o stopę, niepotrzebne obciążenie rakiety i tam możemy zobaczyć wschodnie wybrzeże nominalnej trajektorii Florydy. Kosmiczne wybrzeże znajduje się w tle po lewej stronie. Dziś ponownie uruchamiamy misję Transporter Trzy. Jest to trzecia misja programu SpaceX poświęconego współdzieleniu lotów przez małe satelity. To nasza druga misja w 2022 roku. SpaceX ma na celu co najmniej trzy dedykowane loty w ramach wspólnego przejazdu na orbitę synchroniczną ze słońcem każdego roku. Oferujemy również możliwości podróży na orbitę w naszych misjach Starlink, które są uruchamiane co dwa tygodnie. Mali opiekunowie mogą wybrać się na przejażdżkę w kosmos na pokładzie SpaceX Falcon Nine. Wszechświat jest ciężki, podobnie jak statek kosmiczny w niezbyt odległej przyszłości. Po lewej stronie ekranu widzimy, jak rozłożone są płetwy sieciowe. Falcon 9 ma cztery hipersoniczne płetwy kratki umieszczone u podstawy międzystopnia i kierujące pociskiem podczas ponownego wejścia, przesuwając środek nacisku. Możemy również zobaczyć kilka kłębków białego gazu unoszącego się z Falcon 9. Jest to chłodny gaz azotowy, który pomaga kontrolować sytuację. Po wylądowaniu pierwszego stopnia, drugi stopień odetnie i ponownie zapali silnik M Vac około 45 minut później, aby rozmieścić wszystkie statki kosmiczne 105. W przypadku pierwszego etapu następnym wydarzeniem jest spalanie wejścia, drugi stopień, FTS zabezpieczył wejście do pierwszego stopnia , Nagraj Startup, I tam na twoim ekranie widzimy, że ten wpis się rozpoczął. Ponownie, to spalanie ma na celu spowolnienie działania dopalacza, gdy powraca on przez gęstą część atmosfery. Etap drugi na nominalnym torze, jak tam słyszeliśmy, wszystko nadal wygląda dobrze, a etap drugi, jak wspomniałem wcześniej, postaramy się odzyskać ten wzmacniacz po raz dziesiąty dzisiaj i wylądować na lądzie w pierwszej strefie lądowania. Pierwszy etap ma jeszcze tylko jedno przepalenie na przepaleniu podestu, rozpoczyna się tuż przed lądowaniem i zapewnia miękkie lądowanie żurawia przed lądowaniem mniej więcej w tym samym czasie, w którym sokół opada. Spodziewamy się, że Seiko lub drugi silnik przetnie jeden z naszych drugich etapów w ciągu kilku sekund od lądowania i mijania pojazdów dźwiękowych poruszających się z prędkością około 900 mil na godzinę. To naprawdę daje perspektywę spowolnienia w odległości mniejszej niż minuta i zostanie zmniejszona o dwa razy tyle, podwojona prędkość odrzutowca do zera, gdy pocisk ląduje, i jest widok z prawej strony i ostateczne naprowadzanie do lądowania . Z powrotem w strefie lądowania jeden mm hmm. Etap pierwszy Nic poza wsparciem Jak słyszałem po wezwaniu i wiwatach za mną, udało nam się wylądować Falcon Nine po raz dziesiąty. Jest to również 102 odzyskanie rakiety orbitalnej. Nie, nie zatrzymuję orbity. Cóż, właśnie słyszeliśmy, że jego drugi stopień ma dobrą orbitę, więc włączyliśmy lub wyłączyliśmy tylny silnik m na drugim stopniu, mm hmm mm hmm

Pierwszy etap Falcon 9 wraca na Cape Canaveral po starcie


SpaceX wystrzelił swoją drugą rakietę w 2022 r. Rakieta Falcon 9 wysyła rządowi szereg małych satelitów i wystartowała ze stacji kosmicznej Cape Canaveral o godzinie 10:25. donośny głos. Około 8 minut i 30 sekund po wystrzeleniu, kiedy pierwszy stopień wystrzelony 10 razy powróci do LZ-1, czyli strefy lądowania 1, zwolni poniżej 750 mil na godzinę, aby wygenerować barierę dźwiękową.

SpaceX wystrzelił swoją drugą rakietę na 2022 rok.

Rakieta Falcon 9 wysyła rządowi kilka małych satelitów.

Wystartował ze stacji kosmicznej Cape Canaveral o godzinie 10:25.

Pierwszy start wylądował na przylądku Canaveral, powodując dźwiękowy huk.

Około 8 minut i 30 sekund po wystrzeleniu, kiedy pierwszy stopień wystrzelony 10 razy powróci do LZ-1, czyli strefy lądowania 1, zwolni poniżej 750 mil na godzinę, aby wygenerować barierę dźwiękową.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *