Pikantna włoska grupa wstrząsa rynkiem luksusowych SUV-ów

Pikantna włoska grupa wstrząsa rynkiem luksusowych SUV-ów
Tonale to jeden z najbardziej wyjątkowych luksusowych SUV-ów na rynku, a jednocześnie jeden z najbardziej przystępnych cenowo.

dostarczone

Tonale to jeden z najbardziej wyjątkowych luksusowych SUV-ów na rynku, a jednocześnie jeden z najbardziej przystępnych cenowo.

Konkurencyjny segment luksusowych crossoverów ma zyskać nowego uczestnika w 2023 roku w postaci Całkowicie nowa Alfa Romeo Tonale Hybrid.

Zelektryfikowany Tonale to drugi SUV włoskiej marki, podążający śladami swojego starszego brata, Stelvio. Jest to również pierwsza elektryczna tabliczka znamionowa, która dołącza do gamy Alfa Romeo, a pierwsze modele mają pojawić się w lokalnych salonach już w przyszłym miesiącu.

Uderzająco wyglądający Tonale miał początkowo mieć dwa poziomy wyposażenia; 59 990 $ Ti i 66 990 $ Veloce. Oba są wyposażone w czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra i mocy 118 kW/240 Nm, współpracujący z 48-woltowym akumulatorem i siedmiobiegową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów.

Alfa Romeo po raz pierwszy zaprezentuje hybrydę typu plug-in w SUV-ie Tonale.

Alfa Romeo jest szczególnie dumna ze swojej turbosprężarki o zmiennej geometrii, dzięki której Tonale osiąga zużycie paliwa zbliżone do diesla na poziomie 5,6 l/100 km.

Czytaj więcej:
* Alfa Romeo przedstawia swoją pierwszą wtyczkę
* Alfa Romeo GTV może powrócić z napędem elektrycznym
* Alfa Romeo odświeża i odchudza gamę Stelvio
* Czy to SUV alfa ze średniej półki?

Jeszcze w tym roku marka wprowadzi na rynek wariant hybrydowy typu plug-in. Jest on połączony z czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 1,3 litra i mocy 132 kW, silnikiem elektrycznym o mocy 90 kW i akumulatorem o pojemności 15,5 kWh, który zapewnia zasięg do 80 km (uwaga: wszystkie podane wartości pochodzą z rynków zagranicznych).

Standardowy zestaw obejmuje 10,25-calowy ekran dotykowy oraz 12,3-calowy zestaw cyfrowy.

dostarczone

Standardowy zestaw obejmuje 10,25-calowy ekran dotykowy oraz 12,3-calowy zestaw cyfrowy.

Wszystkie modele kwalifikują się do zniżki na czysty samochód. Początkowe wersje z łagodną hybrydą zarabiają 2129 USD, podczas gdy PHEV kwalifikują się do zniżki w wysokości 5750 USD na wtyczki napędzane benzyną.

READ  Emirates eksportuje 560 ton w Nowej Zelandii – powrót do normy

Ceny Tonale widzą, jak zmniejszają polubienia Audi Q3BMW X1 i X2, Volvo XC40 i Mercedes-Benz GLA – co stawia go jako potencjalną europejską alternatywę dla osób poszukujących Kia Sportage o wyższej specyfikacji lub Mazdy CX-5.

Standardowy pakiet we wszystkich modelach Tonale obejmuje 10,25-calowy ekran dotykowy z nawigacją satelitarną, bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto, 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, bezprzewodowe ładowanie urządzeń, porty USB w przednim i drugim rzędzie, dwustrefową klimatyzację i elektrycznie sterowane fotele przednie.

Tonale może być dobrą alternatywą dla tych, którzy chcą odznaki o bogatym europejskim dziedzictwie.

dostarczone

Tonale może być dobrą alternatywą dla tych, którzy chcą odznaki o bogatym europejskim dziedzictwie.

Tymczasem Veloce dodaje czarną Alcantarę i tapicerkę ze sztucznej skóry z czerwonymi kontrastowymi przeszyciami, aluminiowe listwy progowe i manetki zmiany biegów, kamerę 360 stopni oraz opcje specyficzne dla wykończenia, takie jak 20-calowe koła i wspaniałe malowanie Alfy Romeo w kolorze Montreal Green. opłata.

„To bardzo ekscytujący czas dla marki Alfa Romeo, ponieważ czekamy na nową erę elektryfikacji i łączności” — powiedziała Sarah Williams, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Alfa Romeo w Nowej Zelandii.

„Tonale Hybrid charakteryzuje się niepowtarzalnym włoskim designem w połączeniu z nowoczesnym stylem i pomysłowością, które sprawiają, że ten zorientowany na kierowcę samochód jest wyjątkowy i stanowi początek nowej, ekscytującej przyszłości dla marki Alfa Romeo”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *