Pirelli bieżnikuje oponę P Zero Race TLR i twierdzi, że opór toczenia spadł o 24 procent

Pirelli bieżnikuje oponę P Zero Race TLR i twierdzi, że opór toczenia spadł o 24 procent

Pirelli zaktualizowało opony do rowerów szosowych P Zero Race TLR przystosowane do zastosowania bezdętkowego, dodając nową architekturę strukturalną, która według producenta zapewnia 24-procentowe zmniejszenie oporu toczenia opony 28 mm w porównaniu z poprzednią generacją.

Chociaż nowa opona P Zero Race TLR ma tę samą mieszankę gumową SmartEVO, co opona zaburtowa, Pirelli twierdzi, że nowa konstrukcja Speedcore wykorzystuje włókna aramidowe, aby zapewnić lepszą ochronę przed przebiciem.

Nowa konstrukcja pozwala również na cieńszą, bardziej elastyczną obudowę i mniejsze opory toczenia.

Ramy są dostępne w wersji czarnej lub brązowej, w rozmiarach od 26 mm do 32 mm, w zależności od specyfikacji.

Włókna aramidowe dla większej elastyczności

Pirelli twierdzi, że ich nowa metoda konstrukcyjna zmniejsza opór toczenia o 24 procent w przypadku opony 28 mm.
pirelli

Pirelli twierdzi, że układ włókien aramidowych zapewnia równomierne wiązanie z mieszanką gumową, co poprawia właściwości mechaniczne opony.

Pirelli twierdzi również, że zapewnia to lepszą ochronę przed przebiciem niż tradycyjna bawełniana lub nylonowa taśma parciana.

Twierdzi się, że masa nowej opony oraz jej przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni pozostają niezmienione w porównaniu z oponą poprzedniej generacji, co czyni ją niezawodną, ​​wydajną i wszechstronną.

Opona będzie produkowana przez Pirelli w połączeniu z jej obecnym, niezmienionym stanem P Zero Race 4S Opona na każdą pogodę w swojej fabryce w Mediolanie.

Niski profil rzeźby bieżnika powinien również przyczynić się do szybkiego toczenia koła.
pirelli

Oceniliśmy poprzednią generację P Zero Race TLR Kiedy testowaliśmy ją w 2021 roku, chwaliliśmy lekką ramę (299 gramów), łatwy montaż bezdętkowy i imponującą retencję powietrza.

Zwróciliśmy również uwagę na kompatybilność opon haczykowych poprzedniej generacji, co czyni je dobrym wyborem do użytku z najnowszymi zestawami kołowymi o wysokich osiągach, takimi jak Zipps używane przez profesjonalny zespół Trek-Segafredo.

READ  Kup odnowiony Microsoft Surface 3 za 200 USD

Byliśmy również pod wrażeniem jazdy opony, z oporami toczenia, które wydawały się spadać Najlepsze opony do rowerów szosowychwięc 24-procentowa poprawa dla nowej wersji wydaje się imponująca.

Oferty Pirelli P Zero Race TLR, ceny i dostępność

Nowa opona P Zero Race TLR jest dostępna dla kół 700c o szerokości 26 mm, 28 mm i 30 mm w kolorze brązowym, który Pirelli nazywa Classic, lub ze standardowymi czarnymi ścianami bocznymi. Istnieje szerokość 32 mm, która jest dostępna tylko z czarnymi ścianami bocznymi.

Zgodnie z rosnącym trendem szerokie opony W przypadku rowerów szosowych Pirelli zaoferuje opony o szerokości 35 mm i 40 mm jeszcze w tym roku. Pirelli nie dostarczyło informacji o masie nowych opon w momencie wprowadzenia na rynek.

Ceny w Wielkiej Brytanii są następujące:

  • Pirelli P Zero Race TLR, 26 mm: 77,99 GBP
  • Pirelli P Zero Race TLR, 28 mm: 78,99 GBP
  • Pirelli P Zero Race TLR, 30 mm: 79,99 GBP
  • Pirelli P Zero Race TLR Classic, 26 mm: 79,99 GBP
  • Pirelli P Zero Race TLR Classic, 28 mm: 80,99 GBP
  • Pirelli P Zero Race TLR Classic, 30 mm: 81,99 GBP

Międzynarodowe ceny TBC.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *