Drugi dzień 2021 Sea Otter Classic przyniósł cieplejsze temperatury i więcej słońca, a także większy stos nowych gadżetów. W tym podsumowaniu przyjrzymy się rzekomo niezniszczalnemu rowerowi Enduro Bearings (!), nowej zabawce tłumiącej wibracje wywodzącej się z FSA, szybkim kołom Vision, którego Sonny Colbrelli użył do wygrania męskiego wyścigu Paryż-Roubaix i… Cóż, rozumiesz.
W Sea Otter jest wiele fajnych rzeczy do jazdy na rowerze i będzie się czym dzielić w nadchodzących dniach.
Przypuszczalnie nowi zwycięzcy Vision Metron SL z włókna węglowego właśnie wygrali męski wyścig Paryż-Roubaix pod kierownictwem Sonny’ego Colbrelli.
Czy prace rurowe wykonuje się w profesjonalnej peletonie? Jeszcze nie, ale nie wygląda to zbyt dobrze dla miłośników kleju.
Nowe koła Vision Metron SL mają dużą wewnętrzną szerokość 21 mm i ulepszoną zewnętrzną szerokość tłuszczu dla opon o szerokości 28 mm.
Nowe tylne piasty porzucają tradycyjne sterowniki zapadkowe na rzecz nowego projektu linii śrubowej.
Nowa tylna oś PRS charakteryzuje się pięciostopniową szybkością reakcji i wytrzymałością podobno lepszą niż stara skórzana konstrukcja.
Przednia piasta wygląda ładnie, ale najbardziej interesuje mnie wzór sznurowania 2 do 1 dla większego napięcia szprych.
Nowy mostek FSA NS VAS wyposażony jest w syntetyczną gumową wkładkę z klipsem na kierownicę, która ma tłumić wibracje, zanim dotrą do Twoich rąk.
Wkładka elastomerowa wymaga nietypowej konstrukcji klamry, w której znajduje się trzecia klamra pomiędzy nimi, całkowicie oddzielona od zwykłych dwóch.
Suporty zazwyczaj składają się z łożyska maszynowego wciśniętego w oddzielną miseczkę. Ale dzięki nowemu suportowi Enduro Bearings Maxhit, miseczka i zewnętrzna część są takie same, co pozwala na znacznie większe niż zwykle rolki łożyskowe i znacznie lepszą trwałość – przynajmniej według Enduro Bearings.
Konstrukcja ze stali nierdzewnej zapewnia ochronę przed korozją — do tego stopnia, że Enduro udziela dożywotniej gwarancji na nowe łożyska Maxhit, nawet na zużycie. Wciąż dostępny przez kilka miesięcy, będzie również o kilka gramów cięższy niż tradycyjny suport z aluminiowym kubkiem.
Łożyska Enduro będą oferować nowe suporty Maxhit z gwintem BSA, pasujące do wrzecion Shimano 30 mm, DUB i 24 mm. Cena detaliczna wyniesie 160 USD, kiedy trafi na rynek w marcu.
Jeśli chodzi o trwałość łożysk, rozmiar kulek robi dużą różnicę i prawdopodobnie jest kluczem do długowieczności łożysk Maxhit. Myślę, że wkrótce się dowiemy.
Enduro stosuje formułę Maxhita również w łożyskach słuchawek z zerowym stosem. Masz problem z utrzymaniem łożysk w słuchawkach? To może być bilet.
Cena detaliczna łożysk do słuchawek Enduro Maxhit wyniesie 120 USD za zestaw (uszczelki usunięte tylko po to, aby pokazać wnętrze). Podobnie jak w przypadku suportów, łożyska słuchawek objęte są dożywotnią gwarancją, nawet na zużycie. Nieprawdziwy.
Czy kiedykolwiek chciałeś ćwiczyć na kamyczkach w domu? Informacje zwrotne Sport cię obejmuje – ale tylko wtedy, gdy poprosisz bardzo ładnie.
Alchemy Bikes zaprezentowało na tegorocznym Sea Otter Classic nowy rower szutrowy Rogue z włókna węglowego. I tak, przepraszam za stopy w tle.
To nie jest tradycyjna farba, na którą patrzysz. Jest to bardzo trwała powłoka ceramiczna Cerakote, która powinna idealnie pasować do jazdy po szutrze.
Rogue jest niezwykły, ponieważ jest to rower szutrowy z odlewanego ciśnieniowo włókna węglowego, który został faktycznie wyprodukowany w Stanach Zjednoczonych. To oczywiście z natury nie czyni go lepszym, ale niezależnie od tego będzie godne uwagi dla niektórych kupujących.
Uwaga dla producentów rowerów gravel na całym świecie: mocowania na błotniki nie sprawiają, że Twoje rowery są mniej niebezpieczne. To, co robią, to uczynić Twoje rowery bardziej wszechstronnymi i użytecznymi.
Dolna rozpórka pasowana na ściskanie zapewnia więcej miejsca na rozłożenie rozpórek łańcucha, aby zwiększyć prześwit między oponami. Alchemy twierdzi, że Rogue zaakceptuje pokrętła 700×50 mm.
To bardzo piękne, prawda?
Giro Synthe otrzyma kilka drobnych zmian, które pomogą nieco obniżyć cenę.
Siatkowe osłony otworów wentylacyjnych, które rzekomo poprawiły aerodynamikę oryginalnego Synthe? Oni odeszli.
Największą zmianą jest sposób, w jaki wkładka MIPS jest teraz zintegrowana bezpośrednio z systemem retencji, co według Giro zapewnia lepsze dopasowanie i wentylację w porównaniu z oryginalnym Synthe MIPS.
Giro opracował zestaw tylnych świateł do swojego kasku. To instaluje się na każdym kasku z systemem retencji Roc Loc 5.
Inne zapalniczki są zaprojektowane tak, aby pasowały do tylnych otworów wentylacyjnych niektórych modeli kasków, podobnie jak końcówki do kierownicy. W tym momencie nie jest jasne, czy którekolwiek z nich są wystarczająco jasne, aby zapewnić skuteczne widzenie w ciągu dnia.
Giro zadebiutował nowym butem na zimę o nazwie Blaze, który ma wodoodporną powłokę i izolację Primaloft. Nie mogę się doczekać zimy, ale nie mogę się doczekać wypróbowania tych rzeczy.
Podobnie jak wiele innych zimowych butów rowerowych, Giro Blaze naśladuje buty do narciarstwa biegowego z szybkim sznurowaniem wnętrza i zamkiem błyskawicznym.
Giro Blaze jest zbudowany na nylonowej podeszwie wzmocnionej włóknami i wytrzymałej gumowej podeszwie zaprojektowanej specjalnie na niskie temperatury.
Wydają się być dobrymi składnikami na ciepłe stopy.
Jeśli wolisz iść tradycyjną drogą ze stuptutami, Giro wykonał niektóre z tego samego materiału Xnetic z laminowanej dzianiny, który jest używany w ich popularnych wodoodpornych rękawicach.
Gumowa powłoka na spodzie Giro Xnetic Plus obiecuje zapobiegać zbyt szybkiemu kruszeniu się.
Specjalistę często oskarża się o robienie produktów po wygórowanych cenach, ale ten nowy kask MTB Tactic to wszystko inne. To musi być najlepszy kask za 100 dolarów, z jakim się spotkałem.
Dużo pokrycia, dużo wentylacji.
Zewnętrzne otwory są zaprojektowane z przodu, aby pomieścić okulary przeciwsłoneczne.
Ta nowa taktyka wykorzystuje tradycyjną wkładkę MIPS, ale istnieje również wiele głębokich kanałów wewnętrznych, które obiecują dobry przepływ powietrza. Chcę to wypróbować.
Podobnie jak w przypadku niektórych innych modeli rowerów górskich Specialized, regulator systemu mocowania jest zintegrowany bezpośrednio z piankową wkładką.
Magnetyczny zamek w torbie Orucase Tubular Top jest absolutnie wspaniały. Bardzo łatwo jest dostać się do swoich rzeczy, ale nigdy nie musisz zajmować się ręcznym otwieraniem lub zamykaniem czegokolwiek. Cena detaliczna również wygląda na bardzo rozsądną i wynosi 50 USD.
Szukasz większego zasięgu z 2021 Sea Otter Classic? Kliknij Tutaj za cały zestaw.