Polly będzie kontynuować działalność w Nowej Zelandii pomimo blokady Australii

Polly będzie kontynuować działalność w Nowej Zelandii pomimo blokady Australii
Poly umożliwia ludziom dokonywanie płatności online bez karty kredytowej.

NIEPRZECISK

Poly umożliwia ludziom dokonywanie płatności online bez karty kredytowej.

Usługa płatności online POLi twierdzi, że będzie nadal działać w Nowej Zelandii, pomimo zamknięcia działalności w Australii – ale lokalne banki zgłosiły obawy dotyczące tej usługi.

Australia Post, która jest właścicielem systemu Polly, powiedziała, że ​​zamierza zamknąć system w Australii.

Australijskie media podały, że firma powołała się na spadek akceptacji platformy POLi przez duże banki, co spowodowało, że biznes stał się nieopłacalny.

W oświadczeniu nowozelandzki dystrybutor Merco powiedział, że ściśle współpracuje z Australia Post, aby zapewnić kontynuację działalności w Nowej Zelandii.

Będzie to obejmowało przejęcie przez Merco obsługi systemu POLi od końca września (kiedy POLi Australia zostanie zamknięta). Poczta Australijska bardzo wspierała zamiar Merco kontynuowania operacji POLi w Nowej Zelandii i spodziewamy się, że wkrótce sfinalizujemy ustalenia dotyczące przejścia na system POLi. Polly będzie nadal działać normalnie w Nowej Zelandii”.

Ekspert ds. bankowości Claire Matthews z Massey University powiedziała, że ​​mogą pojawić się obawy, czy nowozelandzkie banki przyjmą takie samo podejście jak ich australijscy rodzice.

Poly umożliwia ludziom dokonywanie zakupów online bez karty kredytowej i przelewanie pieniędzy bezpośrednio z konta bankowego. Jest używany przez wielu głównych sprzedawców detalicznych i organizacje rządowe.

Działa w Nowej Zelandii od 2008 roku, ale banki zgłaszały zastrzeżenia do systemu.

Ross Jackson, dyrektor generalny ds. płatności i usług handlowych w BNZ, powiedział, że bank radzi klientom, aby nie klikali linków proszących o zalogowanie się i unikali usług, które proszą o dane bankowe.

ASB powiedział, że nie popiera bezpośrednich płatności kredytowych, ponieważ nie może zagwarantować ochrony i bezpieczeństwa informacji o klientach.

„Korzystanie z systemów, które wymagają od naszych klientów podania nazwy użytkownika i hasła stronie trzeciej, stanowi naruszenie warunków ASB FastNet Classic”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *