Polska firma Kanał Sportowy klika na Ridge Technologies, aby uruchomić OTT

Polska firma Kanał Sportowy klika na Ridge Technologies, aby uruchomić OTT

Polski kanał YouTube Kanał Sportowy uruchomił własną ofertę OTT, korzystając z kompleksowego rozwiązania do strumieniowania wideo oferowanego przez Redge Technologies.

Kanał Sportowy jest jednym z najbardziej subskrybowanych kanałów społecznościowych o tematyce sportowej w Polsce, z ponad 900 000 subskrybentami i blisko 600 milionami wyświetleń wideo.

Serwis łączy dziennikarstwo sportowe z treściami lifestylowymi i rozrywką stworzoną przez Mateusza Borka, Michaia Paula, Thomasa Smokovsky’ego i Krzysztofa Stanovsky’ego.

Grupa wykorzystała Redge Media do wprowadzenia zaawansowanych modeli monetyzacji i bezpośrednich funkcji społecznościowych do zaprezentowania na KanalSportowy.pl.

Według Redge Media, publikowanie polegało na Redge Media for Lifestyle, rozwiązaniu do przesyłania strumieniowego wideo zaprojektowanym specjalnie dla osób mających wpływ na wideo, które szukają prostego sposobu na stworzenie w pełni konfigurowalnej i łatwej w zarządzaniu usługi wideo dla swojej społeczności.

Rozwiązanie obsługuje dostarczanie wideo, zabezpieczenia i funkcje biznesowe, umożliwiając zarabianie jako transakcja, PPV lub AVOD oraz zapewnia narzędzia społecznościowe i funkcje interaktywne.

KanalSportowy.pl działa na platformie Redge Media jako aplikacja wieloekranowa, której dystrybucja obejmuje także telewizory podłączone.

KanalSportowy.pl będzie działał równolegle z kanałem YouTube. Wszystkie treści są również dostępne za pośrednictwem aplikacji mobilnej Kanał Sportowy i można je pobrać w Google Play oraz App Store.

Przyszły rozwój obejmuje aplikację dla Smart TV. TVP, ogólnopolskie radio, zostało zakontraktowane na planowanie mediów, a Arskom Sport Brokers, specjalizujący się w marketingu sportowym na polskim rynku, wspiera strategię i rozwój produktu.

„Nasza własna platforma jest odpowiedzią na oczekiwania naszych widzów. Dajemy im produkt wysokiej jakości, tworzony wspólnie z renomowanym partnerem technologicznym Redge Technologies. YouTube pozostaje naszym strategicznym kanałem dostarczania treści. Jednak nasza prywatna platforma zostanie zapewniona ekskluzywne treści i formaty wideo niedostępne nigdzie indziej, a gdy zdobędziemy pewne prawa, będzie to również miejsce do streamowania wydarzeń sportowych.

READ  Burmistrz Barcelony mówi, że Puchar Ameryki jest nasz

„Nasza najnowsza publikacja pokazuje, że Redge Media for Lifestyle może z powodzeniem wspierać twórców treści, oferując platformę strumieniowania wideo w modelu white label. Publikowanie opiera się na przejrzystym modelu dzielenia się przychodami, który umożliwia opłacalne wdrażanie dowolnych treści wideo. Interaktywne funkcje społecznościowe Justina Borzosek, szefowa działu sprzedaży rynków pionowych w Redge Technologies, powiedziała: „Tworzymy technologię, która wywołuje emocje”.

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *