Ta sieć palarni kawy specjalistycznej i kawiarni planuje otworzyć w tym roku sześć nowych punktów sprzedaży i unowocześniła swój model franczyzowy, aby ułatwić prowadzenie działalności operatorom z wieloma lokalizacjami i modelom sklepów o mniejszym formacie.
Lokale White Bear Coffee charakteryzują się jasnym wystrojem i przyciągającym wzrok designem sklepu White Bear Coffee
Polska White Bear Coffee planuje otworzyć sześć nowych lokali do 2024 roku i unowocześniła swoją ofertę franczyzową, umożliwiając franczyzobiorcom wprowadzenie do swojej działalności mniejszych modeli sklepów stacjonarnych.
Białostocka sieć palarni i kawiarni speciality otworzyła sześć nowych sklepów, w tym w Krakowie i Lublinie, aby do 2023 roku osiągnąć 15 placówek. Pozostałe dziewięć sklepów również odnotowało w ubiegłym roku wzrost sprzedaży, osiągając wzrost obrotów o 37% rok do roku.
Firma White Bear Coffee, obsługująca kanały kawy biurowej, sprzedaży i usług gastronomicznych, uruchomiła w 2023 roku program lojalnościowy obejmujący mobilną przedsprzedaż i oparty na aplikacji.
„Franczyza White Bear Coffee notuje systematyczny rozwój. Ale nie tylko my się rozwijamy, rosną także nasi franczyzobiorcy. Dwóch naszych partnerów zdecydowało się już na otwarcie dodatkowych lokalizacji w innym mieście, co pokazuje, że marka może szybko i łatwo skalować się.” powiedział Łukasz Kalisiński, współwłaściciel White Bear Coffee.
Tegoroczna ekspansja White Bear Coffee skupi się na niewykorzystanych dotąd województwach Polski, m.in. świętokrzyskim, pomorskim i łupuńskim. White Bear Coffee twierdzi, że w ramach odnowionego modelu franczyzowego partnerzy wprowadzą kioski z możliwością sprzedaży wyłącznie na wynos i mobilne wózki z kawą, aby pomóc franczyzobiorcom w otwieraniu dodatkowych punktów i dotrzymać kroku rosnącemu spożyciu kawy na wynos w całym kraju.
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”