Jak wynika ze strony docelowej serwisu grupy detalicznej, polska malezyjska sieć DIY Mr. Wkrótce stanie się nowym rynkiem dla majsterkowania. Firma dodała Polskę do swojej listy rynków należących do grupy, wyprzedzając Grecję, Rumunię i Bułgarię, co czyni ją 13. rynkiem dla azjatyckiej firmy deweloperskiej.
Pan DIY rozpoczęło swoją obecność w Polsce w kwietniu, otwierając centrum logistyczne o powierzchni 5000 m² w Debrówce Wilce w centralnej Polsce. Jak dotąd nie otworzyła punktu sprzedaży detalicznej, chociaż strona krajowa, do której prowadzi link do witryny grupy, informuje, że sklepy „wkrótce się pojawią”.
Pod koniec ubiegłego roku dyrektor operacyjny DIY Leo Kahn, który nadzoruje rozwój biznesu, ogłosił po wizycie na miejscu plany wejścia na „bardzo dynamiczny, konkurencyjny, ale obiecujący rynek”. Po wizycie Khana w kraju p. Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. handlu detalicznego z dziesięcioletnim doświadczeniem w dyskontowej sieci sprzedaży odzieży i artykułów gospodarstwa domowego Pepco, jest dyrektorem ds. rozwoju biznesu DIY Poland. Zlecono majsterkowanie.
Od tego czasu p. DIY Poland powołało kluczowe nominacje, w tym Damiana Ptaszyńskiego na stanowisko zastępcy dyrektora ds. rozwoju biznesu, Natalię Debrowską na stanowisko Import Manager i Iwonę Buchic na stanowisko Marketing Manager.
Niedawno firma na swoim LinkedIn ogłosiła, że poszukuje specjalisty HR do nowego biura w Łodzi, który będzie prowadził i zarządzał procesem rekrutacji i onboardingu firmy.
Pan w kraju. Potwierdzając otwarcie DIY, Buchick powiedział na LinkedIn. „Wprowadzenie nowej marki to jedno z najciekawszych wyzwań w marketingu. Dlatego tak bardzo się cieszę, że mogę ponownie podjąć się tego zadania” – powiedział. „Nadszedł czas, aby malezyjska sieć sklepów Mr. DIY Polish wkrótce zadebiutuje w Polsce”.
Polska będzie drugim po Hiszpanii rynkiem UE dla Mr DIY, chociaż oczekuje się, że Grecja zajmie pierwsze miejsce po utworzeniu spółki zależnej w kraju śródziemnomorskim w 2021 r. i wynegocjowaniu umowy najmu nieruchomości o powierzchni od 800 do 900 m². w Atenach na początku tego roku.
W 2021 roku p. DIY wkracza do Europy. Jeśli firma zadebiutuje w Polsce w 2024 roku, po wejściu do Bangladeszu w styczniu ubiegłego roku, Mr. Będzie to drugi rynek, na który wkroczyło DIY.
Pan Oprócz Malezji, gdzie dominuje DIY, firma prowadzi także sklepy o tej samej nazwie w Indonezji, Tajlandii, Filipinach i Brunei. , Kambodża, Singapur…
„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”