Polski Kanal Sportovy inwestuje w serwis OTT

Polski kanał YouTube Kanal Sportowy, w pełni uruchomiony w marcu 2020 roku i mający obecnie 592 000 subskrybentów, zdecydował się zainwestować we własną usługę D2C OTT.

Pomoże w tym Redge Media ze strategią produktową i wdrożeniem usługi OTT wspieraną przez agencję Arscom Sport Brokers, która specjalizuje się w marketingu sportowym na polskim rynku.

Komentując rozwój, Presmislav Frasunek, członek zespołu Ridge Technologies, powiedział: „W miarę rozwoju kanał YouTube musi być w pełni zarządzany w oparciu o treść i odpowiedni dobór reklam. Kanał Sportowy, obecnie największy kanał sportowy w telewizji internetowej, doświadczył w ostatnim czasie szeregu ograniczeń, na co słusznie zauważa Redge Media. Dzięki naszej rodzimej technologii nie będzie represji ani wyłączenia, pozostaje tylko energia i kreatywność zespołu gospodarzy, która wydaje się rosnąć z każdym tygodniem.

Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego, dodał: „Dla nas to logiczny kolejny krok. Cieszymy się z rozpoczęcia pracy i dodaliśmy dodatkowe funkcje, które nie były możliwe w poprzedniej infrastrukturze.

Ridge Media będzie na stoisku 5.F21 w IBC w Amsterdamie w dniach 3-6 grudnia 2021 r. Będzie wyposażony w swój UX poświęcony lifestylowym serwisom wideo społecznościowym, które napędzają Canal Sportow.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *