BUFFALO, NY (WIVB) — The Buffalo Bisons przygotowują się do wejścia w kolejny sezon baseballowy, a wraz z nim wprowadzenie nowych potraw i obiektów, które zespół będzie serwował w tym sezonie na Sahlen Field. W czwartek odbyło się coroczne wydarzenie Bison „Co nowego w Ballpark”.
Na liście hitów tegorocznego debiutu serialu znalazło się nowe logo Defenders of the Diamond wydane we współpracy z Marvelem, nowy bar w Consumer’s Pub at the Park oraz kanadyjskie danie zastępujące pierogi „Polish Poutine”. tradycyjne frytki, polane boczkiem wieprzowym i sosem burbonowym.
Inne opcje żywności obejmują:
- Alkoholowe Frozen Pops z 8% alkoholem (trzy smaki: cola, jabłkowy, imbirowy)
- Aleksandra Perugi
- Świetna oferta warzenia piwa od Labbatt
- kotlet z kurczaka
- Frozen Banana (sześć smaków: zwykły, orzechowy, truskawkowy, kokosowy, posypka, ciasteczkowy i śmietankowy)
- Podczas wyjątkowych wieczorów wykorzystamy komponenty od Ilio DiPaolo
- Kawa McCola
- Koktajl z parówek Sahlen’s z fasolą lub makiem i serem
- Sok Jolt IPA klasy południowej
Zespół ogłosił również partnerstwo ze SpotOn, aby zapewnić fanom Bison mobilną usługę zamawiania koncesji, aby umożliwić im składanie zamówień ze swoich miejsc.
Zdjęcia z „nowego” wydarzenia można obejrzeć tutaj:
Aby uzyskać więcej informacji na temat nowych punktów gastronomicznych, Zobacz ich wątek na Twitterze tutaj.
Oprócz żywności i towarów Bison wydał również zaktualizowany harmonogram promocyjny.
Koszulki Defenders of the Diamond będą noszone dwukrotnie – podczas Defenders of the Diamond Night i Superhero Night. Zostanie wystawiony na aukcję po drugim meczu.
Mystery Ball Night, Team Picture and Signing Day oraz upominki z okazji Dnia Ojca również powrócą wraz z wydarzeniem „Polowanie z tatą” w tym sezonie.
Drużyna ogłosiła, że każdy wtorek meczów u siebie będzie podwójnym dniem w tym sezonie i oferowała hot doga za 2 dolary. Niedziele będą „finansowane przez rodzinę”, z przedmeczowym spotkaniem maskotki z Busterem Bizonem i maskotkami wyścigów skrzydłowych, a także przyjaznymi dla dzieci opcjami rozrywki, takimi jak malowanie twarzy, artyści balonowi i magicy na zmianę, z „dzieci rządzą zasadami ’ impreza po igrzyskach. Powracają też Labatturdays.
Adam Duke to producent cyfrowy, który jest częścią zespołu News 4 od 2021 roku. Zobacz więcej jego prac tutaj.