Zastrzeżenie: Poniższy tekst jest artykułem reklamowym i nie jest jego częścią Cryptonews.com Treść redakcyjna.
Zetly to polsko-estoński startup technologiczny, którego głównym celem jest zbudowanie największej, kompleksowej platformy cyfrowej dla kibiców, sportowców, klubów i federacji. Pomysłodawcy projektu za główne cele działalności Zetly postawili sobie stworzenie nowych źródeł dochodów klubów i federacji poprzez emisję własnej, wewnętrznej waluty – tokenów klubowych oraz tworzenie strategii biznesowych opartych na nowych sposobach angażowania społeczności kibiców. Ważnym elementem działań Zetly jest także edukacja i budowanie społeczności, tworzenie superfanów oraz zwiększanie zasięgu cyfrowego klubów, organizacji sportowych i sportowców.
„Chcemy umożliwić wszystkim uczestnikom rynku sportowego równy udział we współtworzeniu gospodarki cyfrowej, niezależnie od ich wielkości, poziomu rozwoju i zasobów. Zetly chce ułatwiać wymianę i handel przedmiotami kolekcjonerskimi z wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz tworzenie nowe cyfrowe produkty dla sportu. Dla wszystkich fanów, Zeitli Zbuduje rynek treści cyfrowych w formie NFT, umożliwiając mu generowanie nowych i dodatkowych przychodów przy jednoczesnym zabezpieczeniu swoich praw autorskich i praw własności poprzez certyfikaty cyfrowe. potwierdza Michał Glijer, założyciel i dyrektor generalny Zetly.
Do Zeitli Ważna jest jednak także edukacja na temat użyteczności sieci blockchain i potencjału technologii cyfrowych. Wdrożona przez Zetly platforma All in One będzie składać się z kilku modułów, których sercem będzie portfel cyfrowy – Portfel Zeitleya. Dzięki niemu każdy będzie mógł przeprowadzić wszelkie transakcje finansowe na platformie Zetly.
Podstawową jednostką platformy jest Jednostka sportowa Zitli. Urządzenie przeznaczone jest głównie dla miłośników sportu i klubów. Dla klubów moduł sportowy będzie podstawą do wydawania tokenów użytkowych, które zostaną zastąpione tokenami ZET. Ponadto Tokeny Klubowe będą wymienialne na oferty specjalne obejmujące produkty Klubu, nagrody, cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie, prawa głosu i wpływy. Zetly Sport ułatwi także rynek wymiany tokenów klubowych, których wartość będzie zależała m.in. od sukcesów drużyny, ale także od podaży i popytu. Ich właściciele mogą swobodnie nimi handlować w systemie peer-to-peer.
Kolejnym ważnym modułem platformy będzie Twórca Zetleya NFT.
„To rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla fanów i wszystkich zainteresowanych technologią NFT. Dzięki temu modułowi użytkownicy platformy będą mogli tworzyć i sprzedawać treści cyfrowe w postaci NFT. Jest to rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą dzielić się ich życie i emocje – dodaje Gleiger.
Kolekcje ZeitleyaUmożliwia z kolei zakup, posiadanie i przenoszenie unikalnych zasobów cyfrowych, które będą powiązane z NFT. Sprzedaż zestawów cyfrowych zwiększy źródła przychodów klubów. Dodatkowo jest to szansa na promocję marki osobistej poprzez tworzenie unikalnych przedmiotów kolekcjonerskich związanych ze sportowcami.
tłum Zeitleya to moduł crowdfundingowy, który łączy osoby aktywnie poszukujące finansowania z zaangażowanymi fanami i sympatykami. Na Zeitli Platforma Crowd Module będzie dostępna dla każdego użytkownika, niezależnie od tego, czy jest zawodnikiem, sportowcem, artystą, drużyną, klubem czy inną organizacją sportową.
Dodatkowo Zetly stworzy specjalną, niezależną funkcję Centrum sportowe W formie white label dowolna aplikacja wyposażona jest w szereg funkcji wraz z systemem CMS dedykowanym do zarządzania komunikacją ze wszystkimi interesariuszami, a przede wszystkim z fanami. SPORT HUB będzie wyposażony przede wszystkim w starter do tworzenia cyfrowych kolekcji NFT, a także będzie w pełni zintegrowany z globalną platformą Zetly.
„Dzięki tym rozwiązaniom kluby mogą zbudować inteligentną arenę z systemem sprzedaży biletów opartym na NFT, tokenach jako środku płatniczym w sklepie kibica oraz tokenach, dzięki którym kibice będą mogli za darmo głosować i uczestniczyć w ważnych wydarzeniach Wydarzenia z życia klubu Takie działania pozwolą na zbudowanie większej społeczności O Klubach Zetly oferuje także ligom i klubom narzędzia in-hubowe do angażowania i promowania aktywności wśród sponsorów i kibiców ligi. – mówi Michel Gleiger.
Graj, aby wygrać rozwiązania
Zetly oferuje kolejną ciekawą funkcjonalność dla klubów: 12 zawodników i mecze wyjazdowe W związku z Grać by wygrać Rozwiązanie. Rozwiązania Away Games pozwalają kibicom wirtualnie i na żywo poszerzać swoją wiedzę, np. o mieście, do którego wybiera się ich ukochana drużyna. Mogą tego dokonać odwiedzając niemal wyjątkowe miejsca, poznając historię danego klubu czy ciekawe fakty z jego życia. Kibice mogą także dowiedzieć się o zawodnikach, którzy byli ważni dla tego klubu. Osoby, które zdecydują się grać na wyjeździe dla swojego klubu, mogą zrobić to samo. Czasem wystarczy być w danym mieście 2-3 godziny wcześniej, aby skorzystać z niespodzianek przygotowanych w ramach zabaw plenerowych.
Bliska przyszłość
Zeitli Obecnie przygotowuje się do emisji swoich tokenów na kilku prestiżowych platformach startowych i umieszczenia ich na giełdzie CEX. Do tej pory spółka podpisała kilkadziesiąt umów z podmiotami z branży sportowej, technologicznej i finansowej. Zespół Zetly tworzą ludzie z doświadczeniem w obszarach sportu, eventów i aktywów cyfrowych, wspierani przez najlepszych międzynarodowych doradców.
Podsumowując – Zetly pomoże całej branży sportowej przejść na technologię cyfrową i wykorzystać jej potencjał. Będzie służyć jako pomost pomiędzy klubami, fanami i organizacjami, umożliwiając w ten sposób przemianę przypadkowych fanów w aktywnych twórców influencerów – superfanów, którzy stale wspierają swoje ukochane drużyny i organizacje.
„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.