Polskie Apple oczekuje czegoś wyjątkowego

RE.Dwa wyzwania, przed którymi stanął polski dostawca Apple, firma Genesis Fresh w 2020 r., To globalna epidemia koronawirusa i eksperymentalna pogoda. Zbliżając się do sezonu 2021, nadzieje na zrównoważoną kampanię o dobrych standardach i jakości są duże.

Rozmowa o obiecującym sezonie pod względem wolumenów jest mile widziana, a Genesis New jest gotowy, aby wykorzystać możliwości w Europie i poza nią.

„Minął już ponad rok od wybuchu epidemii Govt-19 i zmieniły się rynki na całym świecie” – potwierdził właściciel John Novakovsky. „Jest to wyzwanie dla niektórych sektorów biznesu, ale są też nowe możliwości dla innych”.

Nowy rynek początkowo dogonił świat nową sytuacją przez dwa do trzech tygodni w marcu 2020 r., Ale dostawy do Genesis Fresh nie ustały.

„Ogólnie rzecz biorąc, w zeszłym roku mieliśmy duże zapotrzebowanie na owoce i warzywa, ponieważ konsumenci zaczęli bardziej myśleć o swoim zdrowiu i diecie” – kontynuował Nowakowski. „Oczywiście większość restauracji i firm Horega została zamknięta podczas pierwszej i drugiej fali rządów Govt-19. Ponieważ zamknięcie zmusiło ludzi do pracy z domu, zauważyliśmy otwieranie się nowych firm skupiających się na dostawach do domu. ”

Jaki jest w szczególności status jabłek? Produkcja w Polsce gwałtownie spadła w ciągu ostatnich dwóch lat ze względu na niekorzystną pogodę, zwłaszcza wiosenne przymrozki, a później gradobicie późną wiosną i jesienią. Novakovsky mówi, że chociaż nie powstrzymało to Genesis Fresh w realizacji zamówień, ograniczyło jego możliwości na rynkach deweloperskich.Genesis świeże jabłka polskie

„Mamy wystarczająco dużo, aby sprostać wymaganiom naszych klientów” – powiedział. „Z drugiej strony jakość nie jest wystarczająco dobra, aby dostarczać je do odległych lokalizacji w Azji. Dlatego ograniczyliśmy ilość eksportu jabłek, które podróżują w kontenerach Reefer na 30–40 dni, i stworzyliśmy stały wzrost podaży. w Europie.”

Z niecierpliwością czekamy na sezon 2021, wszystko wygląda obiecująco. Polska uniknęła przymrozków, które uderzyły w niektóre kluczowe europejskie regiony produkcyjne w kwietniu, z wczesnymi prognozami intensywnej kampanii.

„Pogoda jeszcze na nas nie wpłynęła. Jesteśmy wcześniej niż miejsca na południu Europy, takie jak Francja i Włochy, które ucierpiały z powodu kwietniowych przymrozków” – zaznaczył Nowakowski. „Naszą główną trudną częścią sezonu jest okres kwitnienia w połowie maja. W tej chwili prognoza pogody wskazuje na zerowe ryzyko nocnych przymrozków. W tym sezonie powinniśmy mieć dobrą produkcję jabłek.”

Rynki w całej Europie będą tak samo ważne dla Genesis Fresh jak zawsze, ale grupa spodziewa się eksportować jabłka do klientów na innych rynkach w oparciu o prognozy dotyczące wysokiej produktywności.

Obejmuje to kraje takie jak Azja i Afryka, a firma prowadzi już rozmowy z nowymi partnerami i klientami w celu omówienia warunków eksportu przed nową uprawą.

Ważna jest również inna mieszanka, którą produkuje firma, zwłaszcza Nowakowski zwrócił uwagę, że widoczny jest częściowy wzrost.

„Każdego roku oferujemy więcej jabłek Gala i Red Chief” – podkreślił. „To wciąż około 10–15 procent wszystkich oferowanych jabłek, ale ich rozmiary się zwiększają. To przyzwoita rzecz i na tym powinna się skończyć”.

Częścią działalności, która musi ulec znacznym zmianom podczas epidemii, jest marketing, który blokuje i ogranicza kampanie w sklepach i na miejscu. Potrzebne jest inne podejście, które będzie kontynuowane przez jakiś czas.

„Podczas epidemii w 2020 roku marketing na miejscu nie wchodził w grę” – powiedział. „Korzystamy z reklam i kampanii marketingowych online, aby dostarczać naszym klientom najlepsze jabłka. Ta strategia będzie kontynuowana w 2021 roku i później”.

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *