Ponad 74% kobiet w każdym wieku codziennie gra w gry mobilne, a 67% uważa, że ​​jest to istotne źródło relaksu, odprężenia i stymulacji umysłowej.

Ponad 74% kobiet w każdym wieku codziennie gra w gry mobilne, a 67% uważa, że ​​jest to istotne źródło relaksu, odprężenia i stymulacji umysłowej.

Jak wynika z nowego globalnego raportu badawczego zleconego przez GameHouse, gry mobilne zyskują na popularności jako „do” dla kobiet w każdym wieku, od 18 do 65 lat +, w celu relaksu, odprężenia i stymulacji umysłowej.

Obchody Miesiąca Historii Kobiet i rozpoczęcie działalności Kampania dla kobiet „Czas dla mnie – Czas na grę” GameHouse zlecił firmie Pollfish przeprowadzenie ankiety wśród ponad 800 konsumentów w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w wieku od 18 do 65 lat na temat ich zainteresowań i pasji, sposobu spędzania „prywatnego czasu” oraz wpływu gier mobilnych.

Wyniki pokazują, że dziś 74% kobiet gra w gry mobilne raz – kilka razy dziennie; Ponad 67% ankietowanych wymienia gry mobilne jako istotną część ich przestojów lub „czasu dla siebie”. Zapytani konkretnie, jak lubią spędzać „swój czas”, respondenci w każdym wieku odpowiedzieli, że wybierają gry mobilne jako główną metodę relaksu i odprężenia, z większością 73% osób w wieku 35-44 lat kobiety grające w gry mobilne w czasie „ja”

Wiadomo, że gry mobilne zapewniają nowość, stymulację umysłową i różnorodność, dzięki którym życie jest interesujące, wciągające i przyjemne, a te nowe i wciągające doświadczenia zapewniają natychmiastową ucieczkę od Zgiełk i stres dnia codziennego, pozwalające graczom na chwilę wytchnienia i chwilę dla siebie.

W szczególności są to gry mobilne, które zapewniają głęboką narrację, w którą gracze mogą się w pełni zanurzyć, z silnymi postaciami i fabułą, z którymi można się utożsamić, oraz zapewniają mile widziane zaangażowanie i natychmiastowe rozproszenie uwagi. Ponadto gry strategiczne zapewniają nowe wyzwania i stymulację umysłową dla osób w każdym wieku.

Simonetta Lulli Gómez, CEO GameHouse, powiedziała: Jako firma naszą misją jest projektowanie zgodne z preferencjami kobiet w zakresie gier i zachęcanie ich do niespiesznego spędzania czasu i czerpania z tego przyjemności! GameHouse ma niezrównaną spuściznę w ciągu ostatnich 25 lat w tworzeniu gier, które najbardziej angażują kobiety.”

nieprzerwany, Wierzymy, że nasze swobodne gry na urządzeniach mobilnych i komputerach PC, z wyrazistymi postaciami i fabułą, zapewniają idealną ucieczkę od codziennych obowiązków oraz szansę na relaks i naładowanie baterii. ”

Dla wszystkich uczestników w wieku 18 lat i starszych gry były szóstym najpopularniejszym sposobem na relaks i odprężenie. Spośród nich 33% ankietowanych osób w wieku 35-44 lat stwierdziło, że woli grać w gry, przy czym 25% osób w wieku 45-54 lat i 20% osób w wieku 55-64 lat lubi grać w gry „w wolnym czasie”. ’. . .

Co więcej, 60% wszystkich kobiet w wieku 18 lat i starszych stwierdziło, że postrzega zabawę jako zabawę, przy czym ponad połowa postrzega ją jako sposób na „łagodzenie stresu”, a 39% jako sposób na „znalezienie chwili dla siebie”. Ponadto dwie trzecie kobiet w wieku 18 lat i starszych stwierdziło, że podczas korzystania z telefonu komórkowego czuje się „zrelaksowane”, „pobudzone”, „zaangażowane” lub „skoncentrowane”, co dowodzi, że telefon komórkowy zapewnia idealną równowagę i ucieczkę od codziennych obowiązków dla każdego wieku.

Jeśli chodzi o preferowane gatunki gier mobilnych, najwyżej sklasyfikowano Bubble Shooters, Puzzle, Word, Board i Collapse, z odpowiednio 48%, 35%, 35% i 32% grających obecnie w te gatunki lub w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Ogólnie rzecz biorąc, kobiety najbardziej cenią rozwiązywanie problemów, wyzwania, rozwój i myślenie strategiczne w grach. Wśród ankietowanych urządzenia mobilne pozostają najpopularniejszą platformą do grania wśród kobiet – 42% gra na Androidzie, a 54% na iPhonie.

Zapytani, jak lubią spędzać czas na urządzeniach mobilnych, respondenci potwierdzili, że lubią skupiać się na mediach społecznościowych (76%), streamingu rozrywki, takiej jak wideo i muzyka, wyszukiwaniu, przeglądaniu i zakupach (66%) oraz łączeniu się z przyjaciółmi i rodziną (60%).

Gry mobilne i „czas dla mnie”

Na całym świecie prawie trzy czwarte kobiet gra w gry w 2023 r. Kobiety-gracze stanowią w rzeczywistości 48% światowego rynku gier mobilnych; 21% dorosłych graczy mobilnych to kobiety w wieku 36 lat i starsze.

Jednak kobiety nadal czują się winne z powodu zajmowania „mojego czasu”, a 34% respondentów twierdzi, że czasami czuje się winne z powodu zajmowania „mojego czasu”. A 15% twierdzi, że często lub zawsze czuje się winna i poświęca sobie czas, w porównaniu z zaledwie 7% mężczyzn.

Respondenci wspominali, że często powinni planować „czas dla mnie” kilka razy w tygodniu, tuż przed snem lub z samego rana, kiedy są „wolni od prac domowych” lub „kiedy mąż jest w pracy”, a „dzieci” są w Szkoła’. Co gorsza, niektórzy nie biorą tego wszystkiego do siebie. 60% osób w wieku 35-44 lat twierdzi, że nie ma wystarczająco dużo czasu lub „czasu dla siebie”.

Czterdzieści sześć procent respondentów w wieku 18 lat i starszych stwierdziło, że czuje, że nie ma wystarczająco dużo czasu lub „mojego czasu”, podczas gdy tylko 32 procent stwierdziło, że mają przeciętnie. W ramach tego 60% osób w wieku od 35 do 44 lat twierdzi, że nie ma wystarczająco dużo czasu lub „czasu dla siebie”. Badania pokazują, że dzieci odgrywają większą rolę, gdy kobiety mają swój czas.

Emmi Kuusikko, Head of Product Strategy, Insights and Growth, GameHouse, powiedziała: „Nasze badania pokazują, że kobiety szukają „czasu”, ale czują się winne, że go biorą, i że gry mobilne zapewniają im idealną ucieczkę, sposób na relaks i baw się dobrze.

Kontynuowała: „GameHouse’s Me time – Game time celebruje kobiety grające na całym świecie i zachęca je do zajmowania mojego czasu – wszyscy go potrzebujemy!” ”

GameHouse® jest strategicznie pozycjonowany dzięki grom logicznym, narracyjnym i fabularnym, aby łączyć się z przypadkowymi graczkami, które obecnie stanowią ponad 60% wszystkich graczy w 1000 najlepszych gier w sklepie Apple App Store.

Gry mobilne GameHouse są dostępne do pobrania w Apple App Store Tutaj oraz w Google Play Tutaj i gier komputerowych Tutaj . prosze Zobacz http://mobile.gamehouse.com/ domek do zabawy w celu uzyskania dalszych informacji.

Uwagi do redaktorów

Pochodzenie czasu gry

  • Link do filmu akcji na żywo „Me time – Game time”: zobacz Tutaj
  • Aby zapoznać się z opcjami pobierania i wyszukiwania filmów akcji „Me Time-Game Time”, zobacz kilka prasy . hasło: MeTim3!

O GameHouse
domek do zabawy ®, firma należąca do RealNetworks, opracowuje i publikuje wciągające gry oparte na opowiadaniu historii na systemy iOS, Android i PC. GameHouse® słynie z budowania i tworzenia historii z unikalnymi postaciami i grafiką, w które co miesiąc grają i kochają miliony, jak Emily’s Adventures in Delicious® World czy Delicious® Bed & Breakfast. GameHouse® wydało ponad 5000 gier i aplikacji, z których korzysta ponad 250 milionów graczy w ponad 215 krajach, co czyni go jednym z najlepszych na świecie studiów gier mobilnych skierowanych do kobiet.

wideo – https://www.youtube.com/watch?v=jXpt-fGB8dE
logo – https://mma.prnewswire.com/media/2038618/GameHouse_Logo.jpg

Zobacz oryginalną zawartość: https://www.prnewswire.com/news-releases/more-than-74-of-women-of-all-ages-play-mobile-games-daily-67-see-it-as-a-vital- Źródło-relaksacja-redukcja stresu-psychiczna stymulacja-301779811.html

Źródłem jest dom gier

Zobacz oryginalną zawartość: http://www.newswire.ca/en/releases/archive/March2023/23/c7097.html

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *