Potwierdzono lokalne ceny elektrycznego twisty hatcha Abartha

Potwierdzono lokalne ceny elektrycznego twisty hatcha Abartha
Abarth 500e Scorpionisma przybędzie do Nowej Zelandii w tym miesiącu, w samą porę, aby klienci ekspresowi mogli otrzymać zniżkę na czysty samochód.

dostarczone

Abarth 500e Scorpionisma przybędzie do Nowej Zelandii w tym miesiącu, w samą porę, aby klienci ekspresowi mogli otrzymać zniżkę na czysty samochód.

Lokalny dystrybutor włoskiej marki Fiat, Ateco, ogłosił ceny, dane techniczne i daty premiery swojego pierwszego elektrycznego hot hatcha – 500e Abarth.

Ceny Abartha w jego limitowanej edycji „Scorpionissima” zaczynają się od 76 990 dolarów plus koszty eksploatacji, do wyboru wspomniany wyżej zielony lub trujący błękit.

Dostępna jest również podstawowa wersja wyposażenia, znana po prostu jako Abarth 500e, której ceny zaczynają się od 74 990 dolarów plus pojazdy drogowe.

dostarczone

Nowa, całkowicie elektryczna 500-tka to tak naprawdę samochód zupełnie inny niż wersja ICE. I ona też tu przyjdzie.

Pierwsza dostawa modeli dotrze do Nowej Zelandii w tym miesiącu, a Ateco potwierdza, że ​​klienci będą mogli odebrać te modele przed Świętami Bożego Narodzenia i w związku z tym będą mogli ubiegać się o rabat w wysokości 7015 USD na czysty samochód na swoje zakupy, zanim zostaną one zalane na rynek . 31 grudnia.

Jak już informowaliśmy, Abarth wykorzystuje ten sam akumulator o pojemności 42 kWh, co standardowa 500e, ale jest wyposażony w mocniejszy silnik elektryczny, który wytwarza 113 kW mocy i 235 Nm momentu obrotowego. Model ten przyspiesza od 0 do 100 kilometrów na godzinę w siedem sekund, a zasięg na jednym ładowaniu osiąga 253 kilometry.

Limitowana edycja Scorpionisma zyskuje wyjątkowe kolory i stylowe detale graficzne.

dostarczone

Limitowana edycja Scorpionisma zyskuje wyjątkowe kolory i stylowe detale graficzne.

Fiat… to znaczy Abarth… chwali się, że model ten po podłączeniu do szybkiej ładowarki obsługuje prędkość ładowania do 85 kilowatów, co oznacza, że ​​jest w stanie pochłonąć tyle energii, aby przejechać 40 kilometrów w mniej niż pięć minut, a następnie naładować na dystansie do 40 kilometrów. 80% w 35 minut.

Abarth 500e charakteryzuje się agresywnym, natychmiast rozpoznawalnym pakietem aerodynamicznym, większymi kołami, kubełkowymi siedzeniami i innymi elementami zapewniającymi osiągi. Scorpionissima dodaje specyficzne dla modelu dwukolorowe kolory, pakiety pasków i charakterystyczną plakietkę Scorpio.

Lepsze osiągi Abartha w porównaniu ze standardową 500e wiążą się z kolejnym dodatkowym bonusem; Pokładowy generator dźwięku ma naśladować „ryk” standardowego Abartha z silnikiem benzynowym. Chętnie dowiemy się, jak dokładny (lub jak regresywny) jest ten generator dźwięku osobiście.

Benzynowy Abarth 500 zawsze był małym hot hatchem.  Można się spodziewać, że 500e będzie bardziej podobne.

dostarczone

Benzynowy Abarth 500 zawsze był małym hot hatchem. Można się spodziewać, że 500e będzie bardziej podobne.

Inne standardowe wyposażenie obejmuje 18-calowe koła, tapicerkę z Alcantary, „wyścigową” kierownicę, kubełkowe fotele, podwójne szwy w kolorze kwaskowej zieleni/trującego błękitu i nie tylko.

Ceny Abartha oznaczają, że jest on o 10 000 dolarów droższy od flagowego modelu 500e Icon. Jest także, w wersji innej niż Scorpionissima, wyceniony podobnie jak jeden z innych elektrycznych hot hatchy na rynku – Cupra Borne, niedawno przeceniony na 74 900 dolarów.

Obydwa modele są obecnie podcinane przez Mini Cooper SE Resolute, którego cenę obniżono z 70 505 dolarów do 49 990 dolarów w związku z przygotowaniami Mini do wprowadzenia na rynek nowego elektrycznego Coopera. Najszybszy model MG4 XPower zaczyna się od 69 990 dolarów.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *