Powodzie w Auckland: Kierowcy ukarani mandatami za parkowanie na lotnisku w Auckland po opóźnionych lotach

Powodzie w Auckland: Kierowcy ukarani mandatami za parkowanie na lotnisku w Auckland po opóźnionych lotach

Zdjęcia lotnicze pokazują skalę szkód spowodowanych przez powodzie w Auckland. wideo / basen

Pasażerowie lotów na międzynarodowe lotnisko w Oakland zostali opóźnieni z powodu bezprecedensowej powodzi w mieście, wprawiając ich w furię po tym, jak zostali ukarani mandatem parkingowym w wysokości 50 USD za spóźnienie.

Zadzwonił wściekły klient Ogłaszać Powiedział, że członkowie rodzin, których loty z zagranicy zostały odwołane, a następnie przełożone z powodu „nieoperacji” na lotnisku, są teraz obciążani za parkowanie na parkingach lotniska.

„Aby dodać zniewagę do obrażeń, nie przedstawiono pokwitowania tych nadmiernych opłat, gdyby próbowali ubiegać się o ubezpieczenie, co w żaden sposób nie powinno być konieczne”.

Inny pasażer powiedział, że przybył dziś na lotnisko w Auckland lotem, który został przełożony z powodu odwołania.

„Zostałem obciążony opłatą w wysokości 50 USD za późne odebranie samochodu z płatnego parkingu na lotnisku w Auckland.

Z pewnością należało zrezygnować z tej opłaty, ponieważ przyczyną opóźnienia było lotnisko. Próbowałem również skontaktować się z nimi z wyprzedzeniem, aby umówić się na przedłużenie parkingu, ale nie odpowiedzieli.

W oświadczeniu rzeczniczka lotniska w Auckland powiedziała, że ​​niektórzy podróżni zostali obciążeni dodatkowymi opłatami za parkowanie po pozostawieniu samochodu na jednym z parkingów lotniska dłużej niż planowano z powodu powodzi.

„Ze względu na sposób skonfigurowania naszego systemu ludzie byli automatycznie obciążani opłatą za przedłużenie pobytu.

„Przepraszamy. Jesteśmy po kolana w wodzie, a teraz, gdy jesteśmy na suchym lądzie, mamy to posortowane i zwracamy pieniądze klientom, których to dotyczy”.

Każdy, kto został obciążony zbyt wysoką opłatą za parkowanie z powodu powodzi, jest proszony o kontakt pod adresem parking@a Aucklandairport.co.nz, a personel zorganizuje zwrot pieniędzy.

Consumer NZ powiedział, że wspaniale jest widzieć, że lotnisko w Auckland nie będzie pobierać opłat od osób, które bez własnej winy przedłużyły pobyt na parkingach.

READ  „Raport o godzinie 14:00”: Elon Musk zapytał świeży personel Twittera

Lotnisko poprosiło o cierpliwość, podczas gdy personel pracował nad rozwiązaniem problemu.

„Jeśli ktoś wróci do swojego samochodu po tym, jak został zmuszony do przedłużenia pobytu z powodu powodzi, proszę nacisnąć domofon przy wyjeździe z parkingu, a wypuszczą go bez pobierania opłat”.

Od piątku Auckland nawiedzają rekordowe opady deszczu, powodujące niszczycielskie powodzie, śmiertelne osunięcia ziemi i rozległe zamknięcia dróg.

Setki domów utknęło na czerwono lub żółto z powodu uszkodzeń, a setki rodzin musiało opuścić swoje nieruchomości z powodu szkód powodziowych lub groźby zawalenia się budynku.

Znajdź pełne relacje z powodzi w Auckland tutaj.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *