Otwiera się nowy świt dla samochodów elektrycznych Wiele nowych opcji projektowania i układu pojazdu, Projektanci samochodów powoli zaczynają się z tym borykać, a na horyzoncie pojawiają się bardzo ekscytujące możliwości.
Właśnie ujawniony potężny Thundertruck musi być jednym z naszych najnowszych faworytów. Nie tyle ze względu na ogólny wygląd – co jest dość rażącą kradzieżą Elektroniczna ciężarówka Tesli, ale tylko z dodatkowymi akcesoriami i prześwitem – ale bardziej ze względu na ciekawe możliwości modułowe.
Oczywiście zbudowanie pojazdu produkcyjnego jest trudniejsze niż wymyślanie ekscytujących pomysłów w 3D, ale uwielbiamy myślenie pokazane tutaj przez Wolfganga LA (kreatywną agencję konsultingową stojącą za pomysłem Thundertruck).
Jednym z najbardziej intrygujących pomysłów jest „daszek przeciwsłoneczny”, który mieści się w dwóch schowkach na dachu i składa się po bokach ciężarówki, gdy stoi w miejscu, aby nie tylko zapewnić cień, ale także zasilać akumulatory Thundertruck.
Czytaj więcej:
* Tesla sprzedaje teraz Cyberquad EV dzieciom
* Apple Car został zaprojektowany specjalnie z myślą o wykorzystaniu nowych patentów giganta technologicznego
* BMW wypuszcza pojedynczy podwójny cios EV
* W pełni elektryczny Ford Transit, możesz tu przyjechać
Mówiąc o akumulatorach, Thundertruck twierdzi, że potwór ma teoretyczny zasięg 644 km od akumulatora 180 kWh, z łączną mocą i momentem obrotowym z bliźniaczych silników elektrycznych o mocy 590 kW i 1085 Nm.
Co jest bardzo imponujące, ale staje się jeszcze lepsze, gdy dodasz dodatkowy „TT Range Extender”, który nie tylko dodaje większy zasięg, moc i moment obrotowy, ale także dwa dodatkowe koła.
Tak, zgadza się, dodatkowa jednostka mieści się z tyłu Thundertruck i zapewnia dodatkowe 258 km zasięgu z własnego akumulatora 120 kWh, plus kolejne 101 kW mocy i 542 Nm momentu obrotowego. Według firmy, urządzenie zwiększające zasięg jest „samobalansujące” i można je odłączyć w dowolnym miejscu, aby służyć jako przenośny akumulator do „wszystkich potrzeb związanych z kempingiem i pracą”.
Zmienia także Thundertrucka w sześciokołowego potwora o mocy 691 kW/1627 Nm, który ma kilka poważnych możliwości terenowych w dowolnym kształcie.
Zarówno w wariantach z napędem na wszystkie koła, jak i z napędem na wszystkie koła, Thundertruck ma imponujący 48-stopniowy kąt natarcia i niezwykły 82-stopniowy kąt zejścia, z bardzo użytecznym prześwitem 368 mm. To duży chłopiec, ważący 2776 kg na 4WD i 3430 kg na 6WD, i żeby być uczciwym, to standard dla dużego amerykańskiego pickupa, więc fakt, że ciągnie on wokół dużych akumulatorów, robi to imponujące, w ścisłym teoretycznym sensie .
Ma również 2032 mm wysokości, 5258 mm długości, a dwa dodatkowe koła wydłużają go do nieco niepraktycznej długości 6248 mm. Powodzenia w parkowaniu w dowolnym miejscu w mieście. Jednak ta ogromna długość daje mu długość półki 1829 mm w wariancie 4WD i pęcznieje do 3048 mm w wariancie 6WD.
Czy Thundertruck kiedykolwiek stanie się rzeczywistością? Mało prawdopodobne, ale uwielbiamy innowacje w projektowaniu i funkcjonalności, jakie zapewnia przejście na silniki elektryczne w nowej generacji samochodów.