Mejuri i Ganni debiutują w ramach długo oczekiwanej współpracy.
Odpowiednio ta marka biżuterii i duńska marka modowa wprowadzą w poniedziałek na rynek czteroczęściową kolekcję biżuterii obejmującą kolczyki, pierścionki, bransoletki i naszyjniki. Kolekcja skupia się wokół motywu czterolistnej koniczyny, która podobno symbolizuje szczęście i przyjaźń.
„Mój podziw dla Ganni wynika z podobieństwa do Mejuri, gdzie marka angażuje się w produkcję wysokiej jakości produktów pochodzących z etycznych źródeł i koncentruje się na projektowaniu” – powiedziała Nora Sakkajha, dyrektor generalna i współzałożycielka Mejuri. „Jestem podekscytowany możliwością zaoferowania naszym wspólnym społecznościom kolekcji, która zachęci je do wzajemnego świętowania”.
Kolekcja, której tworzenie zajęło dwa lata, wykonana jest w 92% ze srebra sterlingowego pochodzącego z recyklingu i w 95% z 18-karatowego złota pochodzącego z recyklingu. Do wyróżniających się stylizacji zalicza się naszyjnik z czterolistną koniczyną z łańcuszkiem przypominającym spinacz do papieru, a także odpinane kolczyki koła.
„Ganni opowiada o miłości, optymizmie i prawdziwych przyjaźniach” – powiedziała Detty Reifstob, dyrektor kreatywna Ganni. „Nasz symbol koniczyny ma szerzyć odrobinę szczęścia, pozytywności i optymizmu. Przyciągnął nas pomysł koniczyny jako talizmanu przynoszącego szczęście i naszyjnika przyjaźni. Uwielbiam zabawę łączenia srebra i złota i mam tak wiele szacunek dla Mejuri za ich pracę z materiałami pochodzącymi z recyklingu. Nie mogę się doczekać, aż podzielę się tymi dziełami z naszą społecznością.” „
Obie marki zadebiutowały kolekcją na przyjęciu zorganizowanym przez Maude Apatow podczas New York Fashion Week. Wydarzenie zgromadziło takich artystów jak Iris Apatow, Tommy Dorfman, Richie Shazam, Batsheva High i wielu innych.
Kolekcja Mejuri x Ganni zadebiutuje na stronach internetowych marki oraz w sklepach w Ameryce Północnej. Ceny wahają się od 98 do 498 dolarów.