Dyrektor Generalny ds. Telewizji i Treści w Supercars Media, Nathan Prendergast, nazywa swój czas w tej kategorii prawie dwie dekady.
Prendergast rozpoczął karierę medialną jako komentator wyścigów drag, zanim przeniósł się do produkcji telewizyjnej.
W 2005 roku założył własną firmę Ignition Productions, zanim dołączył do Supercars, gdzie rozpoczął pracę jako asystent głosowy w BigPond In-Car Channel.
Prendergast został dyrektorem Supercars w 2009 roku, zanim przejął swoją obecną rolę jako dyrektor generalny ds. telewizji i treści w 2017 roku, zastępując Simona Fordhama.
Teraz jest gotów przenieść się na nowe pastwiska z możliwością zwabienia go na zewnątrz.
„To najtrudniejsza decyzja, jaką kiedykolwiek musiałem podjąć” – powiedział Prendergast dla Speedcafe.com.
„Supersamochody są dla mnie czymś więcej niż pracą, są moją pasją, są moją rodziną, stanowią ogromną część tego, kim jestem jako osoba. Decyzja o odejściu była naprawdę trudna.
„Supersamochody są nastawione na kilka naprawdę wspaniałych rzeczy, ale naprawdę zależy mi na rozwoju osobistym i zawodowym, a miałem okazję umieścić mnie na światowej scenie i to jest coś, co naprawdę chcę dążyć”.
Czytaj więcej: Poznaj faceta od Supercars za kamerą, który robi zdjęcia
Prendergast powiedział, że dobrze się bawił jeżdżąc supersamochodami, wspierając w roli prezenterów takich jak Chad Nylon i komentator Garth Tander, który został kierowcą.
Para ta była odkryciem dla Supercars, Neylon i Tander interweniujący w głównym zespole zawieszenia wraz z Markiem Skaife pod nieobecność Neila Cromptona w zeszłym roku z powodu jego wyzdrowienia z raka.
Prendergast powiedział, że Supercars może być dumny ze swojego znanego na całym świecie produktu telewizyjnego.
„Supercars to po prostu niesamowity produkt, a jego transmisje i wyścigi są rozpoznawane na całym świecie” – powiedział.
„Myślę, że można śmiało powiedzieć, że to najlepszy wyścig sedanów na świecie, a nasza transmisja jest jedną z najlepszych.
„Ludzie, którzy w nim pracują, bez względu na to, czy są utalentowani, czy nawet ci, którzy pracują za kulisami, są absolutnie najlepsi.
„Kiedy zaczynałem, niektórzy ludzie, których nazywam teraz przyjaciółmi, z którymi pracuję na najwyższym poziomie, są moimi bohaterami. Teraz pracuję z nimi i widzę, co zrobili.
„Możliwość pielęgnowania i sprowadzania przyszłych gwiazd, takich jak Chad Nealon i Garth Tander – który stał się sławny jako kierowca i tożsamość dla Supercars – ale zobaczenie, kim się stał w telewizji, było dla mnie prawdziwym dobrodziejstwem, aby zdobyć tych ludzi i pracować z nimi i pozwolić im robić to, co robią najlepiej, czyli być wielkim talentem na antenie.
Wybierając swoje trzy ulubione momenty w pracy, Prendergast zdefiniował epicki Bathurst 1000 z roku 2014 pomiędzy Chazem Mostertem i Jamiem Whincupem, zwycięzcą Newcastle 500 2017, gdzie Craig Lowndes i Scott McLaughlin starli się słabo – jego ostatnia gra o fotel reżyserski – oraz edycja inauguracyjna ” bardzo wymagające i satysfakcjonujące.” Niezwykle” otworzył 2018 Sydney Super Night.
Prendergast podziękował nowo mianowanemu dyrektorowi generalnemu Shane’owi Howardowi i jego zespołowi za zrozumienie jego decyzji o odejściu.
„Jestem bardzo wdzięczny Supercars za wszystko, co zrobili” – powiedział.
„To było coś więcej niż tylko praca. Supersamochody to moja rodzina i były one bardzo dużą częścią tego, kim jestem.”
„Nie odchodzę, ponieważ jestem niezadowolony, niezadowolony lub w żaden sposób nie wierzę w sport, odchodzę, ponieważ dążę do osobistego rozwoju i chcę zrobić coś na większej scenie.
„Nie można powiedzieć, że to, czego się uczę, nie przyniesie korzyści Supercars w nadchodzących latach, ale teraz jest czas, aby zrobić krok i nadszedł czas, aby spróbować zrobić coś innego.
„Jestem bardzo, bardzo wdzięczny wszystkim i Shane’owi Howardowi za jego zwinność i zrozumienie dla mojego odejścia. Po prostu przejął stery, a on i wszyscy w firmie byli tak pomocni.
„I oczywiście chciałbym również podziękować mojemu zespołowi telewizji na żywo pracującemu pod moim nadzorem za wsparcie”.
„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.