@KagutaMuseveni / Twitter
Post od prezydenta Ugandy Yoweri Museveniego.
Prezydent Ugandy przybył po nim, by wprowadzić w błąd Opublikuj zdjęcie na Twitterze Gloryfikuje piękno swojego kraju, używając obrazu, który wygląda podejrzanie jak góra Sefton w Alpach Południowych.
Yoweri Museveni podróżował po całym świecie i publikował w mediach społecznościowych: „W obu moich przemówieniach w Londynie w Wielkiej Brytanii w poniedziałek i na dzisiejszym szczycie przywódców Afryki w Waszyngtonie nadal podkreślałem wyjątkowe piękno Ugandy, cud Rwenzori i dobry górski klimat. To jest powód, dla którego zawsze można znaleźć śnieg na równiku.
podczas, gdy Rwenzori Naprawdę piękne góryNie ma ich na udostępnionym przez niego zdjęciu.
Wygląda na to, że obraz był Niewłaściwie używany w przeszłości do promowania grupy afrykańskiej I pojawia się w wielu wyszukiwaniach grafiki Google, co jest czymś w rodzaju Obrońcy Museveniego wskazał.
Czytaj więcej:
* Najgłupsza recenzja Google na świecie to szczyt głupoty
* Oto 10 sposobów na ulepszenie Google
* Goryle górskie w Ugandzie są bliżej niż się spodziewamy. I to jest dobra rzecz
„Aby udowodnić, że to jest góra Rwenzori, skonsultowałem się z moim wujkiem Google. Poza tym pamiętaj, że jestem sąsiadem tej góry. Dziękuję za marketing Ug Excellence” – napisał jeden z polityków, dołączając zdjęcie do firmy zajmującej się tropieniem goryli.
Ale grupa nazywająca się Debunk Media Initiative odpowiedziała: „Większość biur podróży używa fałszywych zdjęć w wyszukiwarkach Google, które pokazują, że to góra Rwenzori, podczas gdy tak nie jest”.
Inni widzieli zabawną stronę, jak ktoś powiedział, że Uganda rozpocznie „nieuchronną kolonizację”. [New Zealand] Góra”.
To nie pierwszy raz, kiedy w celu promowania miejsc turystycznych wykorzystano nieprawidłowe zdjęcia.
W 2019 roku międzynarodowy wydawca turystyczny Fodor reklamował jeszcze niewydany przewodnik po Melbourne z wizerunkiem Złotego Wybrzeża na okładce.
Kolejne zdjęcie z Esperance w Australii, które posłużyło do promocji Hawajów, poinformowało ABC.
„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.