Odtwórz rzeczy
Al Brown i winiarz Brett Fullerton rozmawiali o „soku”, dyskutując o tym, jak zrobić różę.
w punkcie zwrotnym, Sześcioczęściowa seria filmów dostępna do obejrzenia wyłącznie w Rzeczach, Szef kuchni i przedsiębiorca Al Brown uczy się produkować i sprzedawać własną markę wina, czerpiąc inspirację z kiwi firm i organizacji charytatywnych. Obejrzyj trzeci odcinek Darrena Bevana.
Al Brown stara się wyprodukować idealny kwiat w trzecim odcinku punkt zwrotny.
Po powrocie do Hawke’s Bay ze swoim winiarzem Brettem Fullertonem pierwsza lekcja róży Browna obejmuje degustację wielu „soku” prosto z winnic.
„Rosie to czerwone winogrono przypominające białe wino” – wyjaśnia Fullerton.
„Mamy trzy oddzielne soki i wszystkie pochodzą z tych samych winogron”, mówi, zanim on i Brown odwracają się i piją jako para kumpli z winiarni.
Brown śmieje się, gdy bada mętny wczesny okaz podarowany mu przez Fullertona.
„Wciąż jesteśmy [swirl it in a glass] Nawet jeśli wygląda na to, że coś wyszło z kanalizacji? ” Zapytał.
Czytaj więcej:
* Czy gwiazdy mają znaczenie, jeśli chodzi o dobre wino?
* Al Brown zakochuje się w pszczołach, przygotowując się do zrobienia swojego pierwszego Chardonnay
* Al Brown o tym, dlaczego dostał się do branży wina
* Nowa seria wideo, która zabiera Kiwi z Alem Brownem w jego podróż winiarskiej
Po zakończeniu pierwszej lekcji mieszania, Brown udaje się na spotkanie z organizacją charytatywną, która zyska na sprzedaży róż. Chętnie łączy swoje marzenie o zrównoważonej produkcji z pragnieniem wspierania lokalnych firm za pomocą swojego biznesu winiarskiego.
Spotyka Haydena Smitha z Sea Cleaners, grupy, która odzyskała ponad 11 milionów litrów odpadów z dróg wodnych Nowej Zelandii, a to zdumiewająca liczba, która wydaje się zdenerwować również Browna.
Jako człowiek, który odniósł już pewne sukcesy w badaniu relacji między ludźmi a dziką przyrodą wybrzeży Nowej Zelandii, Brown z pokorą odkrywa, że wielu Nowozelandczyków nie zdaje sobie sprawy z tego, że to, co zostanie wyrzucone do rynsztoków i kanalizacji, może trafić do morza, zagrażając cennym ekosystem.
„Trudno to zrozumieć – dlaczego ludzie nie widzą, że to nie działa w tym przypadku?” – mówi Brown, trzymając kawałek plastiku znaleziony na plaży, z idealnymi falami rozmywającymi się w tle.
Zdeterminowany i zdeterminowany, aby jeszcze bardziej poszerzyć granice zrównoważonego rozwoju, Brown szuka więcej inspiracji od założycieli Ironclad Pan, Kate Slavin i Joe Cartera.
„Tak banalnie, jak się wydaje, po prostu zacznij, po prostu wypróbuj”, mówi Carter Brownowi, gdy zapytano go o radę, którą para udzieliłaby komuś, kto chce zaangażować się w startup.
Slavin uważa, że ważne jest, aby „mieć w co wierzyć” – to wyraźny motywator i coś, czego Brown nie ignoruje, kiedy wraca do Hawk’s Bay, aby spróbować swojej najnowszej mieszanki róż.
Z błyszczącymi oczami i słowami Slavina i Smithem, którzy go budzą, Brown ujawnia, że róża będzie nazywana „The Beachcomber” i „nie mogę się doczekać, aby zobaczyć ją w butelce”.