Punkt zwrotny: sekret wprowadzenia na rynek nowego produktu? Nie wymyślaj koła na nowo

Al Brown uczy się, jak zbierać orzeszki pinii za pomocą zbieracza winogron Ivety Myroniukovej.

Punkt zwrotny / Playstuff

Al Brown uczy się, jak zbierać orzeszki pinii za pomocą zbieracza winogron Ivety Myroniukovej.

w punkcie zwrotnym, Sześcioczęściowa seria filmów dostępna do obejrzenia wyłącznie w Rzeczach, Szef kuchni i przedsiębiorca Al Brown uczy się wytwarzać i sprzedawać własną markę wina, czerpiąc inspirację z kiwi firm i organizacji charytatywnych. Anya Trung George oglądała odcinek V.

Degustacja wina jest subiektywna, ale wszyscy zdają się zgadzać, że nic nie przebije Central Otago Pinot Noir. Ale co sprawia, że ​​wino z tego regionu jest tak powszechnie lubiane?

Al Brown udaje się do Bendigo w Central Otago, aby porozmawiać z Jeffem Sinnottem z Constellation Wines o wszystkich sprawach związanych z pinot noir.

„Pinot jest prawdopodobnie jednym z najważniejszych – jeśli nie najważniejszym – czerwonym winem w Nowej Zelandii” – mówi Brownowi Senot.

Zobacz więcej:

odcinek 1: dobro publiczne

Odcinek 2: pracująca pszczoła

Odcinek 3: Przybrzeżna fala morska

Odcinek 4: musujący ocean

Odcinek 5: przycinarka

Odcinek 6: drwal

„W ciągu ostatnich 30 lat zaobserwowaliśmy bardzo szybki wzrost jakości”.

Brown dowiaduje się, że długie godziny dzienne w Central Otago z dużą ilością słońca i chłodnymi nocami tworzą idealne środowisko dla ewolucji smaków i kolorów Pinot.

Cenote wyjaśnia, że ​​jest to smak i stopień, którego nie można powtórzyć nigdzie indziej.

Mówi, że produkcja Pinot noir polega na maksymalnym wykorzystaniu tego, co ma do zaoferowania Twoja winnica.

Nikt nie może naśladować tego kawałka ziemi.

„Możemy naśladować nawzajem swoje praktyki, ale nikt inny nie ma tego pierścionka oprócz nas. I tak szpilka, którą chcemy zrobić, odzwierciedla to pole … i to, jak sądzę, ma fundamentalne znaczenie dla wyprodukowania świetnego pinota”.

Czytaj więcej:
* Punkt krytyczny: kiedy kiwi jest zaletą
* Punkt zwrotny: Al Brown uczy się miksować pierwszy kwiat
* Al Brown zakochuje się w pszczołach, przygotowując się do zrobienia swojego pierwszego Chardonnay
* Nowa seria wideo, która zabiera Kiwi z Alem Brownem w jego podróż winiarskiej

Po krótkiej rozmowie z kolekcjonerką winogron Ivetą Myroniukovą o tym, na co zwracać uwagę podczas zbierania Pinot noir, Brown spotkał Tamsin Orr-Walker z Kea Conservation Trust, grupy, która działa na rzecz ochrony i obrony bezczelnych górskich papug.

Z Tylko około 3000-7000 km pozostaje na wolnościOrr-Walker mówi, że wielu kiwi nie zdaje sobie sprawy, że gatunek jest zagrożony, w dużej mierze z powodu utraty siedlisk i 100-letniej szczodrości Kea, która zabiła 150 000 ludzi.

Po wypełnieniu przypomnienia, że ​​jego sprzedaż wina przyniesie korzyści Kea Conservation, Brown udaje się do Auckland, gdzie rozmawia z radiem i telewizją Leigh Heart o „innowacyjnym brandingu” swoich marek piwa i chipsów.

Hart mówi, że piwo Wakachangi i chipsy Snackachangi wyszły dość organicznie, z myślą o „pakowaniu” postawy, która już odbiła się echem wśród widzów niektórych z jego najbardziej kultowych programów telewizyjnych.

Tak jak Brown wystartował na i tak już nasyconym rynku win, Hart wszedł na ruchliwy rynek piwa i chipsów i znalazł się na miejscu. Dlaczego więc wybrał tę ścieżkę, a nie bardziej specjalistyczny produkt?

„Jest więcej okazji do wprowadzenia produktu, który się ugruntował, ale z własną marką i nowym podejściem, niż zupełnie nowy produkt, którego nikt tak naprawdę nie chce”, mówi Hart Brownowi.

„Musisz po prostu podążać za swoim instynktem, ponieważ w 90 procentach przypadków będzie to właściwe”.

Kliknij tutaj Aby wykorzystać 10-procentową zniżkę Stuff Reader na wina Tipping Point.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *