Qantas odpowiedział niezadowolonemu klientowi, który skrytykował linię lotniczą za sposób postępowania z brakującymi słuchawkami AirPods.
David zgubił słuchawki AirPods na początku tego roku, kiedy przeprowadzał się do poczekalni międzynarodowej na lotnisku w Sydney.
„(AirPods) musiały wysunąć się z mojej kieszeni, kiedy siedziałem w części transportowej w T3” – powiedział 7NEWS.com.au mężczyzna z WA.
Biuletyny: najświeższe informacje na bieżąco. Zapisz się teraz
Sprawdził stronę internetową lotniska, na której widniał numer Qantas wraz z numerem telefonu odpowiedzialnego za rzeczy zagubione i znalezione na terminalu.
„Dzwonię do niego, a on każe mi zostawić wiadomość, a oni nie oddzwonią, jeśli jej nie znajdą” – powiedział David.
„Racja. Nie możesz nawet porozmawiać z żadnym człowiekiem ani uzyskać żadnej wskazówki, że słyszeli o twoim problemie z zagubieniem i odnalezieniem.
„Co to za obsługa klienta?”
Czekam miesiąc
Minął miesiąc, a David nadal nie ma wiadomości od Qantas. David uważa, że nikt nie wysłuchał jego przesłania. Powiedział, że gdyby ktoś to zrobił, znalazłby słuchawki AirPods, ponieważ podał szczegółowe informacje na temat ich dokładnego miejsca pobytu, zgodnie ze śledzeniem jego iPhone'a.
„Mój iPhone śledzi ich lokalizację i pokazuje mi, gdzie się znajdują” – powiedział David.
Po kolejnych dwóch tygodniach strona przestała się aktualizować. David podejrzewał, że bateria w jego AirPods jest wyczerpana.
„Albo nie sprawdzają wiadomości, które ludzie zostawiają, albo nie zależy im na pomocy jednemu ze swoich klientów przez 10 minut” – stwierdził.
David oznaczył także swoje słuchawki AirPods jako zagubione – jest to funkcja, która oznacza, że każdy posiadacz iPhone'a otrzyma informację, jak się z nim skontaktować w przypadku jego odnalezienia.
„To wszystko, co oni (Qantas) musieli zrobić” – powiedział David.
„Myślę, że znaleźli wiele produktów Apple wyposażonych w tę funkcję, ale nadal nie pomaga to ludziom odzyskać ich towarów”.
Po tym, jak David, który nie mógł udać się na lotnisko po wylocie z Sydney, zamieścił w mediach społecznościowych informację o sytuacji, kilka osób skontaktowało się z nim z ofertami pomocy.
Ktoś, kto był w Sydney, skorzystał z funkcji Apple, udał się do T3, znalazł słuchawki AirPods i zwrócił je Davidowi.
W odpowiedzi na tę sytuację przewoźnik Qantas powiedział: „Każdego miesiąca w salonie i na pokładzie ginie i znajduje się setki przedmiotów, w tym około 100 par słuchawek AirPods, a nasz zespół ciężko pracuje, aby zwrócić jak najwięcej przedmiotów ich właścicielom, jak to możliwe”. tak szybko jak to możliwe.” jak to możliwe.”
Podobne doświadczenia
Wielu podróżników miało podobne doświadczenia do Davida.
„To wydarzyło się w Canberze” – powiedziała jedna z osób.
„Było biuro obsługi Qantas, gdzie oni (AirPods) siedzieli w szafce pełnej zagubionych i znalezionych przedmiotów”.
Niektóre osoby stwierdziły, że z ich doświadczenia wynika, że wiadomości poczty głosowej nie są odsłuchiwane.
„Nie sprawdzają wiadomości, trzeba osobiście pojechać na lotnisko i z kimś porozmawiać” – stwierdziła jedna z osób.
„Zgubiłem klucze podczas lotu powrotnego z Melbourne do Sydney i czekałem trzy dni, zanim w końcu udałem się do biura”.
Podobne doświadczenie miał inny podróżny, który kilka dni po locie wrócił na lotnisko.
„Po prostu poszedłem do biura obsługi i zapytałem o to” – powiedział.
„Osoba wyciągnęła zestaw słuchawek AirPods i poprosiła mnie o sprawdzenie, które z nich połączą się z moim telefonem.
„Niestety żaden z nich tego nie zrobił, więc mój przepadł na zawsze”.
Oczekujesz zbyt wiele
Niektórzy podróżni argumentowali, że ludzie oczekiwali zbyt wiele, biorąc pod uwagę dużą liczbę brakujących pozycji, którymi Qantas będzie się zajmował.
Jedna z osób powiedziała: „Jestem właścicielką małego baru/restauracji… Przy dobrej nocy moglibyśmy ugościć 100 osób, jest mała”.
„Zgubiony i odnaleziony tylko dlatego, że to wrzód na dupie.
„Bez względu na to, jak bardzo ludzie są w danym momencie wdzięczni, nie ma to wpływu na prawdopodobieństwo, że wrócą.
„Więc tak, mogę sobie tylko wyobrazić, jak niezwykle bolesna byłaby współpraca na dużą skalę z klientami Qantas”.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”