Rabaty spożywcze „nie tylko marketingowe”

Rabaty spożywcze „nie tylko marketingowe”

Na dzień dzisiejszy ceny żywności mają obniżyć i zamrozić ceny około 100 artykułów w sklepach w Nowej Zelandii. Prezes giganta spożywczego z North Island mówi, że to „nie tylko marketing”.

Podstawowe produkty, do których należą sieci New World, Pak’nSave i Four Square, powiedziały w ubiegłą środę, że obniżają cenę 110 sztuk Do 2021 ceny w świetle inflacja ekonomiczna trafić 6,9%.

Obniżka cen obejmie mrożone i świeże owoce i warzywa, trochę masła i sera, a także pieluchy i mydło w niższych cenach.

„To ma znaczenie dla rachunków za żywność, które ludzie będą płacić w naszych sklepach Pak’nSave, New World i Four Square dzisiaj” – powiedział w poniedziałek dyrektor generalny North Island Foods, Chris Quinn.

Czytaj więcej: Wojny cenowe w supermarketach: Żywność obniża ceny na 110 towarów

Przejście z jedzenia następuje po odliczeniu do konkurencyjnej zmiany supermarketu ogłoszonej na początku tego miesiąca zamrożenie cen Z ponad 500 zimowych niezbędników.

w marcu Badanie Komisji Handlu Odkryłem, że konkurencja w sektorze supermarketów nie działa dobrze dla konsumentów.

Koszyk spożywczy (obraz pliku).

Głównym problemem, który stwierdziła Komisja Handlu, jest to, że konkurenci chcący wejść na rynek spożywczy stoją przed poważnymi wyzwaniami, ponieważ Woolworths Foodstuffs i Woolworths mają łączny 90% udział w rynku spożywczym w Nowej Zelandii.

Quinn powiedział, że na rynku spożywczym istnieje duopol ze względu na wielkość Nowej Zelandii.

„Słuchaj, myślę, że w pięciomilionowym kraju masz dwóch graczy, często dwóch dużych graczy i kilkuset małych graczy i to właśnie mamy w przemyśle spożywczym”.

Czytaj więcej: Odliczanie cen zamrażają „akceptację” na rolę w kryzysie żywnościowym – konsument z NZ

Quinn powiedział, że czuje, że żywność „każdego dnia konkuruje z wieloma konkurentami w każdej społeczności i każdym regionie, a nasi właściciele cały czas o tym mówią w kontekście tego, co robią, aby zdobyć klientów”.

Powiedział: „Naszym zadaniem jest sprawić, by ceny żywności rosły wolniej niż wszystkie inne koszty, które mają teraz miejsce w tej gospodarce”.

Quinn mówi, że uważa, że ​​niższe ceny zrobią różnicę.

„Nawet w pierwszej piątce lub dziesięciu najpopularniejszych kupowanych produktów, dziś są one o 20% tańsze, więc jeśli są [customers] Idź do naszych sklepów i poszukaj logo rekolekcji, zobaczą, gdzie są te produkty i będą mogli wybrać, czy odpowiada to ich potrzebom, co pomoże”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *