Rabaty spożywcze „nie tylko marketingowe”

Rabaty spożywcze „nie tylko marketingowe”

Na dzień dzisiejszy ceny żywności mają obniżyć i zamrozić ceny około 100 artykułów w sklepach w Nowej Zelandii. Prezes giganta spożywczego z North Island mówi, że to „nie tylko marketing”.

Podstawowe produkty, do których należą sieci New World, Pak’nSave i Four Square, powiedziały w ubiegłą środę, że obniżają cenę 110 sztuk Do 2021 ceny w świetle inflacja ekonomiczna trafić 6,9%.

Obniżka cen obejmie mrożone i świeże owoce i warzywa, trochę masła i sera, a także pieluchy i mydło w niższych cenach.

„To ma znaczenie dla rachunków za żywność, które ludzie będą płacić w naszych sklepach Pak’nSave, New World i Four Square dzisiaj” – powiedział w poniedziałek dyrektor generalny North Island Foods, Chris Quinn.

Czytaj więcej: Wojny cenowe w supermarketach: Żywność obniża ceny na 110 towarów

Przejście z jedzenia następuje po odliczeniu do konkurencyjnej zmiany supermarketu ogłoszonej na początku tego miesiąca zamrożenie cen Z ponad 500 zimowych niezbędników.

w marcu Badanie Komisji Handlu Odkryłem, że konkurencja w sektorze supermarketów nie działa dobrze dla konsumentów.

Głównym problemem, który stwierdziła Komisja Handlu, jest to, że konkurenci chcący wejść na rynek spożywczy stoją przed poważnymi wyzwaniami, ponieważ Woolworths Foodstuffs i Woolworths mają łączny 90% udział w rynku spożywczym w Nowej Zelandii.

Quinn powiedział, że na rynku spożywczym istnieje duopol ze względu na wielkość Nowej Zelandii.

„Słuchaj, myślę, że w pięciomilionowym kraju masz dwóch graczy, często dwóch dużych graczy i kilkuset małych graczy i to właśnie mamy w przemyśle spożywczym”.

Czytaj więcej: Odliczanie cen zamrażają „akceptację” na rolę w kryzysie żywnościowym – konsument z NZ

Quinn powiedział, że czuje, że żywność „każdego dnia konkuruje z wieloma konkurentami w każdej społeczności i każdym regionie, a nasi właściciele cały czas o tym mówią w kontekście tego, co robią, aby zdobyć klientów”.

READ  Toyota po raz pierwszy wprowadza na rynek wodorowo-elektryczny Hilux o zasięgu 600 km

Powiedział: „Naszym zadaniem jest sprawić, by ceny żywności rosły wolniej niż wszystkie inne koszty, które mają teraz miejsce w tej gospodarce”.

Quinn mówi, że uważa, że ​​niższe ceny zrobią różnicę.

„Nawet w pierwszej piątce lub dziesięciu najpopularniejszych kupowanych produktów, dziś są one o 20% tańsze, więc jeśli są [customers] Idź do naszych sklepów i poszukaj logo rekolekcji, zobaczą, gdzie są te produkty i będą mogli wybrać, czy odpowiada to ich potrzebom, co pomoże”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *