Mitsubishi w dalszym ciągu czyni duże postępy w kierunku wprowadzenia na rynek długo oczekiwanego Tritona Ralliarta, a hardcorowy pojazd japońskiego giganta nabiera kształtów na nowych zdjęciach poglądowych szczegółowo opisujących wprowadzenie nowego modelu na rynek.
Przewodnik samochodowy Powyższe zdjęcie rozjaśniło się, wydobywając więcej szczegółów z wypełnionego cieniami zwiastuna, w tym masywne opony terenowe, duże boczne stopnie i stylizowane wgłębienia na dachu.
Zdjęcie zostało opublikowane w ramach konferencji dealerów Mitsubishi Motors Australia w 2024 r., a jego nazwa zbliża się do roku 2030.
Co ciekawe, prezentacja skupiała się na „progresywnej elektryfikacji poprzez połączenie układów napędowych, w tym hybrydowych, hybrydowych typu plug-in i elektrycznych akumulatorowych”.
Wygląda na to, że Mitsubishi podtrzyma swoje oczekiwania, że we wprowadzaniu zupełnie nowych produktów odejdzie od oleju napędowego i zamiast tego wykorzysta swoje doświadczenie w zakresie pojazdów hybrydowych, aby dostarczać silniki benzynowe, które nie będą kompromisem w zakresie holowania ani mocy.
Mitsubishi powiedziało pod koniec ubiegłego roku na Tokyo Mobility Show Przewodnik samochodowy Koszt i złożoność oferowania hybrydy wysokoprężno-elektrycznej, głównie dla małego rynku, takiego jak Australia, skłoniły firmę do opracowania rozwiązania hybrydowego benzynowo-elektrycznego dla Tritona.
Rzecznik firmy powiedział: „W pełni rozumiemy, że mamy wiele wymagań ze strony naszej głównej firmy w zakresie pojazdów PHEV z silnikiem wysokoprężnym, niezależnie od tego, jakkolwiek byłoby to niemożliwe pod względem kosztów”.
Samochód wyścigowy Mitsubishi Triton AXCR.
„A także, kiedy badamy rynki, bardzo łatwo jest wprowadzić benzynę na wiele rynków. Niestety, obecnie olej napędowy ma trudności z dostaniem się na rynek i dlatego… powód administracyjny, powód handlowy… benzyna ma sens .”
Wiemy, że Mitsubishi Australia prędzej czy później dostanie w swoje ręce hardcorowego Tritona. Sean Westcott, dyrektor generalny Mitsubishi Australia, powiedział: Przewodnik samochodowy „Zamawiamy Ralliarta” i powiedziano nam, że marka nie wchodzi do serii wyścigów – jak to miało miejsce w przypadku Tritona – jedynie w ramach „doświadczenia łodzi pokazowej”.
„Istnieje możliwość… ulepszenia produktu. Przykładem tego jest to, co widziałem na Tokyo Mobility Show, gdzie stałem obok pięknego Tritona Ralliarta” – powiedział.
„To, co Mitsubishi z powodzeniem udowodniło w przeszłości, to to, że nie organizujemy rajdów tylko w ramach pokazu lub doświadczenia marki… bierzemy wnioski wyciągnięte z tych rajdowych doświadczeń i wykorzystujemy je w naszych samochodach kontrolę czy doskonałe prowadzenie, nie ma znaczenia, co to jest.” Właściwie wdrażamy tę technologię w naszych samochodach.
„Więc fakt, że tam jesteśmy, że jesteśmy w Rallyart i że ścigamy się samochodem, myślę, że otwiera nam to szansę na przyjrzenie się przyszłej poprawie osiągów samochodu”.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”