Radna miasta Hamilton dorabia jako vlogger zajmujący się luksusowymi podróżami

Radna miasta Hamilton dorabia jako vlogger zajmujący się luksusowymi podróżami

Od wytartych dywanów i puszek po Nescafe w salach Rady Miejskiej Hamilton po kawior i szampana na spiczastym końcu samolotu – poboczny występ Euana Wilsona jest jak najdalej od jego codziennej pracy.

W większości przypadków pierwszą rzeczą, jaką robi Ewan Wilson po wejściu do samolotu, jest skręt w lewo.

Zamiast kierować się prosto do zatłoczonych górnych pojemników na śmieci i ograniczonej krzywizny linii dla bydła, Wilson z kamerą w dłoni i mikrofonem w klapie wkracza w miękkie objęcia klasy biznes.

Starszy radny miasta Hamilton znalazł dla siebie dodatkową pracę jako audytor linii lotniczych. Wilson często korzysta z punktów dla osób często podróżujących lub skomplikowanych sztuczek związanych z rezerwacjami linii lotniczych, uzyskując tanie loty i filmując wrażenia, jakie daje siedzenie na spiczastym końcu samolotu.

Jest też zaskakująco popularny.

jego kanał, @ewanwilson2315, w ciągu zaledwie kilku miesięcy zyskał prawie 10 000 subskrybentów (więcej niż liczba głosów, jakie zdobył w ostatnich wyborach) i prawie 420 000 wyświetleń. Były biznesmen linii lotniczych, najbardziej znany ze swojej godnej pochwały, ale ostatecznie nieudanej próby przelotu liniami Air New Zealand przez rzekę Tasman, twierdzi, że jego doświadczenie lotnicze odróżnia go od małej grupy innych recenzentów YouTube.

„Około półtora roku temu pomyślałem: «Podróżowaliśmy po świecie, dlaczego nie nakręcimy filmów, które pomogą ludziom doświadczyć tego, czego my doświadczamy i dadzą im wgląd w niektóre rzeczy, które znamy z branży, która mogłaby zapewnić nam naprawdę niedrogie loty?

Idee te, jak opisuje je Wilson, są zasadniczo sposobami, dzięki którym biurokratyczna precyzja międzynarodowych podróży lotniczych może zapewnić niedrogie, luksusowe bilety po ekonomicznych cenach.

Zrzut ekranu z kanału YouTube Ewana Wilsona

Najpopularniejszy trik Wilsona, choć twierdzi, że to określenie mu przeszkadza, polega na lataniu liniami lotniczymi oferującymi tak zwane loty „piątej wolności”.

Dobrze zorientowany w przepisach międzynarodowego prawa lotniczego Wilson, wykwalifikowany pilot komercyjny i dyrektor generalny Kiwi Regional Air, wyjaśnia, że ​​Fifth Freedom of Flying zasadniczo umożliwia liniom lotniczym sprzedaż biletów na trasy, które podróżują z domu przewoźnika drogą „drugą do drugiej” trzeci i ostatni cel. Część pomiędzy drugim i trzecim miastem daje mu piątą wolność.

Przykładem tego jest połączenie Emirates z Christchurch do Dubaju, gdzie odcinek z Sydney do Garden City zapewnia piątą swobodę lotu.

„Wielu tych przewoźników długodystansowych [think Emirates or Qatar Airways] Zastanawiają się, czy dodać wahanie. Często decydują się na półmetek i wybranie się w rejs długodystansowy, aby w trzy–cztery godziny podróży dotrzeć do portu drugorzędnego.

„To są klasyfikacje ekonomiczne wynikające z dwustronnej umowy [between countries]. Przewoźnik ubiega się wówczas o prawo do powołania. Po uruchomieniu linii lotniczej w Nowej Zelandii przez jakiś czas żyłem i oddychałem dualnościami.

Mówi, że Bangkok to miasto obsługujące wiele linii lotniczych, które oferują loty Fifth Freedom między nim a innymi azjatyckimi miejscami docelowymi, i jest dobrym miejscem do szukania tanich lotów premium. Wilson niedawno zaprezentował swoim widzom menu — Moët w dłoni i kawior z bieługi na stoliku — podczas lotu pierwszą klasą ze stolicy Tajlandii do Hongkongu liniami Emirates.

Ile zatem naprawdę zaoszczędzi?

„No cóż, można latać tą trasą, którą wybrałem, za 360 dolarów. Powodem, dla którego jest to tak tanie — przyznaje, że to kwestia względna — jest to, że prawdopodobnie 10 linii lotniczych lata tą trasą i większość z nich będzie oferować usługi o wysokiej częstotliwości”. – Lot odlatuje co godzinę. Tak więc, jeśli jesteś osobą korporacyjną, będziesz latać wczesnym rankiem lub późnym popołudniem. Loty Fifth Freedom zwykle nie odbywają się w godzinach szczytu, dlatego należy je zniżkować. „

Aby podróżować osławioną pierwszą klasą Emirates, Wilson zabezpieczył tani bilet w klasie biznes, stosując „starą sztuczkę, którą wszyscy znają” – korzystając z jednej z ofert linii lotniczych na podwyższenie klasy na 24 lub 48 godzin przed odlotem.

Całkowity koszt dwugodzinnego odpustu pierwszej klasy? Około 800 NZD.

Kawior i szampan w pierwszej klasie Emirates

Chociaż recenzje linii lotniczych są niszowe, cieszą się dużym zainteresowaniem w YouTube. Australijski vlogger lotniczy, który stał się komentatorem, Sam Choi ma na swoim kanale 3,4 miliona subskrybentów, a jego najpopularniejsze tytuły to recenzje prywatnego Boeinga 787 czy niezwykle trudne podejście do lotniska Paro w Bhutanie.

Na telefonie pokazuje mi harmonogram filmów, które ukażą się w przyszłym tygodniu. Jest tam recenzja podróży, którą odbył w zeszłym roku samolotem 777-200 Austrian Airlines w klasie biznes oraz innej podróży tym samym przewoźnikiem, popularnym ze względu na wiedeński catering, mniejszym Airbusem A320. Mówi, że montaż może zająć kilka godzin, ale w miarę przesyłania większej liczby filmów (teraz ma ich około tuzina) poziom rzemiosła staje się coraz lepszy.

„Mamy teraz odpowiednie mikrofony przypinane do klapy i staramy się zbudować scenorys przed lotem… To była prawdziwa nauka – na początku tak naprawdę nie znałem się na portretach i krajobrazach”.

Wilson przyznaje, że inspiracją są dla niego takie osoby jak Choi i brytyjski vloger lotniczy Noel Phillips. Format filmów jest zawsze dość typowy na całej platformie; Vlogerzy rejestrują przebieg odprawy, dostępną poczekalnię, procedury wejścia na pokład, drinka powitalnego, miejsce, posiłek i opcje rozrywki na pokładzie, a następnie rutynowo oceniają wrażenia.

Wilson twierdzi, że to nie do końca w jego stylu.

„Nie widzę zbyt wielu szczegółów na temat samolotu. Chętnie dodam typ samolotu, rejestrację i trochę o silnikach. Dorzucam też recenzję łazienki. Łazienka Emirates jest nie do opisania. ” ..trudno to opisać.”

Siedząc na ręczniku na wysokości 9000 metrów, niedawno zaproponował widzom wycieczkę topless po kabinie prysznicowej na pokładzie Emirates Airlines, a następnie przebrał się w splątaną piżamę nasączoną nawilżającą oliwą z oliwek.

Kto ogląda takie rzeczy, ktoś mógłby się zastanawiać? Cóż, zdaniem członka rady, zyskał dużą rzeszę zwolenników w Bangladeszu (nie wiadomo dlaczego) i w Wietnamie – to jego zdaniem wynik recenzji wietnamskiej linii lotniczej Bamboo Airways (rzadkość w świecie recenzji linii lotniczych). . Jest też były radny i poseł Hamilton West Martin Gallagher – „jest moim największym fanem”.

Płaskie łóżka w Singapore Airlines

Mówi, że najlepsze kabiny premium można zobaczyć podczas lotów z Auckland. Jeśli chodzi o klasę ekonomiczną premium, najlepszym wyborem są Air New Zealand, katarska klasa biznes Qsuite jest najlepsza w segmencie, a pierwsza klasa Emirates zwycięża.

Chociaż szampanskie krzesła i stołki barowe znacznie odbiegają od stonowanego wystroju pokoi HCC, Wilson czuje się w obu przestrzeniach jak w domu, mówi.

„Moją pasją zawsze było lotnictwo. Bardzo lubię audyt i uwielbiam swoją rolę w samorządzie. Jeśli mamy być szczerzy, nierzadko zdarza się, że radny dostaje drugą pracę”.

Na razie jednak wydaje się, że wybory uzupełniające do rady nie będą konieczne.

„Jestem naprawdę zadowolony z mojego obecnego salda. Czas pokaże, czy będę się czuł tak samo w październiku przyszłego roku [when local elections are held]Nie wiem.”

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *