Ranger prowadzi marcowe zapisy, ale samochody elektryczne są wyłączane

Ranger prowadzi marcowe zapisy, ale samochody elektryczne są wyłączane

Chociaż może nie dziwić fakt, że Ford wciąż produkuje mnóstwo Rangersów, marcowe numery rejestracyjne pokazują, że pojazdy elektryczne nie są daleko w tyle.

Według stowarzyszenia przemysłu motoryzacyjnego, rejestracje samochodów osobowych i SUV-ów wzrosły w marcu 2022 r. o 4% (444 sztuki) do łącznej liczby 11 626 sztuk, podczas gdy rejestracje lekkich samochodów dostawczych spadły o 55,5% (5451 sztuk) w porównaniu z rokiem ubiegłym. Ta ogromna zmiana wynika z zeszłorocznej zmiany rabatu na czysty samochód, która zaczęła karać osoby o wysokiej emisji jako utes od kwietnia ubiegłego roku.

Porównania rok do roku pokazują wpływ, jaki polityka rządu może mieć na zmianę zachowań nabywców. Sprzedaż lekkich samochodów dostawczych w marcu 2022 r. była najwyższa w historii, powiedział Mark Stockdale, główny doradca techniczny w Ministerstwie Informacji, ale od tego czasu firma walczyła o odzyskanie dobrych wyników ze względu na wpływ opłat CCD, które obecnie przyciągają większość tych pojazdów.

Według numerów rejestracyjnych opublikowanych w marcu, Ford Ranger jest bardziej popularny niż kiedykolwiek.

Matthew Hansen/Sztab

Według numerów rejestracyjnych opublikowanych w marcu, Ford Ranger jest bardziej popularny niż kiedykolwiek.

Ford sprzedał 1333 Rangersów do marca, znacznie wyprzedzając kolejny najlepszy samochód, Toyotę Hilux (834 sztuki). Toyota odnotowała, że ​​nie chce sprowadzać zbyt wielu pojazdów Hilux, aby utrzymać kontrolę nad emisjami swojej floty.

Czytaj więcej:
* Utes nadal dominuje na rynku nowych samochodów w Nowej Zelandii
* Krajowa sprzedaż pojazdów elektrycznych przekroczyła oczekiwania branży
* Rekordowy 2021 rok pod względem sprzedaży nowych samochodów

Mówiąc do RzeczyLala powiedziała, że ​​marka uważa, że ​​sprzedaż zawsze popularnego Hiluxa nie powinna przekraczać 30% całości dostaw.

Toyota ogranicza liczbę pojazdów Hilux, które sprowadza do kraju, aby kontrolować emisje z floty.

dostarczone

Toyota ogranicza liczbę pojazdów Hilux, które sprowadza do kraju, aby kontrolować emisje swojej floty.

„[We are] Wprowadzi tylko ustaloną liczbę Hiluxów. A kiedy Hilux jest dostosowywany do potrzeb klientów, już go nie ma. „Moglibyśmy przynieść więcej, ale tego nie zrobimy” – powiedziała Lala.

Lala dodała: „… jeśli chodzi o nowe samochody, musimy dysponować zrównoważoną gamą produktów, aby być na naszej ścieżce emisji CO2 i zadowolić klientów”.

Aby to zrobić, przyjrzeliśmy się naszemu miksowi i stwierdziliśmy: „Nie sądzimy, by Hilux mógł przebić więcej niż około 27 do 30% całej naszej jednostki”.

Tesla Model Y po raz kolejny pokazała się jako najlepiej sprzedający się BEV.

Nil Bijou / Personel

Tesla Model Y po raz kolejny pokazała się jako najlepiej sprzedający się BEV.

Tymczasem w marcu zarejestrowano 2656 pojazdów BEV, 515 PHEV i 2503 pojazdów hybrydowych. Spośród tych BEV Tesla Model Y był najlepiej sprzedającym się i trzecim najlepiej sprzedającym się modelem miesiąca z 761 egzemplarzami, które przeszły z rąk do rąk. Następnie BYD Atto 3 (617 sztuk) i MG ZS EV (307 sztuk).

Co ciekawe, od początku roku Atto 3 częściowo przewyższa Model Y, z 995 rejestracjami w porównaniu z 991.

Tesla zwykle otrzymuje od czasu do czasu duże dostawy pojazdów, podczas gdy Toyota stale dostarcza modele. Dlatego Tesla czasami doświadcza ogromnych skoków w nagraniach.

Mitsubishi Eclipse Cross z wtyczką był najpotężniejszym PHEV w marcu.

dostarczone

Mitsubishi Eclipse Cross z wtyczką był najpotężniejszym PHEV w marcu.

W marcu zarejestrowano 515 pojazdów PHEV. Najlepszymi modelami były Mitsubishi Eclipse Cross (176 sztuk), następnie Kia Sorento (131 sztuk) i MG HS (31 sztuk).

Rejestracje pojazdów hybrydowych (HEV) utrzymały się na wysokim poziomie – w marcu zarejestrowano 2503 pojazdów. Najlepszymi modelami były Toyota RAV4 (455 sztuk), następnie Honda Jazz (245 sztuk) i Suzuki Swift (211 sztuk).

Wreszcie Toyota odzyskała pozycję lidera na rynku samochodów osobowych i SUV-ów z 14% udziałem w rynku, następnie Kia z 11% i Hyundai z 10%. Jak można się było spodziewać, liderem rynku komercyjnego był Ford z udziałem 33%, następnie Toyota z udziałem 25%, a następnie Mitsubishi z udziałem 7%.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *