Recenzja Mitsubishi Triton 2024 – Nowa generacja podwójnej kabiny do walki z Toyotą Hilux, Fordem Ranger i Isuzu D-Max

Recenzja Mitsubishi Triton 2024 – Nowa generacja podwójnej kabiny do walki z Toyotą Hilux, Fordem Ranger i Isuzu D-Max

Mitsubishi lubi opisywać nowego Tritona jako „przypominającego SUV-a”, co ma sens, biorąc pod uwagę, że segment lifestylowy pojazdów z podwójną kabiną – no wiesz, rodziny lubiące holowanie, biwakowanie i tym podobne – stanowi duży niewykorzystany rynek dla konia roboczego. ona ma.

Wiele zrobiono, aby poprawić zachowanie Tritona na drodze i zwiększyć atrakcyjność dla tych klientów, szczególnie w przypadku dwóch najlepszych modeli, które otrzymały niestandardowe tylne zawieszenie poprawiające komfort.

Z tego też powodu Triton był tak często testowany i dostrajany w Australii. W rzeczywistości zawieszenie Triton ma dwa odcienie, nasze i dźwięki innych krajów.

Elektryczny układ kierowniczy oraz przednie i tylne zawieszenie Tritona zostały dostrojone w Australii. Elektryczny układ kierowniczy oraz przednie i tylne zawieszenie Tritona zostały dostrojone w Australii.

Oznaczało to, że wielu japońskich inżynierów Mitsubishi przyjechało do Australii w trakcie prac nad Tritonem i jeździło nie tylko poprzednim modelem, ale wszystkimi jego konkurentami, a także przeprowadziło około 100 różnych kalibracji przedniego i tylnego zawieszenia, aby znaleźć właściwą równowagę dla nowy model. Tutaj również dostrojono elektryczne wspomaganie kierownicy.

Rezultatem jest samochód, który jest wygodniejszy na krętych drogach, niż można by się spodziewać, a jednocześnie jest na nich nie mniej sprawny. Przeprowadziliśmy Tritona przez dość trudny teren terenowy i nie spocił się.

Ale jest ostrzeżenie. To wygodne… na chwilę.

Podczas przemierzania bardzo trudnego terenu terenowego Triton ledwo się poci. Podczas przemierzania bardzo trudnego terenu terenowego Triton ledwo się poci.

Prawie niemożliwe jest sterowanie sztywnym podwoziem z ramą drabinkową tak dobrze sterowanym SUV-em przeznaczonym do jazdy po drogach, ale Triton nie będzie powodował wielu skarg podczas długich podróży.

Sterowanie też jest niezłe. W środkowej części jest pewne tłumienie, ale jest ono na tyle pewne, że zachęca do szybkiego pokonywania płynnych zakrętów bez gwałtownego wzrostu tętna.

Jednakże nadal istnieją pewne przypomnienia. Konkretnie chodzi o ten rodzaj drgań w całym samochodzie, gdy pokonujesz niedoskonałości drogi, oraz skrzynię biegów, która nie jest tak wyrafinowana jak reszta samochodu, gdy szybko pokonujesz zakręty na autostradzie.

Mitsubishi lubi opisywać nowego Tritona jako: "To jest jak SUV." Mitsubishi lubi opisywać nowego Tritona jako „przypominającego SUV-a”.

Sześciobiegowa skrzynia automatyczna lubi siedzieć na najwyższym biegu, więc zmienia biegi według własnego uznania, nawet w środku zakrętu.

Oczekuje się również, że silnik diesla będzie głośny, co będzie również zauważalne, gdy system stop/start zostanie włączony na światłach.

Jednak dodatkowa moc jest bardzo mile widzianym dodatkiem, podobnie jak technologia, komfort i wyrafinowanie, więc wydaje się, że jest to pokoleniowy krok naprzód dla konia pociągowego Mitsubishi.

Istnieją przypomnienia, że ​​skrzynia biegów nie jest tak wyrafinowana jak reszta samochodu, gdy skręcasz z dużą prędkością na autostradzie. Istnieją przypomnienia, że ​​skrzynia biegów nie jest tak wyrafinowana jak reszta samochodu, gdy skręcasz z dużą prędkością na autostradzie.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *