Recenzja testu drogowego: Subaru Forester X Sport

Recenzja testu drogowego: Subaru Forester X Sport
Subaru Forester otrzymał łagodną aktualizację, która tylko poprawiła i tak już świetny pakiet.

Nil Peugeot / Personel

Subaru Forester otrzymał łagodną aktualizację, która tylko poprawiła i tak już świetny pakiet.

  • Subaru Forester X Sport
  • Cena podstawowa: 47 990 $
  • Układ napędowy i ekonomia: 2.5L H4 Benzyna, 136kW/239Nm, CVT, 4WD, Mieszana Ekonomiczna 7,4L/100km, CO2 170g/km (Źródło: RightCar).
  • Statystyka ruchu ludności: Mierzy 4625 mm długości, 1815 mm szerokości, 1730 mm wysokości, ma rozstaw osi 2670 mm, pojemność bagażnika 498 litrów i 18-calowe felgi aluminiowe.
  • bezpieczeństwo: pięć gwiazdek (ANCAP, testowane 2019)
  • kochamy: To wciąż jeden z najlepszych SUV-ów średniej wielkości na rynku
  • Nie lubimy: Niewielu jest fanów pomarańczowych akcentów…

Forester Subaru Modernizacja została wykonana w połowie cyklu i chociaż zmiany są niewielkie, drobne ulepszenia to nadal ulepszenia, szczególnie na dzisiejszym trudnym rynku.

na zewnątrz

Te pomarańczowe akcenty są częścią projektu X Sport.

Nil Peugeot / Personel

Te pomarańczowe akcenty są częścią projektu X Sport.

Zmiany zewnętrzne obejmują nową osłonę chłodnicy, przedni zderzak i reflektory, dzięki czemu przód jest bardziej agresywny niż wcześniej. Forester zawsze był elegancko wyglądającym facetem, a teraz ma trochę więcej przewagi.

Czytaj więcej:
* Niedzielna przejażdżka: Subaru Outback X
* Recenzja testu drogowego: Subaru Outback Touring
* Niedzielna przejażdżka: Subaru Forester XSport
* Dlaczego Subaru Forester jest naszym najlepszym SUV-em średniej wielkości 2018 roku

W przeciwnym razie działa jak zwykle. To jest to X Sport, dzięki czemu uzyskasz pomarańczowe regulacje wokół dolnej krawędzi przedniego zderzaka, progów bocznych i tylnego zderzaka, a także na relingach dachowych. Ma również 18-calowe czarne felgi aluminiowe, reflektory reagujące na sterowanie, podgrzewane lusterka boczne, wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu i elektrycznie sterowaną klapę bagażnika.

Damien O’Carroll

Topowy średniej wielkości SUV: Subaru Forester

w środku

Podobnie jak nadwozie, X-Sport ma podobne pomarańczowe akcenty, co zeszłoroczny model, który został pokryty kropkami na wnętrzu. Pomarańczowe szwy, plastikowe wykończenia na kierownicy, dźwigni zmiany biegów i pokrętle trybu jazdy, a także wodoodporny materiał siedzenia — nie jest to dokładnie wodoodporny, pamiętaj. A pomarańczowy krój nie jest taki, jak na twojej twarzy ostatnim razem przed liftingiem X-Sport. Wszystko wygląda świetnie, bardzo wysokiej jakości.

Inne dodatkowe funkcje obejmują system informacyjno-rozrywkowy z ekranem dotykowym o przekątnej 8,0 cala, nowy wygląd deski rozdzielczej, system monitorowania kierowcy, który teraz oferuje regulację temperatury gestami – po raz pierwszy w Subaru – oraz ulepszone funkcje bezpieczeństwa wzroku.

Subaru poprawiło nieco wnętrze, zmieniając pomarańczowe elementy i nadając desce rozdzielczej elegancki wygląd.

Nil Peugeot / Personel

Subaru poprawiło nieco wnętrze, zmieniając pomarańczowe elementy i nadając desce rozdzielczej elegancki wygląd.

Pod maską

Silnik jest taki sam jak poprzednio, jest to wolnossący czterocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra, co daje moc 136 kW/239 Nm. Jest połączony z CVT i zużywa 7,4 l/100 km. W prawdziwym świecie patrzysz na około 8,5 l/100 km.

Silnik też nie jest zły, mimo braku turbosprężarki. Czy byłoby lepiej z wymuszoną indukcją? Być może, ale wciąż jest to jeden z najlepszych silników wolnossących na rynku.

Nie ma tu turbosprężarki, tylko stara dobra, normalna aspiracja.

Nil Peugeot / Personel

Nie ma tu turbosprężarki, tylko stara dobra, normalna aspiracja.

Jeśli chodzi o Eyesight, ma teraz standardowo centrowanie pasa, zapobieganie opuszczeniu pasa i niezależne awaryjne sterowanie, wraz ze wszystkimi innymi drobiazgami. Wskaźnik oporu nadal wynosi 1800 kg hamulca.

Na drodze

Subaru dostroiło sprężyny śrubowe i amortyzatory przedniego zawieszenia, aby poprawić komfort jazdy, reakcję układu kierowniczego i prowadzenie, podczas gdy nowe aluminiowe wsporniki mocowania silnika zmniejszają wibracje i hałas.

Subaru poprawiło zawieszenie i układ kierowniczy, co sprawia, że ​​silnik Forestera przyjemniej prowadzi się po drogach.

Nil Peugeot / Personel

Subaru poprawiło zawieszenie i układ kierowniczy, co sprawia, że ​​silnik Forestera przyjemniej prowadzi się po drogach.

Oznacza to, że ogólna jazda została poprawiona, z większym komfortem jazdy i bardziej precyzyjnym kierowaniem. Przechylenie nadwozia jest minimalne jak na taki SUV, a napęd na wszystkie koła Subaru jest tak samo dobry jak wcześniej. W rzeczywistości jest to lepsze, ponieważ tryb X (tryby głębokiego lodu/błota Subaru) teraz automatycznie włącza się ponownie przy prędkości poniżej 35 km/h.

osąd

Oprócz wspomnianych tutaj zmian, Subaru wyposażyło każdy model w 8-calowy ekran, łącznie z bazowym Foresterem i hybryda hybrydowai dodaj zespół reflektora do każdego modelu nad wpisem.

Subaru Forester był już jednym z najlepszych SUV-ów średniej wielkości na rynku, a najnowsze aktualizacje tylko poprawiają jego pozycję.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *