Rozzłoszczeni pasażerowie ścierają się z pracownikami Jetstar w klipie wideo po odwołaniu lotu

Rozzłoszczeni pasażerowie ścierają się z pracownikami Jetstar w klipie wideo po odwołaniu lotu

Pasażerowie na lotnisku w Auckland musieli czekać pięć godzin późno w nocy 24 czerwca 2022 r., po tym, jak Jetstar odwołał lot do Melbourne bez ostrzeżenia. Wideo / Dostawca

W nagraniu wideo można usłyszeć rozgniewanych pasażerów Jetstar, którzy kłócą się z personelem po tym, jak linia lotnicza odwołała wczoraj lot z Auckland do Melbourne w ostatniej chwili.

Pooja Pankaj Anand, jej mąż i ich trzyletnie dziecko byli wśród osób czekających na odprawę na lot i powiedziała, że ​​jest zbulwersowana usługą Jetstar, zwłaszcza tym, że personel prosił pasażerów o powrót do domu i ponowne zarezerwowanie wszelkich nieudanych podróży .

Jej mąż, który poprosił o ujawnienie swojego imienia, powiedział, że dramat zaczął się, gdy wielkie kolejki zgromadziły się, aby odprawić się na lot JQ216, który miał wylecieć z Auckland wczoraj o 20:30.

Powiedział, że Jetstar otwierał stanowiska tylko do odprawy, co oznaczało, że on i jego rodzina czekali już około godziny, kiedy zauważył, że linia już się nie porusza.

„Dwóch pasażerów przy stolikach z przodu kolejki czekało pół godziny” – powiedział.

„I mówię żonie, że coś jest nie tak, może nie mają odpowiednich dokumentów lub nie wypełnili formularza”.

Jednak około 19:15, kiedy dziesiątki ludzi stały w kolejce, personel wyszedł, aby powiedzieć pasażerom, że lot został odwołany.

Jetstar odwołał lot wkrótce po tym, jak pilot zachorował, ale pasażerowie oskarżają personel o niegrzeczność.  obraz / 123rf
Jetstar odwołał lot wkrótce po tym, jak pilot zachorował, ale pasażerowie oskarżają personel o niegrzeczność. obraz / 123rf

„Nie ogłosili żadnego właściwego ogłoszenia na temat mówcy, to tylko kobieta mówiąca:„ Hej, lot odwołany, wracaj do domu ”.

„Powiedziałem: OK, lot został odwołany, ale co teraz zrobimy? Czy dostaniemy odszkodowanie, czy dostaniemy inny lot?”

Para powiedziała, że ​​dramat zaczął się, gdy duże kolejki do odprawy zgromadziły się na lot JQ216, który miał wylecieć z Auckland wczoraj o 20:30.  Zdjęcie / przez wideo
Para powiedziała, że ​​dramat zaczął się, gdy duże kolejki do odprawy zgromadziły się na lot JQ216, który miał wylecieć z Auckland wczoraj o 20:30. Zdjęcie / przez wideo

Powiedziała: nie wiem.

„Wtedy ludzie byli naprawdę zdenerwowani i źli, ponieważ są inne rodziny, takie jak my, które mają dzieci”.

Dziś wieczorem rzeczniczka Jetstar powiedziała The Herald, że wczorajszy lot został „niestety odwołany, ponieważ pilot szybko zachorował”.

READ  Uber pobiera dopłaty paliwowe, powołując się na „żądło” standardowych podwyżek cen na dystrybutorze

„Zorganizowaliśmy dzisiaj alternatywny lot i zapewniliśmy zakwaterowanie w hotelu dla tych, którzy tego potrzebują” – powiedziała.

„Przepraszamy za przerwanie tej usługi” – dodał.

Narzekających pasażerów można usłyszeć w filmie nakręconym przez Ananda próbującego uzyskać odpowiedzi od załogi Jetstar.

W pewnym momencie na filmie słychać głos mówiący: „Proszę idź do domu i dokonaj własnych ustaleń”.

Mąż Ananda powiedział, że poszedł prosto do lady zobaczyć, co się dzieje, ponieważ miał trzylatka i nie mógł czekać na stacji.

Inne rodziny musiały położyć swoje dzieci na ziemi, aby się nimi opiekować, ponieważ nie było innego miejsca, w którym można by je położyć.

Rodziny borykały się z dużymi opóźnieniami po tym, jak Jetstar odwołał lot w ostatniej chwili.  Załączone zdjęcie
Rodziny borykały się z dużymi opóźnieniami po tym, jak Jetstar odwołał lot w ostatniej chwili. Załączone zdjęcie

Powiedział, że starsza pani, która stała obok niego, została zabrana przez męża z Hamilton i wysiadła.

„Ten staruszek musiał wrócić całą drogę i zabrać damę z powrotem do Hamilton, a ona powiedziała, że ​​wróci jutro wieczorem”.

Mąż Ananda powiedział, że w końcu poprosił Jetstar o zmianę rezerwacji jego rodziny na dzisiejszy wieczorny lot, a także o zmianę rezerwacji międzystanowych lotów międzystanowych w Australii.

Jetstar zarezerwował również rodzinę w hotelu, ponieważ sprzedają dom rodzinny i właśnie zatrudnili profesjonalnych sprzątaczy do otwartych domów.

Ale do hotelu przewieziono ich dopiero około 23:45.

Rodzina musiała również pokryć rachunek za zmiany hotelu i inne koszty związane z zakłóconymi planami podróży do Australii.

Ale mąż Ananda powiedział, że najbardziej irytującym doświadczeniem rodziny była nieuprzejmość personelu, opóźnienie w informowaniu pasażerów i trudności w uzyskaniu pomocy Jetstar.

„Wygląda na to, że nie chcą brać na siebie żadnej odpowiedzialności” – powiedział.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *