Nowe zdjęcia ujawniły, że kabina klasy biznes linii Air New Zealand będzie wyposażona w rząd ekskluzywnych siedzeń z przesuwanymi drzwiami zapewniającymi prywatność.
Obrazy pojawiają się w zgłoszeniu w Departamencie Transportu USA, mającym na celu zademonstrowanie funkcji ułatwień dostępu proponowanych miejsc siedzących. Pliki zostały najpierw przechwycone przez File PaxEx.Aero Blog.
Podczas gdy linia lotnicza Wcześniej wspomniał o możliwości nowych „luksusowych” foteliDokument zawiera wstępne spojrzenie na produkt, który zostanie zainstalowany na samolocie Boeing 787-9 Dreamliner.
Z dokumentu wynika, że nowe fotele – nazwane „Business Premier Luxe” – zostaną umieszczone z przodu kabiny klasy biznes. Opis dostępności zawiera wiele odniesień do „drzwi skrzydłowych”.
Czytaj więcej:
* Wszystkie międzynarodowe linie lotnicze i trasy powracające do Nowej Zelandii
* Porady ekspertów dotyczące przetrwania bardzo długiego lotu
* Air New Zealand ujawnia nową datę uruchomienia bezpośrednich lotów do Nowego Jorku
Fotele wyglądają jak „Super Diamond” Collins Aerospace lub model „Adient Ascent”, powiedział Christopher Walsh, założyciel Frequent Flyer MoneyHub.
„Są to te same miejsca, których używają popularne British Airways, popularne skrzydła i Qatar Airways 787 QSuite” – powiedział.
„Obleciałem te dwa miejsca i mogę zaświadczyć o ich przestronności i dostępności”.
Fotele będą obszerne o szerokości 52 cm i długości 204 cm – tej samej długości co standardowy materac typu queen size.
Zaproponowany w dokumencie układ kabiny pokazuje również, że nowa kabina klasy biznes będzie w stanie pomieścić więcej pasażerów, z 42 miejscami w układzie 1-2-1. Obecnie Dreamlinery Air New Zealand oferują do 27 miejsc w klasie biznes w układzie 1-1-1.
W dokumencie Air New Zealand wymaga, aby fotele zostały zatwierdzone przez DOT „nie później niż do 29 kwietnia 2022 r., aby można było przystąpić do certyfikacji i instalacji” – tak więc wydaje się, że linia lotnicza chce przygotować nowe fotele na czas. Okazją do uruchomienia we wrześniu nowej usługi non-stop z Auckland do Nowego Jorku.
Air New Zealand potwierdził, że jest na „wczesnej fazie” projektowania nowego układu kabiny.
„Jest to bardzo wczesna wysyłka i w ramach tego procesu musimy uzyskać zgodę władz, takich jak Departament Transportu USA, aby upewnić się, że fotele spełniają najnowsze wymagania projektowe i szczególne wymagania bezpieczeństwa” – główny klient i dział sprzedaży Air New Zealand oficer Liann Geraghty powiedział w oświadczeniu.
„To ten sam proces, przez który przeszliśmy, aby zatwierdzić nasze łóżko wypoczynkowe Business Premier w 2013 roku”.
Geraghty powiedział, że nowe fotele zajęły ponad 80 000 godzin projektowania i projektowania, wraz z 18 miesiącami badań i testów dla klientów – podkreślając, że to, co zostało stwierdzone w zgłoszeniu, „w żadnym wypadku nie jest zakresem tego, co robimy”.
„Kiedy potwierdzimy szczegóły do udostępnienia, czekamy na to. Jest więcej w zanadrzu, więc bądź na bieżąco” – powiedziała.