Jasne, Samsung właśnie zaprezentował dwa składane telefony podczas wydarzenia Galaxy Unpacked 10 lipca 2024 r., ale gigant technologiczny dzieli się również wiadomościami na temat partnerstwa, które ułatwi naprawę szeregu smartfonów Galaxy.
Dzięki nowemu partnerstwu z firmą AT&T klienci będą mogli skorzystać z usług naprawy tego samego dnia w prawie 700 lokalizacjach na terenie Stanów Zjednoczonych. Należą do nich niektóre sklepy detaliczne firmy Samsung, takie jak flagowy sklep 837 w Nowym Jorku oraz grupa lokalizacji uBreakiFix by Assurion.
Jest to opcja „napraw to samo urządzenie” firmy Samsung, co oznacza, że wprowadzone urządzenie zostanie naprawione, a nie wymienione na inne, a w niektórych przypadkach zostanie naprawione tego samego dnia. Jak można się spodziewać, aby kwalifikować się do programu, należy spełnić kilka wymagań: Twoje urządzenie musi znajdować się w ofercie AT&T z aktywnym kontem i musi być objęte standardową ograniczoną gwarancją firmy Samsung.
Samsung zauważa również, że naprawy na żywo tego samego dnia są ogólnie dostępne w przypadku nowszych urządzeń oznaczonych jako Galaxy S21 lub nowsze, a wizyty muszą zostać zakończone przed godziną 15:00. Zaletą jest to, że naprawę tego samego dnia można łatwo zaplanować za pośrednictwem AT&T.
Kolejną korzyścią jest to, że ponieważ naprawa dotyczy konkretnego urządzenia i nie polega na wymianie go na inne, prawdopodobnie nie będzie konieczne wykonywanie kopii zapasowej danych i będzie można od razu przystąpić do pracy.
Ta nowa opcja naprawy dla właścicieli telefonów Samsung Galaxy łączy się z innymi zatwierdzonymi opcjami naprawy, w tym wysyłką do urządzenia. Oczywiście jest to korzyść dla klientów AT&T, ponieważ klienci Verizon i T-Mobile nie mają jeszcze takiego samego dostępu ani wyboru.
Ciekawie będzie sprawdzić, czy Samsung jest zainteresowany współpracą z innymi operatorami, skontaktowaliśmy się z nimi, aby zapytać w tej sprawie.
Ta nowa opcja naprawy pojawiła się po zakończeniu współpracy firm Samsung i Best Buy, co umożliwiło firmie GeekSquad wykonywanie zatwierdzonych napraw w sklepie. Jeśli więc klienci, których dotyczy problem, korzystają z usługi AT&T, będą mogli uzyskać podobne doświadczenie w zakresie naprawy. Dzieje się tak również po tym, jak Samsung i iFixIt rozstały się z naprawami samoobsługowymi.
Jeśli jednak korzystasz z sieci AT&T z telefonem Samsung Galaxy, Twój dostawca usług bezprzewodowych może teraz pomóc Ci znaleźć miejsce naprawy tego samego dnia, aby przywrócić urządzenie do prawidłowego działania.