Sekret popularności M8: stylowy wygląd i nowe funkcje, które czynią Twoje życie mądrzejszym
Firma Samsung Electronics Co., Ltd. ogłosiła, że skumulowana sprzedaż serii Smart Display przekroczyła milion urządzeń na całym świecie, co czyni ją milionowym sprzedawcą.
Nowe monitory Do-It-All obsługują Smart Hub, zapewniając idealne środowisko do domowego biura i nauki bez konieczności łączenia się z komputerem lub innymi urządzeniami zewnętrznymi. Ponadto ekran pozwala użytkownikom korzystać z różnych usług OTT[1] Takich jak Netflix, Samsung TV Plus i YouTube. Jest wyposażony w pilota bez baterii, który można łatwo ładować przez port USB-C, co pozwala wygodnie przeglądać zawartość i cieszyć się wrażeniami podobnymi do telewizora.
W związku z popularnością swojego pierwszego inteligentnego wyświetlacza wprowadzonego na rynek pod koniec 2020 roku, Samsung w tym roku rozszerzył swoją ofertę produktów. Teraz Samsung oferuje 11 inteligentnych wyświetlaczy premium, w tym niedawno wprowadzone na rynek M7, M5 i M8.
W szczególności wszechstronny nowy M8 ma kultową, smukłą konstrukcję Samsunga i jest dostępny w czterech nowych, przyciągających wzrok kolorach.[2] – Ciepła biel, zachód słońca róż, jasnoniebieski, wiosenna zieleń. Elegancki design M8 płynnie wtapia się w każde otoczenie i pasuje do każdej przestrzeni.
Ponadto zdejmowana kamera SlimFit Cam M8 oraz zastosowanie rozwiązań wideokonferencyjnych i innych innowacyjnych technologii wyświetlania są kluczowymi czynnikami jego popularności, ponieważ ludzie przystosowują się do nowego stylu życia – takiego jak praca w domu i nauka w domu.
Inteligentny wyświetlacz M8 został wyróżniony nagrodą CES 2022 Innovation Award z wyróżnieniem od stowarzyszenia CTA (Consumer Technology Association) za szeroką gamę technologii wyświetlania. Samsung rozpoczął przyjmowanie zamówień przedpremierowych na M8 w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i kilku innych krajach 28 marca 2022 roku. Zamówienia przedpremierowe na produkt przekroczyły oczekiwania firmy, odzwierciedlając popularność produktu na całym świecie. W pierwszym kwartale sprzedaż serii inteligentnych wyświetlaczy, w tym sprzedaż w przedsprzedaży M8, wzrosła o prawie 40% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
„Ponieważ konsumenci coraz częściej pracują, uczą się i cieszą rozrywką w domu, inteligentny wyświetlacz na nowo definiuje tradycyjną rolę wyświetlacza i zapewnia różnorodne funkcje, które wzbogacą każdy styl życia” — powiedział Hyesung Ha, wiceprezes wykonawczy działu Visual Display Business w Samsung Electronics. . „Jesteśmy podekscytowani, że dotarliśmy do tego miliona sztuk i przewidujemy ciągłe zapotrzebowanie, które obserwujemy, ponieważ konsumenci na całym świecie chcą żyć mądrzej każdego dnia”.
Aby kupić Smart Monitor M8, M7 i M5, zaloguj się do https://www.samsung.com/my/monitors/smart-monitor/highlights/