F. Załoga09 lipca 2022, 12:59:08 IST
Według ogólnoświatowego raportu dotyczącego śledzenia urządzeń do noszenia, wydanego przez IDC lub International Data Corporation, Samsung jest marką numer jeden pod względem ilościowego ładowania, jeśli chodzi o premium smartwatche i wkładki douszne TWS w Indiach.
Według raportu IDC, Samsung miał ponad 65 procent wolumenu ładowania w kategorii smartwatchów i prawie 31 procent udziału w rynku w kategorii premium TWS przez trzy miesiące kończące się w marcu 2022 roku. Ponad 5500 rupii, czyli ponad 75 dolarów.
Aditya Babbar, starszy dyrektor i szef marketingu produktów w Samsung India, powiedział w oświadczeniu: „Galaxy Watch4 odnotował dwucyfrowy wzrost kwartał do kwartału w Indiach dzięki wiodącym w branży funkcjom, takim jak skład ciała i spersonalizowany trening snu. , a Galaxy Buds2 podbił serca doskonałą jakością dźwięku i ulepszoną aktywną redukcją szumów.Zapewniliśmy, że nasze urządzenia są szeroko dostępne zarówno w trybie offline (ponad 6000 sklepów w Indiach), jak i w kanałach online (wszystkie wiodące platformy e-commerce) oraz wprowadziły również ulepszone mechanizmy płatności i opcje finansowania, aby poprawić dostęp i zwiększyć przystępność cenową”.
Seria Galaxy Watch 4 jest ulubieńcem entuzjastów smartwatchów premium ze względu na swój najwyższej klasy design, najwyższej klasy śledzenie zdrowia i imponujący wyświetlacz. Kolejnym aspektem, który wyjaśnia, dlaczego działa tak dobrze, jest fakt, że dobrze integruje się z ekosystemem Androida. Dzieje się tak, ponieważ Samsung był w stanie zintegrować WearOS z własnym oprogramowaniem do noszenia i najnowszymi urządzeniami do noszenia.
Podobnie jak najmniejsze i najlżejsze słuchawki Samsunga, Galaxy Buds2 z ulepszonym ANC mają świetny design i są niezwykle wygodne w noszeniu przez cały dzień. I oczywiście jest fakt, że wygląda świetnie. Po raz kolejny fakt, że Galaxy Buds2 dobrze łączy się z większością urządzeń z Androidem, zachowując większość swojego bogatego zestawu funkcji, powoduje, że sprzedaje się tak dobrze.
Tymczasem Apple miał drugi co do wielkości udział w rynku smartwatchów pod względem wielkości przesyłek, wynoszący 22,7 procent. Fitbit z wynikiem 4,7 proc., Fossil z 3,5 proc., a Garmin z 1,7 proc. plasują się w pierwszej piątce.