❘ opublikowany: 2023-03-23 T04:30:41
❘ zaktualizowane: 2023-03-23 T04:30:51
Były zawodowiec CSGO, który stał się gwiazdą transmisji strumieniowej, Michael Kevin Grzesiek był jednym z pierwszych, którzy ukończyli Counter-Strike 2 w dniu premiery, podkreślając „bezproblemowe” ulepszenia rozgrywki. Chociaż nie jest jeszcze całkowicie sprzedany konkretnej metamorfozie, kwestionuje dym w nowym sklepie.
Fani CSGO cieszą się, Counter-Strike 2 jest wreszcie czymś prawdziwym i naprawdę grywalnym. Jeśli należysz do nielicznych szczęśliwców, którzy mają wczesny dostęp do ograniczonej wersji beta Valve, możesz od razu zacząć poznawać nowy port FPS. Jednak dla wszystkich innych, w tym niektórych największych nazwisk na scenie, cierpliwe czekanie to wszystko, co można zrobić.
Artykuł jest kontynuowany po ogłoszeniu
Całun legendy CS-a dołączył do bezpośredniej poprzedniej grupy 22 marca po natychmiastowym uzyskaniu do niego dostępu. Po sprawdzeniu wszystkich nowych funkcji i aktualizacji od razu, weteran był pod wrażeniem po kilku grach w silniku Source 2.
Port zyskał uznanie za to, jak bardzo był ulepszeniem, uzupełniał zdecydowaną większość jednodniowego doświadczenia. Chociaż nie wszystko było godne pochwały, całun uwydatnił pewne szczególne zastrzeżenia.
Wreszcie, Counter Strike 2 jest na nas.
„Jak dotąd aktualizacja silnika jest znacznie płynniejsza, niż mogłem sobie wyobrazić” — powiedział całun na początku swojej całodziennej transmisji na Twitchu. Od odnowionych map po nowe systemy serwerów, ta nowa wersja gry ma na celu jedynie ulepszenie podstaw CSGO, zamiast tworzyć zupełnie nowy rytm.
Artykuł jest kontynuowany po ogłoszeniu
Jednak jego uwagę przyciągnęły drobne dodatki, w tym nowy, lśniący styl wizualny, który nawiązuje do twoich zabójstw w trakcie meczu. Załóżmy, że dostajesz multi-spray, a nawet asa, ten nowy przedmiot zwiększa te chwile.
„Wow, widzicie to? Brave?” Kevin zażartował. „Mówiłem to wczoraj, daj mi trochę gazu, kiedy dostanę asa. Czasami nawet nie wiesz, że masz asa, a teraz w końcu mamy trochę gazu.”
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze informacje o e-sporcie, grach i nie tylko.
Z drugiej strony, niektóre z nowych modów wzbudziły zdziwienie, gdy Shroud bardziej zaznajomił się z remake’iem popularnej gry FPS firmy Valve. W szczególności zakwestionuj skok od normalnych szybkości mieszania, jakie znamy, do nowej metody, która całkowicie eliminuje potrzebę, ponieważ serwery starają się dopasować do twoich działań szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Artykuł jest kontynuowany po ogłoszeniu
„Całkowicie pozbyli się stawek tickowych… Miłej zabawy” – zażartował. „Wydajność serwera jest bardzo interesująca. Zdecydowanie nie jest dobra, ale to prawdopodobnie dlatego, że mają teraz dużo czkawek.”
Na koniec wyraził również zaniepokojenie nowymi systemami granatów dymnych w porcie, przyznając, że zmiany, które „wydają się zajebiste” w działaniu, ale mogą mieć szkodliwy wpływ na wydajność. Powiedział „Żegnaj FPS”. „Będzie bolało. Na szczęście Counter-Strike już działa świetnie, więc to nie jest wielka sprawa.”
Po kilku godzinach gry wciąż miał wątpliwości co do nowego dymu jako całości. Chociaż dalej chwalę, jak fajnie wyglądają w akcji, zwłaszcza podczas rzucania granatami w celu stopienia, a nawet podczas strzelania przez nie, nie jestem jeszcze całkowicie przekonany do tradycyjnego dymu CS.
Artykuł jest kontynuowany po ogłoszeniu
Zdecydowanie warto wziąć te wczesne wrażenia za to, czym są na początku. Dzięki tysiącom godzin spędzonych w oryginalnej wersji gry, każda niewielka zmiana będzie bardziej zauważalna dla gracza niż w przypadku Shroud. Ale z czasem jest duża szansa, że te opinie ulegną zmianie, gdy przyzwyczai się do nowej wersji Counter-Strike’a.